Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Πήραμε αυτό που αξίζαμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, μετά την άνοδο του ΟΦΗ στην Volley League.
Όπως τόνισε ο προπονητής απο την Ορεστιάδα "δεν μπορέσαμε να πάρουμε την πρώτη θέση, πήραμε τη δεύτερη. Αποκλείσαμε τον Αρη και πήγαμε στους τελικούς με τον Πανιώνιο, που ήταν εξαιρετική ομάδα και μας ζόρισε πολύ. Η άνοδος αυτή, μας δικαίωσε. Το θέλαμε πολύ. Ξεπεράσαμε πολλές δυσκολίες, όλη τη χρονιά. Είναι η δεύτερη φορά, που το ζω αυτό. Το είχα ζήσει και με την Ορεστιάδα. Είμαι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος, γιατί αυτοί που με εμπιστεύτηκαν, τους ανταπέδωσα και εγώ την άνοδο. Ο κ. Δανδάλης και η διοίκηση συνολικά".
Ο τεχνικός του ΟΦΗ αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετώπισε όλη τη χρονιά, αλλά και στην επόμενη μέρα. Οπως ανέφερε "είχαμε δύσκολη χρονιά. Αργήσαμε στον σχεδιασμό μας, δεν ξέραμε αν θα παίξουμε Pre League ή Volley League. Χάσαμε παίκτες, αλλά παρ' όλα αυτά φτιάξαμε, μια πολύ καλή ομάδα και καταφέραμε να πετύχουμε το στόχο μας. Είναι νωρίς να πούμε, για του χρόνου. Θα δεί η διοίκηση, τα θέματα αυτά. Το σημαντικό είναι ότι η ομάδα ανέβηκε".
Ο τεχνικός του Πανιωνίου, Αργύρης Ψάρρας, έδωσε συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την άνοδο και δήλωσε περήφανος για την προσπάθεια των παικτών του. Οπως είπε "συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για τη νίκη. Ηταν μια δίκαιη νίκη. Εμείς είμαστε υπερήφανοι, για τους παίκτες μας. Ανεβήκαμε πέρσι απο την Α2, με στόχο να μπούμε στα πλέι-οφ. Κάναμε σωστά βήματα. Εχουμε διοίκηση με υγεία.Και με τον Ηρακλή στους ημιτελικούς και στους τελικούς με τον ΟΦΗ, δείξαμε ότι είμαστε πολύ καλή ομάδα. Στους τελικούς οι πιθανότητες ήταν 50%-50%. Είδατε όλα τα παιχνίδια και τα σετ, ήταν ανταγωνιστικά.Στο τελευταίο παιχνίδι, κάναμε κάποια εύκολα λάθη και μας κόστισαν. Δεν κάναμε καλή διαχείριση. Ηταν κομβικό το πρώτο σετ που χάσαμε, ενώ ήμασταν μπροστά. Το άθλημα κέρδισε απο αυτά τα παιχνίδια. Γεμάτα γήπεδα, μεγάλη τηλεθέαση στους αγώνες. Θα πρέπει να μας ζηλεύουν στην Volley League. Συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την άνοδο".
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις των δυο προπονητών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ ξανά στα σαλόνια-Εγραψε ιστορία με τον φανταστικό του κόσμο
"Ευχαριστούμε τον υπέροχο κόσμο μας για το ζεστό χειροκρότημα και την ΠΑΕ ΟΦΗ, για αυτήν την υπέροχη στιγμή! Όνειρο, ζούμε! " αναφέρει σε ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ, για την αποθέωση που γνώρισε η ομάδα, στο γήπεδο του ΟΦΗ, με αφορμή την άνοδο της, στην Volley League.
Στο ημίχρονο του αγώνα ΟΦΗ-Βόλος, για τα πλει-άουτ της Σούπερ Λίγκ, οι παίκτες, το τεχνικό τιμ της ομάδας βόλει και ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, γνώρισαν την αποθέωση απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, για την ιστορική επιτυχία, της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, η οποία επιστρέφει στα σαλόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο γκολ του Τοράλ, ο ΟΦΗ κέρδισε το Βόλο με 2-1 και έκανε ένα ακόμη μεγάλο βήμα παραμονής, καθώς ανέβηκε στους 34 βαθμούς και χρειάζεται ένα πόντο ακόμη, στα δυο τελευταία παιχνίδια με Αστέρα Τρίπολης (έξω) και Παναιτωλικό (μέσα) για να εξασφαλίσει τη σωτηρία.
Σε εξαιρετική κατάσταση ο Τοράλ, οδήγησε τον ΟΦΗ, στη σπουδαία απο κάθε άποψη νίκη.
Το 2-1 αδικεί τον ΟΦΗ, καθώς είχε ευκαιρίες και για περισσότερα γκολ.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ