Ενα σημαντικό έργο, αναβάθμισης του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο, ξεκίνησε.
Πρόκειται για την ανακαίνιση στα αποδυτήρια των διαιτητών, αλλά και την δημιουργία ξεχωριστών αποδυτηρίων για τις γυναίκες διαιτητές.
Ακόμη, γίνεται ανακαίνιση στο γυμναστήριο, αλλά και στο γραφείο διοίκησης.
Τα έργα, θα διαρκέσουν, για 10 μέρες.
"Κάνουμε το καλύτερο δυνατό, για τα σωματεία και τους διαιτητές μας, άνδρες και γυναίκες, με στόχο να τους παρέχουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ).
Ονειρα για την συμμετοχή, σε ένα τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, για πρώτη φορά στην ιστορία τους, κάνουν τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά τη μεγάλη νίκη πρόκριση στα Τρίκαλα (0-2).
Με τη νίκη αυτή, τα κορίτσια του ΟΦΗ, πέρασαν στα ημιτελικά και τώρα θα αντιμετωπίσουν στον ημιτελικό, τον ΠΑΟΚ, σε νοκ άουτ παιχνίδι που θα γίνει στο Ηράκλειο, και το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, για μια θέση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος!
Ο ΠΑΟΚ είναι οπωσδήποτε, ένας δύσκολος αντίπαλος, αλλά όχι αχτύπητος.
Ενώ, τα κορίτσια του ΟΦΗ, που είναι στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα (πίσω απο τον ΠΑΟΚ), έχουν δείξει με τη φετινή τους πορεία, ότι είναι ποολύ ανταγωνιστική ομάδα, ειδικά στην έδρα τους.
Η πρόκριση στους 4 του Κυπέλλου Ελλάδος, είναι ήδη μια μεγάλη επιτυχία για τα κορίτσια του ΟΦΗ, αλλά...τρώγοντας έρχεται και η όρεξη!
Πλέον περιμένουν απο την ΕΠΟ, τον ορισμό του αγώνα με τον ΠΑΟΚ, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, σε ένα ιστορικό ημιτελικό Κυπέλλου για το σύλλογο, ο νικητής απο τον οποίο, θα πάρει τη μεγάλη πρόκριση στον τελικό!
Η φωτογραφία, που έβγαλαν στα αποδυτήρια, μετά τη νίκη πρόκριση στα Τρίκαλα, τα κορίτσια του ΟΦΗ, δείχνει ότι το μάτι τους, γυαλίζει!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ