Μετά την πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, που έγινε την Δευτέρα (2/9) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, οι παίκτες της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, μπήκαν σε φουλ πρόγραμμα προετοιμασίας, υπο τις οδηγίες του προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει διπλές προπονήσεις, πρωί και απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο.
Η ανάρτηση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Ξεκίνησαν τα...βάσανα της προετοιμασίας, για τους παίκτες της ομάδας βόλεϊ του ΟΦΗ, για την σεζόν 2024-25, που βρίσκει την ομάδα μας, ξανά στην Volley League!
Υπο τις οδηγίες του προπονητή μας, Γιάννη Καλμαζίδη και των συνεργατών του, οι παίκτες μας, ακολουθούν το προπονητικό πρόγραμμα, το οποίο σε πρώτη φάση περιλαμβάνει διπλές προπονήσεις πρωί και απόγευμα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Χαμόγελα και όρεξη απο τους αθλητές μας, για την επιστροφή τους στο γήπεδο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δεν έχασε μόνο τους βαθμούς, με την ισοφάριση, που δέχθηκε στις καθυστερήσεις του αγώνα με τον Ατρόμητο ο ΟΦΗ.
Εχασε και τον Ισέκα, απο τα επόμενα παιχνίδια, λόγω της αποβολής του, σε μια κοκορομαχία με τον Κίνι, στις τελευταίες στιγμές του αγώνα.
Μεγάλος πονοκέφαλος για τον ΟΦΗ, καθώς η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκ, επέβαλλε στον βασικό φορ του ΟΦΗ, Ισέκα, καμπάνα τριών αγωνιστικών (!), για την αποβολή του, στον αγώμα με τον Ατρόμητο.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ θα κάνει έφεση, για να επιχειρήσει να μειώσει την ποινή, η οποία είναι πονοκέφαλος για τον ΟΦΗ, καθώς, αν η ποινή δεν πέσει, η κρητική ομάδα θα χάσει τον Βέλγο επιθετικό, τόσο απο το προσεχές παιχνίδι στον Βόλο, όσο και απο το μεγάλο ντέρμπι που ακολουθεί με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ, μετά τη διακοπή του πρωταθλήματος, ενώ θα λείψει και απο το τρίτο κατά σειρά παιχνίδι, που είναι το εκτός έδρας παιχνίδι, με τον Λεβαδειακό.
Με την αποβολή του, ο Ισέκα, δεν υπολογιζόταν απο το παιχνίδι στο Βόλο, αλλά η είδηση της καμπάνας των τριών αγωνιστικών, έφερε κατήφεια, καθώς στο πλάνο του Δέλλα, είναι μετά τη διακοπή, η ομάδα να κάνει μια νέα αρχή στο πρωτάθλημα, με όλα της τα όπλα.
Η παρουσία του Ισέκα, στο παιχνίδι με τον Αρη, θα ήταν κομβική, στο επιθετικό πλάνο της ομάδας.
Η αποβολή του Ισέκα, στον αγώνα με τον Ατρόμητο, στις καθυστερήσεις του αγώνα στο Γεντί Κουλέ, φαίνεται ότι ήταν με κόκκινη κάρτα και όχι δεύτερη κίτρινη, όπως αρχικά, είχε γίνει γνωστό.
Το χειρότερο όμως είναι ότι, ο διαιτητής Κατοίκος, έγραψε στο φύλλο αγώνα, ότι η αποβολή, έγινε με "βιαιοπραγία και βάναυση συμπεριφορά στον αντίπαλο".
Στην φάση της "κοκορομαχίας" με τον Κίνι (επίσης αποβλήθηκε), ο παίκτης του Ατρομήτου, μιλάει σε έντονο ύφος στον επιθετικό του ΟΦΗ, ο οποίος σηκώνεται και τον χτυπάει με το κεφάλι, στο στήθος.
Στον ΟΦΗ, έχει αποκτηθεί ο Γάλλος φορ Γιούνγκ, ο οποίος δεν έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα, αλλά θα πρέπει να ανεβάσει στροφές, γιατί η ομάδα θα χρειαστεί, άμεσα την βοήθεια του.
Το ταξίδι του ΟΦΗ, ξανά στα σαλόνια του Ελληνικού βόλεϊ, ξεκίνησε!
Ο ΟΦΗ επέστρεψε στην μεγάλη κατηγορία, σοφότερος και πιο δυνατός.
Με προπονητή τον Γιάννη Καλμαζίδη, έναν απο τους κορυφαίους Έλληνες προπονητές και μια δυνατή ομάδα, στοχεύει σε μια δυνατή χρονιά, στην Volley League.
Στην πρώτη συγκέντρωση της ομάδας, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ο πρόεδρος του ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ότι "είμαστε χαρούμενοι που επιστρέψαμε στην Volley League. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Δουλειά, υγεία και θα έχουμε επιτυχίες. Φέραμε στην ομάδα, ένα προπονητή μεγάλης αξίας, για δυο χρόνια. Εχουμε ενισχυθεί σε καίριες θέσεις, με έμπειρους παίκτες. Είμαι αισιόδοξος. Θέλω να έχουμε μια καλή ομάδα και ένα γεμάτο γήπεδο. Θέλουμε μια έδρα, που θα δυσκολεύει κάθε αντίπαλο".
Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε με τη σειρά του, ότι "είναι ένα νέο ξεκίνημα και για μένα, αλλά και για την ομάδα, ξανά στη μεγάλη κατηγορία. Ανυπομονώ να δουλέψω, με τα παιδιά. Εχουμε φιλοδοξίες και εμείς και η διοίκηση και ο κόσμος, αυτό είναι βασικό. Θα είναι μακρύς ο δρόμος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο το ρόστερ. Το πρωτάθλημα θα έχει καλές ομάδες. Στον ΟΦΗ βλέπω αγάπη, σε αυτό που θέλουν να δημιουργήσουν. Αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό στοιχείο, που πρέπει να έχει κανείς".
Ο Γενικός Αρχηγός του οργανισμού βόλεϊ του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, τόνισε ότι "επιστρέψαμε με μεγαλύτερη γνώση και εμπειρία. Έχουμε κάνει σπουδαίες κινήσεις στο ρόστερ και στην τεχνική ηγεσία. Είμαι 13 χρόνια στην ομάδα και έχω πολλά όνειρα. Εύχομαι μια χρονιά χωρίς τραυματισμούς".
Ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Δημήτρης Αποστολάκης, ανέφερε στην πρώτη της ομάδας βόλεϊ, ότι "η ομάδα επέστρεψε εκεί που ανήκει. Ο ΟΦΗ έχει μεγάλο brand name, ενώ η ομάδα έχει δίπλα της ένα διοικητικό ηγέτη , τον Γιάννη Δανδάλη και πιστεύω ότι θα πάει καλύτερα, απο τις άλλες χρονιές".
Τι δήλωσαν οι παίκτες του ΟΦΗ
Στην "πρώτη" του ΟΦΗ, το παρών έδωσαν τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα και οι παίκτες που ανανέωσαν απο πέρσι.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ Γιάννης Ρουμελιωτάκης, τόνισε ότι "έχουμε φτιάξει μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα. Εμεινε απο πέρσι ο κορμός και έγιναν καλές επιλεκτικές προσθήκες, με παίκτες που έχουν παίξει σε υψηλό επίπεδο".
Ο πολύπειρος Ανδρέας Ανδρεάδης, ένας παίκτης-θρύλος του Ελληνικού βόλεϊ στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι "φέτος ο ΟΦΗ έχει βάλει τον πήχη ψηλά. Καλούμε τον κόσμο να είναι δίπλα μας. Η ομάδα φέτος, έχει αλλάξει επίπεδο. Θέλουμε την ομάδα ψηλά".
Ο μεγάλος πρωταγωνιστής της περσινής χρονιάς, Ματέι Μιχαίλοβιτς, ανέφερε ότι "θέλω και φέτος να κάνω το καλύτερο για την ομάδα. Εχουμε καλή ομάδα και καλούς παίκτες. Εύχομαι οι φίλαθλοι να είναι κοντά μας, όπως πέρσι. Μπορούμε να πετύχουμε πολλά".
Ο Φινλανδός ακραίος Πίτου Μάκινεν, ανέφερε ότι "χαίρομαι που είμαι και φέτος εδώ. Η ομάδα έχει ποιότητα και υψηλότερο επίπεδο. Πιστεύω θα έχουμε μια καλή χρονιά".
Ο Πολωνός ακραίος Κόνραντ Φορμέλα, φετινό απόκτημα του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "περιμένω μια πολύ καλή χρονιά. Υπάρχει ένας εξαιρετικός προπονητής και η ομάδα θέλει να κάνει μια πολύ καλή σεζόν, στην πρώτη κατηγορία".
Ο διεθνής Μολδαβός πασαδόρος Μαρίν Λέσκοβ, τόνισε πως "πιστεύω ότι έχουμε φτιάξει ένα πολύ καλό γκρουπ. Είναι χαρά μου που επέστρεψα στο Ελληνικό πρωτάθλημα. Να παίξουμε καλό βόλεϊ και να είμαστε απο τις μεγάλες εκπλήξεις της φετινής χρονιάς".
Ο λίμπερο του ΟΦΗ, Γιώργος Μιχελάκης, ανέφερε ότι "ανεβάσαμε την ομάδα ξανά στη μεγάλη κατηγορία. Να συνεχίσουμε την περσινή καλή σεζόν. Εχουμε ένα δυνατό σύνολο και θα πάμε καλά".
Ο πασαδόρος του ΟΦΗ Γρηγόρης Μπαρντακτζιάν, τόνισε πως "είμαι τρίτη χρονιά στον ΟΦΗ και ευχαριστώ τον πρόεδρο και την ομάδα. Είμαι πολύ αισιόδοξος. Πιστεύω πολύ στη δουλειά του προπονητή μας και θεωρώ ότι τα αποτελέσματα θα έρθουν".
Ο Εντουαρντ Ράμος, είπε ότι "θέλω να κάνω μια καλή πορεία με τον ΟΦΗ. Εύχομαι μια καλή σεζόν με υγεία και χωρίς τραυματισμούς. Θα αγωνιστώ σαν Ελληνας, στην ομάδα και αυτό δίνει ένα πλεονέκτημα. Θέλω την ομάδα να είναι ψηλά. Στην εξάδα".
Ο Νίκος Γκόνας, συνεχίζει στον ΟΦΗ και είπε ότι "έχουμε υψηλούς στόχους. Θέλουμε δίπλα μας τον κόσμο και τον περιμένουμε στο γήπεδο".
Ο Βασίλης Καφαντάρης, τόνισε με τη σειρά του, ότι "ευχαριστώ την ομάδα που με εμπιστεύεται για τρίτη χρονιά. Η ομάδα έχει γίνει οικογένεια μου. Πιστεύω ότι θα έχουμε μια πολύ καλή σεζόν".
Στις προπονήσεις του ΟΦΗ μετέχουν και οι Βαγγέλης Σταυρακάκης (πασαδόρος) και Γιάννης Σπιταδάκης (λίμπερο), αλλά και ο 14χρονος Γιάννης Γωνιωτάκης (ακραίος), που ήταν και πέρσι στην ομάδα του ΟΦΗ και είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα U16.