Η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου, εκπροσώπησε την Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, στην μεγάλη εκδήλωση του Ναυτικού Ομίλου Χανίων, για την βράβευση των αθλητών, αθλητριών και των προπονητών τους, για τις επιδόσεις και τις διακρίσεις που σημείωσαν το 2023.
Η εκδήλωση είχε μεγάλη επιτυχία και διεξήχθη στον συνεδριακό χώρο της ΑΝΕΚ LINES, στα Χανιά.
Η Μαρία Βασιλείου συνεχάρη την πρόεδρο του ΕΑΚ Χανίων Σοφία Τσισμενάκη, για τις επιτυχίες των Χανιωτών αθλητών, αλλά και τα στελέχη του ΝΟΧανίων, για τον σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει στα Χανιά.
"Θα ήθελα να συγχαρώ τους διοργανωτές, για την πραγματικά εντυπωσιακή και δυναμική εκδήλωση, αλλά και τους αθλητές και προπονητές του ΝΟΧανίων για τις επιδόσεις τους. Σαν ΕΑΚ Ηρακλείου, τους μεταφέραμε τα συγχαρητήρια μας και τις ευχές μας, για μια δυναμική παρουσία και τη νέα σεζόν. Οι Κρητικοί Αθλητές και οι σύλλογοι του νησιού κρατούν πολύ ψηλά τη σημαία του αθλητισμού σε όλη τη χώρα" ανέφερε σε δήλωση της η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου.
Στην φωτογραφία, η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου, με την ρόεδρο του ΕΑΚ Χανίων Σοφία Τσισμενάκη.
Στην μάχη του Πανελλήνιου πρωταθλήματος, ρίχνεται η πρωταθλήτρια Κρήτης, ομάδα Νεανίδων του ΟΦΗ, με στόχο τη διάκριση.
Στην κλήρωση που έγινε στα γραφεία της ΕΟΠΕ, ο ΟΦΗ, βρίσκεται στον Δ' όμιλο και οι αντίπαλοι του, είναι ο Ολυμπιακός, ο ΑΟ Δεξαμενής και ο Απόλλων Πατρών.
Στην επόμενη φάση, προκρίνονται οι δυο πρώτες ομάδες, απο κάθε ένα, απο τους 4 ομίλους, που έχουν συσταθεί, με ομάδες, απο όλη την Ελλάδα.
Πρώτος αντίπαλος, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, ο Απόλλων Πατρών την Πέμπτη 21 Μαρτίου.
Τα παιχνίδια του ΟΦΗ, θα γίνουν στην Αθήνα.
Περισσότερες λεπτομέρειες, για τις μέρες και ώρες των αγώνων, αλλά και τα γήπεδα, θα ανακοινωθούν απο την ΕΟΠΕ τις επόμενες μέρες.
"Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συμμετάσχουμε σε ένα ακόμη Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Είναι ένας απο τους στόχους μας, για να φτάσουμε ψηλά. Είναι δύσκολος όμιλος, αλλά θα δώσουμε τη μάχη μας", ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.
Δείτε παρακάτω την κλήρωση που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κέρδισε τον πρωταθλητή Φλοίσβο με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και ετοιμάζεται για τα παιχνίδια των πλέι-οφ, όπου θα διεκδικήσει το δεύτερο εισιτήριο ανόδου, για την Volley League.
Στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος και απέναντι σε ένα αντίπαλο δίχως κίνητρο, καθώς είχε αναδειχθεί πρωταθλητής απο την προηγούμενη αγωνιστική, ο ΟΦΗ πιστοποίησε την καλή του αγωνιστική κατάσταση, αλλά...μελαγχόλησε, γιατί το παιχνίδι με το Φλοίσβο, θα έπρεπε υπο άλλες συνθήκες να είναι για τον ΟΦΗ, το παιχνίδι, στο οποίο θα πανηγύριζε την επιστροφή του στην μεγάλη κατηγορία.
Τώρα, ο ΟΦΗ, ως δεύτερος (ο πρωταθλητής Φλοίσβος ανέβηκε απευθείας), θα χρειαστεί να τελειώσει ευχάριστα τη χρονιά, μέσα απο τα πλέι-φ, που θα δώσουν ΟΦΗ, Πανιώνιος, Ηρακλής και Αρης, για μια... θέση στον ήλιο.
Η άνοδος θα κριθεί στα παιχνίδια των ζευγαριών 2-5 και 3-4 στις δυο νίκες και εν συνεχεία οι ομάδες που θα επικρατήσουν, ξανά στις δυο νίκες, για το πολυπόθητο εισιτήριο της ανόδου.
Ο ΟΦΗ ως δεύτερος, θα έχει το πλεονέκτημα έδρας, κάτι που σημαίνει ότι αν χρειαστεί τρίτο παιχνίδι, θα γίνει στην έδρα του.
Το παιχνίδι με τον Φλοίσβο, δεν αντέχει σε κριτική, καθώς ο αντίπαλος του ΟΦΗ, έπαιξε χωρίς κίνητρο (είχε εξασφαλίσει την απευθείας άνοδο), ενώ χρησιμοποίησε στο δεύτερο και το τρίτο σετ, αναπληρωματικούς παίκτες.
Ο ΟΦΗ έκανε μια καλή προπόνηση και πήρε ρυθμό για τα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται.
Το πρώτο σετ
Με διαδοχικούς πόντους στο σερβίς του Μιχαίλοβιτς, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 6-2 στο πρώτο σετ.
Mε ωραίο καρφί του Μάκινεν, στη μικρή διαγώνιο, έμεινε μπροστά (13-9).
Mε τον ΟΦΗ μπροστά με 16-12,ο Νεόφυτος πήρε το πρώτο του τάιμ-άουτ.
Ο ΟΦΗ βρέθηκε στο +5 (17-12) με το καρφί του Αλμπο να φεύγει έξω.
Αλλά και +6 (18-12) με τον Μάκινεν να κερδίζει τον πόντο με μπλοκ-άουτ.
Η διαφορά έφτασε και στο +7 (19-12) με τον Ανδρεάδη να μην βρίσκει στοχο σε πρώτο χρόνο.
Με έξυπνο πλασέ του Ρουσσόπουλου, ο ΟΦΗ απέκτησε αβαντάζ στο σετ (21-16).
O ΟΦΗ έκλεισε το σετ 25-19 με μπλοκ του Καγιαλή για το 1-0.
Το δεύτερο σετ
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε με ένα 7-2 και στο δεύτερο σετ και προηγήθηκε και με 12-6 με το άστοχο σερβίς του Τόρες.
Ο Νεόφυτος απέσυρε τους Κουβανούς και τον Ανδρεάδη, δίνοντας χρόνο και σε άλλους παίκτες (Χριστόπουλος, Μουρούτης, Πηλίτσης, Σερεμέτης), παίζοντας με αμιγώς Ελληνική ομάδα.
Ο ΟΦΗ ξέφυγε με 14-8 και 17-9, όντας κυρίαρχος του σετ.
Με μπλοκ του Καφαντάρη η διαφορά έφτασε στο +10 (19-9).
Ο Αντωνιάδης έριξε στο σετ του Κουκιά, Μπαρντακτζιάν ,Γκόνα, Δαρίδη, κάνοντας και αυτός αλλαγές.
Μια κόκκινη στον Ανδρεάδη, επειδή γκρίνιαζε στον πάγκο, για αποφάσεις διαιτητών (είχε δοθεί και μια νωρίτερα στον κόουτς Νεόφυτο), ήταν αχρειάστες στιγμές, για ένα σετ που τελικά κρίθηκε με 25-16, υπέρ του ΟΦΗ, που έκανε το 2-0.
Το τρίτο σετ
Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ με δυο συνεχόμενους άσσους του Μάκινεν, πέρασε μπροστά με 6-4.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 12-8 με τον Φλοίσβο να επιμένει να παίζει χωρίς τους ξένους του και μοναδικό βασικό τον Παπαδόπουλο.
Με τον Μιχαίλοβιτς, ον ΟΦΗ στο ρελαντί έφτασε στο 17-11 (ταιμ-άουτ Νεόφυτος) και με μπλοκ του Γκόνα 20-14.
Ο Φλοίσβος πλησίασε στο 21-17, αλλά ο Μιχαίλοβιτς με έξυπνο πλασέ επανέφερε την τάξη για το 22-17.
Ο Μάκινεν με κρφί απο την pipe έκανε το 23-18. Ο Μιχαίλοβιτς το 24-19 και το σετ, αλλά και το παιχνίδι τελείωσε ξανά ο Μιχαίλοβιτς με 25-20.
Διαιτητές: Καραπουλάκης, Αγγελίδης. Παρατηρητής: Βλαχάκης.
Τα σετ: 25-19, 25-16, 25-20.
ΟΦΗ (Αντωνιάδης): Μιχαίλοβιτς, Ρουμελιωτάκης, Ρουσσόπουλος, Μάκινεν, Μιχελάκης (λ), Καγιαλής, Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Γκόνας, Κόκκινος, Δαρίδης, Κουκιάς.
ΑΟ Φλοίσβος (Νεόφυτος): Ρούσης, Αλμπο, Τόρες, Ανδρεάδης, Παπαδόπουλος, Μελλές,Γκούζντα (λ), Μουρούτης, Πηλίτσης, Σερεμέτης, Χριστόπουλος, Τοκάνης.