karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, η ναυαρχίδα του αθλητισμού της Κρήτης, που φιλοξενεί 10 αθλήματα και 1800 αθλητές στις τάξεις του, δεν θα μπορούσε να μην έχει την τιμητική του, στην υποδοχή της Ολυμπιακής Φλόγας, που ξεκίνησε το ταξίδι της για τους Ολυμπιακούς Αγώνες «Παρίσι 2024».
Βασική λαμπαδηδρόμος, ήταν μια απο τις κορυφαίες αθλήτριες που έχει αναδείξει ο ΟΦΗ και ο Κρητικός αθλητισμός, η Στέλλα Πιλάτου, δεύτερη στην Ευρώπη, στο Άλμα εις μήκος, 2η θέση (2005) και 5η θέση (2002) στο Πανευρωπαϊκό Ανδρών/Γυναικών, 3η θέση στο Παγκόσμιο Φοιτητικό, 6η (2003) και 7η θέση (2006) στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ανδρών/Γυναικών, 2η θέση στους Μεσογειακούς Αγώνες (2001), 6η θέση στο Πανευρωπαϊκό Ανδρών/Γυναικών (2002), 6η θέση στο Πανευρωπαϊκό Νεανίδων (1999), με συμμετοχή στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, με διακρίσεις σε 6 Βαλκανικά και 8 Πρωταθλήματα Ελλάδας.
Επίσης, συνοδοί της Ολυμπιακής Φλόγας, ήταν οι διεθνείς αθλήτριες με την Κ18 της Εθνικής ομάδας βόλεϊ, αθλήτριες του ΟΦΗ, Εύη Πρινιωτάκη και Εμμανουέλα Πιτσούλη.
Ακόμη, συνοδοί της Ολυμπιακής Φλόγας, ήταν πρώην και νυν αθλητές του Ερασιτέχνη ΟΦΗ οι Νίκος Σταματάκης και Αθηνά Μανιαδή (Άρση Βαρών) και ο Γιάννης Αρώνης (πόλο).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η παράδοση που ήθελε τον ΟΦΗ, να πανηγυρίζει άνοδο, με πρώτο διαιτητή τον κορυφαίο Ελληνα και θρύλο της διατησίας βόλεϊ, Νώντα Γεροθόδωρο, δεν επιβεβαιώθηκε στον δεύτερο τελικό, με τον Πανιώνιο, στο "Ανδρέας Βαρίκας".

Η διαιτησία στον δεύτερο τελικό, μεταξύ του Πανιώνιου και του ΟΦΗ, ήταν σε υψηλότατο επίπεδο, αλλά η εμφάνιση του ΟΦΗ, δεν ήταν αυτή που έπρεπε και ηττήθηκε δίκαια απο τον Πανιώνιο με 3-0, που ισοφάρισε σε 1-1 τις νίκες και έτσι η άνοδος, θα κριθεί την Τετάρτη (17/4, 5μμ) στο Ηράκλειο, στον τελευταίο τελικό.

Ετσι, ο ΟΦΗ δεν κατάφερε με διαιτητή, αυτή την παγκόσμια φυσιογνωμία της διαιτησίας, το Νώντα Γεροθόδωρο, να πανηγυρίσει την μεγάλη άνοδο στην Volley League, για δεύτερη φορά στην ιστορία του.

Με τον Γεροθόδωρο, ο ΟΦΗ είχε γράψει ιστορία, πριν απο 5 χρόνια στο κλειστό της Ερυθραίας, στον τελικό με τον Κέρκη Σάμου (3-0 σετ), όταν πανηγύρισε για πρώτη φορά την άνοδο του, στη μεγάλη κατηγορία, στις 14/4/2019.

Ο ΟΦΗ και Γεροθόδωρος όμως, είχαν συναντηθεί και πριν απο 25 χρόνια (6/4/1999) στην Σύρο, όταν σε ένα ανεπανάλληπτο τελικό, για το Πανεπαρχιακό πρωτάθλημα, σε ένα κατάμεστο απο κόσμο γήπεδο, ο ΟΦΗ, κέρδισε το Φοίνικα με 3-2 σετ στο ται-μπρέικ (κρίθηκε στο 23-21) και με αυτή τη μεγάλη νίκη, που έμεινε στην ιστορία (με προπονητή τον Μάκη Μαριάτο και μια ομάδα με παιδιά απο την Κρήτη), πήρε το εισιτήριο, για την τότε Γ' Εθνική.

Τότε είχαν ακολουθήσει και αγώνες μπαράζ των  5 πρωταθλητών της πρώτης φάσης, στο Ηράκλειο, απο τις οποίες, οι τρείς (μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ) πήραν την άνοδο, στην Γ' Εθνική.

Ωστόσο, αυτή η άνοδος, για τον ΟΦΗ, είχε κριθεί ουσιαστικά στη Σύρο, καθώς αν εκεί δεν είχε βγεί πρώτος, κάνοντας την μεγάλη έκπληξη, απέναντι σε μια ομάδα με πολλαπλάσιο μπάτζετ, το τρένο, θα είχε χαθεί.

Ο Νώντας Γεροθώρος, σε μια πρόσφατη συζήτηση που είχαμε, μας είπε ότι θυμάται μάλιστα πολύ καλά αυτό το παιχνίδι, που έγινε πριν απο 25 χρόνια!

Ο ίδιος ήταν τότε, ανερχόμενος διατητής και έκανε ρεσιτάλ διαιτησίας, σε μια καυτή έδρα.

Στην φωτογραφία, ο Νώντας Γεροθόδωρος στη μέση, με τους διαιτητές, του δεύτερου τελικού στη Νέα Σμύρνη, μεταξύ του Πανιωνίου και του ΟΦΗ, που βρήκε νικητή τον πρώτο. Η διαιτησία, δεν είχε κανένα πρόβλημα και σε αυτό το παιχνίδι και στάθηκε στο ύψος της.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην τελευταία προπόνηση της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, πριν τον αγώνα της χρονιάς, με τον Πανιώνιο, που θα γίνει την Τετάρτη (17/4, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, βρέθηκε ο πρόεδρος της ομάδας, Γιάννης Δανδάλης.

"Ενα παιχνίδι έμεινε. Πάμε όλοι μαζί ενωμένοι , μια γροθιά να κάνουμε αυτό που πρέπει και να δώσουμε χαρά στον υπέροχο κόσμο μας" ανέφερε στους παίκτες, ο Γιάννης Δανδάλης.

Το ενδιαφέρον για το μεγάλο παιχνίδι που θα κρίνει την άνοδο του ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία, είναι μεγάλο και το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, αναμένεται να γνωρίσει μεγάλες στιγμές.

Βροντερό "παρών" θα δώσουν οι οργανωμένοι σύνδεσμοι του ΟΦΗ, που θα δημιουργήσουν μια ατμόσφαιρα, ανάλογη της σημασίας της αναμέτρησης.

Ενώ αθλητές απο όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι στο γήπεδο, για να συμπαρασταθούν στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, σε αυτό το ιστορικό παιχνίδι.

Η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ, καλεί τους φιλάθλους, να βρεθούν απο νωρίς στο γήπεδο, ώστε να μην υπάρξει συνωστισμός.

"Στον πρώτο τελικό, σε μια εκπληκτική ατμόσφαιρα με αθλητικό πολιτισμό, δείξαμε σε όλη την Ελλάδα, ποιός είναι ο κόσμος του ΟΦΗ. Πάμε και σε αυτό το παιχνίδι, να δείξουμε σε όλους, γιατί η ομάδα μας, αξίζει να βρίσκεται στην μεγάλη κατηγορία!

Με δυνατή φωνή, συνθήματα και τραγούδι, δείχνουμε ξανά το μεγαλείο του ΟΦΗ μας!", αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Φλεγόμενο το κλαιστό του ΒΑΚ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi