karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην τελευταία προπόνηση της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, πριν τον αγώνα της χρονιάς, με τον Πανιώνιο, που θα γίνει την Τετάρτη (17/4, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, βρέθηκε ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Δανδάλης.

"Ενα παιχνίδι έμεινε. Πάμε όλοι μαζί ενωμένοι , μια γροθιά να κάνουμε αυτό που πρέπει και να δώσουμε χαρά στον υπέροχο κόσμο μας" ανέφερε στους παίκτες, ο Γιάννης Δανδάλης.

Το ενδιαφέρον για το μεγάλο παιχνίδι που θα κρίνει την άνοδο του ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία, είναι μεγάλο και το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, αναμένεται να γνωρίσει μεγάλες στιγμές.

Βροντερό "παρών" θα δώσουν οι οργανωμένοι σύνδεσμοι του ΟΦΗ, που θα δημιουργήσουν μια ατμόσφαιρα, ανάλογη της σημασίας της αναμέτρησης.

Ενώ αθλητές απο όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι στο γήπεδο, για να συμπαρασταθούν στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, σε αυτό το ιστορικό παιχνίδι.

Η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ, καλεί τους φιλάθλους, να βρεθούν απο νωρίς στο γήπεδο, ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός.

"Στον πρώτο τελικό, σε μια εκπληκτική ατμόσφαιρα με αθλητικό πολιτισμό, δείξαμε σε όλη την Ελλάδα, ποιός είναι ο κόσμος του ΟΦΗ. Πάμε και σε αυτό το παιχνίδι, να δείξουμε σε όλους, γιατί η ομάδα μας, αξίζει να βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία!

Με δυνατή φωνή, συνθήματα και τραγούδι, δείχνουμε ξανά το μεγαλείο του ΟΦΗ μας!", αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Φλεγόμενο το κλαιστό του ΒΑΚ

Ενα σημαντικό έργο, αναβάθμισης του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο, ξεκίνησε.

Πρόκειται για την ανακαίνιση στα αποδυτήρια των διαιτητών, αλλά και την δημιουργία ξεχωριστών αποδυτηρίων για τις γυναίκες διαιτητές.

Ακόμη, γίνεται ανακαίνιση στο γυμναστήριο, αλλά και στο γραφείο διοίκησης.

Τα έργα, θα διαρκέσουν, για 10 μέρες.

"Κάνουμε το καλύτερο δυνατό, για τα σωματεία και τους διαιτητές μας, άνδρες και γυναίκες, με στόχο να τους παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ).

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η παράδοση που ήθελε τον ΟΦΗ, να πανηγυρίζει άνοδο, με πρώτο διαιτητή τον κορυφαίο Ελληνα και θρύλο της διατησίας βόλεϊ, Νώντα Γεροθόδωρο, δεν επιβεβαιώθηκε στον δεύτερο τελικό, με τον Πανιώνιο, στο "Ανδρέας Βαρίκας".

Η διαιτησία στον δεύτερο τελικό, μεταξύ του Πανιώνιου και του ΟΦΗ, ήταν σε υψηλότατο επίπεδο, αλλά η εμφάνιση του ΟΦΗ, δεν ήταν αυτή που έπρεπε και ηττήθηκε δίκαια απο τον Πανιώνιο με 3-0, που ισοφάρισε σε 1-1 τις νίκες και έτσι η άνοδος, θα κριθεί την Τετάρτη (17/4, 5μμ) στο Ηράκλειο, στον τελευταίο τελικό.

Ετσι, ο ΟΦΗ δεν κατάφερε με διαιτητή, αυτή την παγκόσμια φυσιογνωμία της διαιτησίας, το Νώντα Γεροθόδωρο, να πανηγυρίσει την μεγάλη άνοδο στην Volley League, για δεύτερη φορά στην ιστορία του.

Με τον Γεροθόδωρο, ο ΟΦΗ είχε γράψει ιστορία, πριν απο 5 χρόνια στο κλειστό της Ερυθραίας, στον τελικό με τον Κέρκη Σάμου (3-0 σετ), όταν πανηγύρισε για πρώτη φορά την άνοδο του, στη μεγάλη κατηγορία, στις 14/4/2019.

Ο ΟΦΗ και Γεροθόδωρος όμως, είχαν συναντηθεί και πριν απο 25 χρόνια (6/4/1999) στην Σύρο, όταν σε ένα ανεπανάλληπτο τελικό, για το Πανεπαρχιακό πρωτάθλημα, σε ένα κατάμεστο απο κόσμο γήπεδο, ο ΟΦΗ, κέρδισε το Φοίνικα με 3-2 σετ στο ται-μπρέικ (κρίθηκε στο 23-21) και με αυτή τη μεγάλη νίκη, που έμεινε στην ιστορία (με προπονητή τον Μάκη Μαριάτο και μια ομάδα με παιδιά απο την Κρήτη), πήρε το εισιτήριο, για την τότε Γ' Εθνική.

Τότε είχαν ακολουθήσει και αγώνες μπαράζ των  5 πρωταθλητών της πρώτης φάσης, στο Ηράκλειο, απο τις οποίες, οι τρείς (μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ) πήραν την άνοδο, στην Γ' Εθνική.

Ωστόσο, αυτή η άνοδος, για τον ΟΦΗ, είχε κριθεί ουσιαστικά στη Σύρο, καθώς αν εκεί δεν είχε βγεί πρώτος, κάνοντας την μεγάλη έκπληξη, απέναντι σε μια ομάδα με πολλαπλάσιο μπάτζετ, το τρένο, θα είχε χαθεί.

Ο Νώντας Γεροθώρος, σε μια πρόσφατη συζήτηση που είχαμε, μας είπε ότι θυμάται μάλιστα πολύ καλά αυτό το παιχνίδι, που έγινε πριν απο 25 χρόνια!

Ο ίδιος ήταν τότε, ανερχόμενος διατητής και έκανε ρεσιτάλ διαιτησίας, σε μια καυτή έδρα.

Στην φωτογραφία, ο Νώντας Γεροθόδωρος στη μέση, με τους διαιτητές, του δεύτερου τελικού στη Νέα Σμύρνη, μεταξύ του Πανιωνίου και του ΟΦΗ, που βρήκε νικητή τον πρώτο. Η διαιτησία, δεν είχε κανένα πρόβλημα και σε αυτό το παιχνίδι και στάθηκε στο ύψος της.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi