Στα χέρια του πολύπειρου προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη, ενός προπονητή απο το πάνω ράφι, με τίτλους στην Ελλάδα και το εξωτερικό, ανέθεσε το τιμόνι του ΟΦΗ, για τα επόμενα δυο χρόνια, ο πρόεδρος της ομάδας Γιάννης Δανδάλης, σε μια κίνηση που συζητήθηκε αρκετά, στο χώρο του Ελληνικού βόλει.
Ο 56χρονος Ελληνοσουηδός προπονητής, με το βαρύ βιογραφικό, καλείται να οδηγήσει τον ΟΦΗ, στην επιστροφή του, στην μεγάλη κατηγορία.
Με προσεκτικές μεταγραφικές κινήσεις, με έμπειρους παίκτες Ελληνες και ξένους, αλλά και ένα ικανό τιμονιέρη, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να αφήσει το στίγμα του, στη φετινή Volley League.
Ο Γιάννης Καλμαζίδης, μίλησε στο ofivolleyball.gr για το σχέδιο του για τον φετινό ΟΦΗ, την φιλοδοξία, αλλά και την αγάπη που όπως είπε υπάρχει στην ομάδα.
Μάλιστα στη λέξη "αγάπη" επέμεινε πολύ, καθώς το στοιχείο αυτό το θεωρεί ως το πιο σημαντικό, που πρέπει να έχει μια ομάδα.
Ο Καλμαζίδης αναφέρθηκε ακόμη και στο φετινό πρωτάθλημα της Volley League, το οποίο περιμένει πολύ ανταγωνιστικό...
-Κύριε Καλμαζίδη, καλώς ήρθατε στον ΟΦΗ. Η πρώτη σας αίσθηση απο τη νέα σας ομάδα...
"Καλώς σας βρήκαμε. Ολοι χαιρόμαστε. Είναι ένα νέο ξεκίνημα και για μένα, αλλά και για την ομάδα, στη μεγάλη κατηγορία.
Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε να δουλεύουμε, να κάνουμε προπόνηση και να παίξουμε τα φιλικά μας και μετέπειτα να μπούμε στο πρωτάθλημα. Τα συναισθήματα μου, είναι μόνο χαρά και ανυπομονησία".
-Εχετε σχεδόν ολοκληρώσει το σχεδιασμό σας. Η ομάδα είναι σχεδόν έτοιμη. Τι μπορούμε να πούμε για το φετινό ΟΦΗ. Ποιο είναι το σχέδιο σας για την ομάδα...
"Ολοι κάνουμε σχέδια, αλλά όπως και στη ζωή δεν βγαίνουν πάντα! Πάμε βήμα-βήμα και θα δούμε. Εχουμε φιλοδοξία όλοι μας. Η διοίκηση, ο πρόεδρος και εμείς σαν staff αλλά και οι αθλητές. Αυτό είναι το βασικότερο. Φιλοδοξία και όρεξη για διάκριση.
Το πόσο ψηλά θα φτάσουμε δεν το ξέρει κανείς. Αυτό εξαρτάται και απο εμάς, αλλά και απο τις υπόλοιπες ομάδες. Είναι ένας δρόμος πολύ μακρύς, αλλά και ευχάριστος".
-Ποια είναι η γνώμη σας, για το ρόστερ που έχετε φτιάξει στον ΟΦΗ;
"Είμαι πολύ ευχαριστημένος! Εχουμε επιλέξει αυτό που πιστεύουμε ότι θα μας ταιριάξει. Για να βγεί ένα καλό πιάτο στο τέλος, πρέπει όλα τα επιμέρους κομμάτια, να ταιριάξουν, να το μαγειρέψουμε καλά και στο τέλος να είναι αυτό που θέλουμε εμείς".
-Με την εμπειρία σας, τι περιμένετε απο το φετινό πρωτάθλημα της Volley League;
"Θα είναι αρκετές καλές ομάδες. Σίγουρα υπάρχουν δυο ομάδες στην κορυφή, που ξεχωρίζουν. Μετά υπάρχει ένα γκρουπ ομάδων, πιο χαμηλό και υπάρχουν και οι ομάδες που είναι ερωτηματικό. Αυτές οι ομάδες, που είναι ερωτηματικό, νομίζω ότι μπορούν να κάνουν ζημιά σε όλους. Είναι πολύ νωρίς ακόμη, αλλά βλέπω ότι όλες οι ομάδες ξεκινούν με φιλοδοξία και όνειρα. Και αυτό είναι πολύ ευχάριστο. Ελπίζω, όλοι να είναι υγιείς, σωματικά, αλλά και υγεία μέσα στο σύλλογο τους, ώστε να ολοκληρώσουμε το πρωτάθλημα, με ένα ευχάριστο τρόπο".
-Οι πρώτες σας εντυπώσεις απο τον ΟΦΗ, ποιές είναι;
"Βλέπω αγάπη! Αγάπη προς αυτό που θέλουμε να δημιουργήσουμε στο σύλλογο. Αυτό είναι πολύ σημαντικό, αν όχι το πιο σημαντικό στοιχείο, που μπορεί να έχει, μια ομάδα".
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης, παντρεύει τον υιό του Γιάννη και στον πρόγαμο που έκανε στην "Αγράμπελη", η οικογένεια του ΟΦΗ, έδωσε βροντερό "παρών", για να τον τιμήσει.
Αυτό βέβαια, δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η οικογένεια Ζερβάκη, έχει "ασπρόμαυρο αίμα" στις φλέβες της, απο γενιά σε γενιά, με δυνατούς ομιλήτες!
Ακόμα και ο ίδιος ο γαμπρός, υπήρξε αθλητής στο μπάσκετ του ΟΦΗ και στον πρόγαμο, αντάμωσε με τους άλλοτε προπονητές του, Γιώργο Λιόντα, Γιώργο Γωνιωτάκη και Νίκο Δελατόλα, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία, σε ένα πολύ δυνατό ενσταντανέ!
Στην φωτογραφία και ο κουμπάρος (Γιώργος Φραγκιαδάκης), επίσης άλλοτε αθλητής της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ και συμπαίκτης του γαμπρού!
Η οικογένεια Ζερβάκη, έχει όμως και άλλο παρελθόν στον ΟΦΗ.
Ο δεύτερος υιός του Κώστα Ζερβάκη, Βαγγέλης, υπήρξε ποδοσφαιριστής στον ΟΦΗ (στόπερ) και έφτασε μέχρι και την Κ19 του συλλόγου.
Για τον πατέρα Κώστα Ζερβάκη, είναι γνωστό ότι έχει περάσει απο το μπάσκετ του ΟΦΗ, ενώ υπήρξε Γενικός Αρχηγός του ποδοσφαιρικού τμήματος, στα δύσκολα χρόνια της επανεκκίνησης, με δυνατή προσφορά, ειδικά την χρονιά της επιστροφής της ομάδας στην Σούπερ Λίγκ.
Με τόσο ομιλίτικο backround ήταν λογικό, ο πρόγαμος να θυμίσει κάποια στιγμή...Γεντί Κουλέ, με τραγούδια και συνθήματα, με όλη την οικογένεια και τους καλεσμένους να το απολαμβάνουν.
Στις χαρές του Κώστα Ζερβάκη, ήταν αρκετοί απο την οικογένεια, του ΟΦΗ.
Διακρίναμε όλη την διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Καζανάκης, Τσαμπουράκης, Αλετράς, Κουμπενάκης, Αποστολάκης, Αρώνης, Παντελλίδης, Μπαμιεδάκης, Σπαγουλάκης, Παπουτσάκη, Ασσαργιωτάκη, Κουβίδης ).
Διακρίναμε επίσης, το πρώην εκλεκτό μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ -και με μεγάλη προσφορά-Γιάννη Βάβουλα, το πρώην μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ Γιάννη Φασομιτάκη (και αυτός δυνατή παρουσία, στη χρονιά της ανόδου του ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ), τον άλλοτε γυμναστή της ποδοσφαιρικής ομάδας Νίκο Αμανατίδη, που σήμερα διαπρέπει στο εξωτερικό, τον έφορο της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου Νίκο Σαατσάκη (Λαχανάς), φίλους του ΟΦΗ και μέλη των συνδέσμων, αλλά και άλλους.
Το...κερασάκι της βραδιάς, το χορευτικό, μιας υπέροχης χορεύτριας, που εκτόξευσε, το κέφι στην πίστα!
Το ζευγάρι (Γιάννης και Γεωργία), γλέντησε μέχρι το πρωί και τώρα ετοιμάζεται για το δεύτερο...ημίχρονο, τον γάμο, που θα γίνει στην Κύπρο, το Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου, στο εξωκλήσι Αγίου Επιφάνίου στην Αξία Νάπα.
Με το καλό και στο γάμο λοιπόν, χαρές και ευτυχία στο ταιριαστό ζευγάρι και πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές, στις οικογένειες τους.