Στην Τρίπολη, αγωνίζονται την Κυριακή (1.30μμ) τα κορίτσια του ΟΦΗ, για την 23η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Α΄ Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Πρόκειται για ένα σημαντικό παιχνίδι, απέναντι σε μια ανταγωνιστική ομάδα.
Tα κορίτσια του ΟΦΗ, είναι στην δεύτερη θέση με 52 βαθμούς, 21 παιχνίδια, ενώ ο Αστέρας είναι στην 4η θέση με 40 βαθμούς.
Στην αγωνιστική δραστηριότητα του Σαββατοκύριακου, ξεχωρίζουν οι τελικοί που δίνουν οι Κορασίδες του ΟΦΗ με την ΓΕΗ, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης. Ο πρώτος τελικός είναι το Σάββατο 20/4, 5μμ, στο κλειστό του ΒΑΚ, ενώ ο δεύτερος την Κυριακή 21/4, 2.30μμ στο κλειστό του Λίντο.
Αναλυτικά η αγωνιστική δραστηριότητα του Σαββατοκύριακου στα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
• Κυριακή 21/04/2024 Γήπεδο Θ. Κολοκοτρώνης 13:30:
23η αγωνιστική Πρωταθλήματος Α’ Εθνικής Γυναικών: ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ – ΟΦΗ.
ΒΟΛΕΪ
• Σάββατο 20/04/2024 κλ. ΒΑΚ 17:00:
1ος τελικός Πρωταθλήματος Κορασίδων: ΟΦΗ – ΓΕΗ.
• Κυριακή 21/04/2024 κλ. ΛΙΝΤΟ 14:30:
2ος τελικός Πρωταθλήματος Κορασίδων:ΓΕΗ – ΟΦΗ.
• Κυριακή 21/04/2024 κλ. ΒΑΚ 12:00:
Πρωτάθλημα Παμπαίδων: ΟΦΗ – ΣΟΥΔΑ.
ΜΠΑΣΚΕΤ
• Σάββατο 20/04/2024 κλ. ΒΑΚ 10:00:
Πρωτάθλημα U15 Αγοριών (3ος Όμιλος): ΟΦΗ2 – ΗΡΟΔΟΤΟΣ2.
• Σάββατο 20/04/2024 κλ. ΒΑΚ 12:00:
Πρωτάθλημα U15 Κοριτσιών (1ος Όμιλος): ΟΦΗ – ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ.
• Κυριακή 21/04/2024 κλ. Ρεθύμνου 15:00:
Πρωτάθλημα U15 Αγοριών (3ος Όμιλος): ΡΕΘΥΜΝΟ BC3 – ΟΦΗ3.
• Κυριακή 21/04/2024 κλ. Πανεπιστημίου-Βούτες 12:00:
Πρωτάθλημα U15 Αγοριών (4ος Όμιλος): ΟΦΗ1 – ΑΟ ΔΕΙΛΙΝΟ.
ΚΟΛΥΜΒΗΣΗ
• Σάββατο 20/04/2024-21/04/2024 Κολυμβητήριο Ηρακλείου: Αγώνες Κολύμβησης Αγωνιστικών Κατηγοριών.
ΣΤΙΒΟΣ
• Σάββατο 20/04/2024 Στάδιο Ελευθερίας – Παγκρήτιο Στάδιο: «ΗΡΑΚΛΕΙΑ 2024».
ΣΚΑΚΙ
• Σάββατο 20/04/2024-21/04/2024 Ξενοδοχείο «Apollonia Beach Resort & Spa»: ΔΙΑΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ «ΣΚΑΚΙΣΤΙΚΗ ΑΝΟΙΞΗ» 2024.
Με μεθυσμένη πολιτεία, μοιάζει ο ΟΦΗ, μετά την ιστορική επάνοδο στην Volley League, μετά απο ένα χρόνο απουσίας απο αυτήν.
Οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του ΟΦΗ, μίλησαν μετά τους σπουδαίους τελικούς με τον Πανιώνιο, που έδωσαν στον ΟΦΗ το εισιτήριο ανόδου, με 2-1 νίκες, μετά απο συγκλονιστικές αναμετρήσεις, αλλά και μια φανταστική ατμόσφαιρα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ο οποίος το 2019 γεύτηκε την πρώτη άνοδο του ΟΦΗ ως προπονητής και τώρα απο άλλο πόστο, ανέφερε ότι "η συγκίνηση είναι μεγάλη. Ευχαριστώ τον τεράστιο κόσμο του ΟΦΗ. Αν δεν ήταν αυτοί δεν θα μπορούσαμε να ολοκληρώσουμε. Ευχαριστώ, όλα τα παιδιά και το προπονητικό σταφ της ομάδας. Χωρίς τον Γιάννη Δανδάλη, τον πρόεδρο μας, τίποτα απο όλα αυτά θα γινόταν. Εύχομαι να ζήσουμε και άλλες μεγάλες στιγμές".
Ο ηγέτης του ΟΦΗ και καλύτερος παίκτης της κατηγορίας, Ματέι Μιχαίλοβιτς, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην συμπαράσταση των φιλάθλων που είχε ο ΟΦΗ στους τελικούς.
Οπως είπε "ευχαριστώ τον κόσμο. Ήταν φανταστική ατμόσφαιρα, απο τους φιλάθλους. Τους αφιερώνουμε την άνοδο. Μας βοήθησαν πολύ. Ηταν κληρή σεζόν. Θέλαμε την πρώτη θέση αλλά δεν τα καταφέραμε και παλέψαμε ένα ακόμη μήνα στα πλει-οφ. Το αξίζαμε".
Ο Φιλανδός ακραίος Πίτου Μάκινεν, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "το αξίζαμε να ανέβουμε. Ήταν πολύ δύσκολα όλα τα παιχνίδια με τον Πανιώνιο. Είμαστε όμως, καλύτερη ομάδα. Ειδικά στα παιχνίδια που δώσαμε εδώ με τον κόσμο μας, που ήταν φανταστικός".¨
Ο αρχηγός του ΟΦΗ Γιάννης Ρουμελιωτάκης, υπογράμμισε ότι "πρέπει να δώσω πολλά συγχαρητήρια σε όλους. Το αξίζαμε. Δώσαμε και την ψυχή μας στο γήπεδο. Είχαμε τραυματισμούς, αλλά ο ένας κάλυψε τον άλλο. Το αξίζαμε. Είμαι απο την Κρήτη και χαίρομαι που ο ΟΦΗ γύρισε στην μεγάλη κατηγορία. Είναι μια υγιής ομάδα, με ανθρώπους που αγαπάνε το βόλει. Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Ευχαριστούμε όλους τους φιλάθλους που ήταν και μας στήριξαν. Νιώσαμε την θετική τους αύρα".
Ο δεύτερος Κρητικός και λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, τόνισε πως "πετύχαμε το στόχο μας. Ήταν πολύ δύσκολη χρονιά. Ο Πανιώνιος βελτιώθηκε μέσα στη χρονιά. Παίξαμε 5 πολύ δυνατά παιχνίδια, όλη τη σεζόν. Ήταν ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα και πολύ συναρπαστικό. Έπαιξα πρώτη φορά και το έζησα, όλα τα ματς ήταν φωτιά. Σαν Κρητικός, μαζί με το Ρουμελιωτάκη, θέλαμε να ανεβάσουμε την ομάδα στην κατηγορία, εύχομαι και του χρόνου, να συνεχίσουμε. Ανεβήκαμε δίκαια. Παλέψαμε για την πρώτη θέση, αλλά κάποιες ατυχίες και τραυματισμοί στην αρχή της σεζόν, μας στέρησαν βαθμούς. Με τον Αρη χάσαμε ένα δικό μας παιχνίδι και έτσι δεν μπορέσαμε να διεκδικήσουμε στο παιχνίδι με το Φλοίσβο την πρώτη θέση. Στα πλει-οφ δείξαμε ότι ήμασταν η καλύτερη ομάδα. Είχαμε την ποιότητα και την ψυχραιμία σε όλα τα κρίσιμα παιχνίδια να κάνουμε αυτό που πρέπει".
Ο καλύτερος μπλοκέρ του ΟΦΗ Μιχάλης Καγιαλής, ανέφερε ότι "μας βοήθησε πολύ ο κόσμος. Ενα μεγάλο ευχαριστώ, απο όλους μας. Ημασταν αφοσιωμένοι στο στόχο, και τα καταφέραμε. Θα ήθελα να μείνω και να παίξω με τον ΟΦΗ, στη μεγάλη κατηγορία".
Ο πασαδόρος του ΟΦΗ Φάνης Ρουσόπουλος, τόνισε ότι "ήταν ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Ο ΟΦΗ δίκαια ανεβαίνει. Φάνηκε ότι το θέλαμε πιο πολύ. Το είχαμε βάλει σαν στόχο απο την πρώτη ομάδα. Δεν το βάλαμε κάτω, στις δύσκολες στιγμές. Πιστεύω ότι βοήθησαν την ομάδα όσο μπορούσα και είμαι χαρούμενος για αυτό. Θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια και στην ομάδα του Πανιωνίου".
Δείτε παρακάτω VIDEO απο τον τελευταίο τελικό.
"Πήραμε αυτό που αξίζαμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, μετά την άνοδο του ΟΦΗ στην Volley League.
Όπως τόνισε ο προπονητής απο την Ορεστιάδα "δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρώτη θέση, πήραμε τη δεύτερη. Αποκλείσαμε τον Αρη και πήγαμε στους τελικούς με τον Πανιώνιο, που ήταν εξαιρετική ομάδα και μας ζόρισε πολύ. Η άνοδος αυτή, μας δικαίωσε. Το θέλαμε πολύ. Ξεπεράσαμε πολλές δυσκολίες, όλη τη χρονιά. Είναι η δεύτερη φορά, που το ζω αυτό. Το είχα ζήσει και με την Ορεστιάδα. Είμαι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος, γιατί αυτοί που με εμπιστεύτηκαν, τους ανταπέδωσα και εγώ την άνοδο. Ο κ. Δανδάλης και η διοίκηση συνολικά".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε όλη τη χρονιά, αλλά και στην επόμενη μέρα. Οπως ανέφερε "είχαμε δύσκολη χρονιά. Αργήσαμε στον σχεδιασμό μας, δεν ξέραμε αν θα παίξουμε Pre League ή Volley League. Χάσαμε παίκτες, αλλά παρ' όλα αυτά φτιάξαμε, μια πολύ καλή ομάδα και καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο μας. Είναι νωρίς να πούμε, για του χρόνου. Θα δεί η διοίκηση, τα θέματα αυτά. Το σημαντικό είναι ότι η ομάδα ανέβηκε".
Ο τεχνικός του Πανιωνίου, Αργύρης Ψάρρας, έδωσε συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την άνοδο και δήλωσε περήφανος για την προσπάθεια των παικτών του. Οπως είπε "συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη. Ηταν μια δίκαιη νίκη. Εμείς είμαστε υπερήφανοι, για τους παίκτες μας. Ανεβήκαμε πέρσι απο την Α2, με στόχο να μπούμε στα πλέι-οφ. Κάναμε σωστά βήματα. Εχουμε διοίκηση με υγεία.Και με τον Ηρακλή στους ημιτελικούς και στους τελικούς με τον ΟΦΗ, δείξαμε ότι είμαστε πολύ καλή ομάδα. Στους τελικούς οι πιθανότητες ήταν 50%-50%. Είδατε όλα τα παιχνίδια και τα σετ, ήταν ανταγωνιστικά.Στο τελευταίο παιχνίδι, κάναμε κάποια εύκολα λάθη και μας κόστισαν. Δεν κάναμε καλή διαχείριση. Ηταν κομβικό το πρώτο σετ που χάσαμε, ενώ ήμασταν μπροστά. Το άθλημα κέρδισε απο αυτά τα παιχνίδια. Γεμάτα γήπεδα, μεγάλη τηλεθέαση στους αγώνες. Θα πρέπει να μας ζηλεύουν στην Volley League. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την άνοδο".
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις των δυο προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ ξανά στα σαλόνια-Εγραψε ιστορία με τον φανταστικό του κόσμο