Το γύρο του θριάμβου στο Γεντί Κουλέ, έκανε η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, που γνώρισε την αποθέωση απο τους φιλάθλους, για την επιστροφή στην Volley League.
Η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, φιλοξενήθηκε απο την ΠΑΕ ΟΦΗ, στο περιθώριο του αγώνα ΟΦΗ-Βόλος και στο ημίχρονο, μετά την συγχαρητήρια ανακοίνωση απο τα μεγάφωνα, για την άνοδο της ομάδας, διοίκηση, τεχνικό τιμ και παίκτες, πάτησαν το χορτάρι του γηπέδου "Θεόδωρος Βαρδινογιάννης" και αποθεώθηκαν.
"Φίλες και φίλοι του ΟΦΗ, η ομάδα βόλεϊ είναι σήμερα μαζί μας στον αγωνιστικό χώρο. Ας τους δώσουμε το πιο θερμό μας χειροκρότημα για τις στιγμές που μας χάρισαν και για την επιστροφή του ΟΦΗ στη Volley League" ήταν το μήνυμα της ΠΑΕ ΟΦΗ, απο τα μεγάφωνα.
Πολύ ζεστό το χειροκρότημα των φιλάθλων του ΟΦΗ, στα παιδιά της ομάδας βόλει και ειδικότερα στον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη, μέσα στο "ναό"
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, ευχαριστούν την ΠΑΕ ΟΦΗ, για την φιλοξενία και εύχονται σε όλη την ομιλίτικη οικογένεια, επιτυχίες!
Δείτε παρακάτω VIDEOS.
Ενα ακόμη ταλεντάκι απο το βόλεϊ του ΟΦΗ, κλήθηκε στα Εθνικά συγκροτήματα.
Ο λόγος για το 14χρονο διαγώνιο Κωνσταντίνο Λαγκουβάρδο (γενν. 2010), ο οποίος απο τις 29/4 έως τις 9/5, θα συμμετάσχει στην προετοιμασία της Εθνικής ομάδας U16, που θα γίνει στη Νεμέα.
Για το νεαρό αθλητή του ΟΦΗ, είναι η πρώτη του κλήση στα Ελληνικά συγκροτήματα.
Με ανακοίνωση του, ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρουν τον αθλητή και του εύχονται να ζήσει μεγάλες επιτυχίες με τη γαλανόλευκη.
Στην Εθνική ομάδα U16, έχει κληθεί και ένας ακόμη αθλητής του ΟΦΗ, ο 14χρονος ακραίος Γιάννης Γωνιωτάκης (γενν. 2010), ο οποίος έχει κληθεί ξανά στην Εθνική ομάδα.
Και οι δυο αθλητές του ΟΦΗ, είναι αθλητές του Γιάννη Καρδαμανίδη, ο οποίος δεν κρύβει την ικανοποίηση του, για την εξέλιξη των δυο ταλέντων, του ΟΦΗ.
Στο μεταξύ, το βόλεϊ του ΟΦΗ είχε μια ακόμη κλήση για τις μικρές Εθνικές ομάδες.
Η Κωνσταντίνα Παπαδάκη, που έχει κληθεί ξανά στην Εθνική Κ17, κλήθηκε να συμμετάσχει στο προπονητικό Camp Εθνικών ομάδων, για αθλήτριες γεννημένες το 2009, που θα γίνει στην Τήνο, απο τις 6/5 έως τις 12/5.
Η Κωνσταντίνα Παπαδάκη, είναι αθλήτρια του Νίκου Προύφα, όπως επίσης η Εύη Πρινιωτάκη και η Εμμανουέλα Πιτσούλη του ΟΦΗ, που αγωνίστηκαν πρόσφατα με την Εθνική U20 και πλέον ετοιμάζονται για τα τελικά του Πανευρωπαϊκού, όπου θα αγωνιστούν με την Εθνική U18 στο Ηράκλειο, τον Ιούνιο.
Οι αγώνες θα φιλοξενηθούν στο κλειστό γυμναστήριο Λίντο, και το πρώτο σερβίς θα γίνει την 1η Ιουλίου.
Στον όμιλο της Ελλάδας, κληρώθηκαν η Τουρκία, η Πολωνία, η Βουλγαρία, η Γερμανία, η Ουγγαρία, η Φινλανδία και η Λιθουανία.
Ο οργανισμός βόλεϊ του ΟΦΗ, έχει πλέον πολύ δυναμική παρουσία στις Εθνικές ομάδες, καθώς με την κλήση του Κωνσταντίνο Λαγκουβάρδου, έφτασε στους 5 ενεργούς διεθνείς αθλητές-τριες!
Η νέα αγωνιστική σεζόν, για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ, ξεκινάει το προσεχές Σαββατοκύριακο (27-28/4), με την διεξαγωγή των Παγκρήτιων διασυλλογικών πρωταθλημάτων, που θα διεξαχθούν στο Στάδιο Ελευθερίας και στο Παγκρήτιο στάδιο.
Συγκεκριμένα, θα διεξαχθούν το πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών και τα πρωταθλήματα Κ20 και Κ16 σε αγόρια και κορίτσια.
Ο ΟΦΗ πέρσι είχε μια απο τις καλύτερες σεζόν της ιστορίας του, τερματίζοντας στην 4η θέση στην Ελλάδα.
Και φέτος, όμως, ο πήχης μπαίνει ψηλά, όπως τονίζει ο επικεφαλής του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, Παναγιώτης Αντωνακάκης.
"Θα προσπαθήσουμε να επαναλάβουμε την περσινή εκπληκτική μας χρονιά. Θέλουμε και φέτος να είμαστε στα 5 καλύτερα σωματεία της χώρας" επισημαίνει ο Παναγιώτης Αντωνακάκης.
Σε ότι αφορά στους πρώτους διασυλλογικούς αγώνες, τονίζει ότι "είναι η πιο σημαντική διασυλλογική διοργάνωση της χρονιάς. Οι αθλητές μας θα επιχειρήσουν να πιάσουν όρια για τα Πανελλήνια πρωταθλήματα".