Ο 29χρονος επιθετικός Ταξιάρχης Φούντας, ο οποίος υπέγραψε για δυο χρόνια στον ΟΦΗ, είναι η 9η φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ.
Οι άλλες οκτώ, που έχουν προηγηθεί είναι οι Filip Bainovic (Σέρβος, μέσος), Levan Shengelia (Γεωργία, εξτρέμ), Thiango Nuss (Αργεντινή, δεξιός εξτρέμ), Αντριου Γιούνγκ (Γάλλος, φορ), Γκονζάλες (Ισπανία, δεξιός μπάκ), Χατζηθεοδωρίδης (αριστερό μπάκ), Χριστόπουλος (στόπερ), Καραχάλιος (αμυντικός μέσος).
Οι μεταγραφές στην Ελλάδα, δεν τελειώνουν στις 31 Αυγούστου, όπως είχαμε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια.
Οι μεταγραφές τελειώνουν στις 11 Σεπτεμβρίου, ενώ για την κατηγορία των άνεργων (ελεύθερων) παικτών, δηλαδή εκείνων που δεν έχουν συμβόλαιο με ομάδα, απο την 1η Ιουλίου, οι μεταγραφές επιτρέπονται μέχρι 30 Σεπτεμβρίου!
O ΟΦΗ αναζητάει τουλάχιστον, μια ακόμη προσθήκη κεντρικού αμυντικού και έχει τα παραπάνω χρονικά περιθώρια, για να την κάνει.
Γ. Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ήταν δηλητήριο στις αντεπιθέσεις, πέτυχε τρία υπέροχα γκολ με τις νέες του μεταγραφές (Φούντας, Σενγκέλια, Γιούνγκ) και πέτυχε εμφατική εκτός έδρας νίκη στο Βόλο, με 1-3.
Αυτή ήταν η πρώτη φετινή νίκη του ΟΦΗ, ο οποίος έσπασε απο νωρίς φέτος, την κατάρα του εκτός έδρας, καθώς πέρσι έκανε αρνητικό ρεκόρ, χωρίς νικηφόρο αποτέλεσμα, μακριά απο την Κρήτη.
Ο ΟΦΗ διέλυσε την άμυνα του Βόλου, στην κόντρα επίθεση, προηγήθηκε με 0-3 και κέρδισε εύκολα.
Οι νέες μεταγραφές, άλλαξαν την εικόνα του ΟΦΗ. Ειδικά ο Φούντας, με την ταχύτητα του, ανέβασε με το καλημέρα, όλη την ομάδα.
Ο Δέλλας, έδωσε φανέλα βασικού στον Φούντα, τον Γεωργιανό Σεγκέλια, τον Γάλλο φορ Γιούνγκ, αλλά και τον Σέρβο μέσο Μπαίροβιτς και οι τρείς απο τους 4 σκόραραν, ενώ ο Μπαίροβιτς, ήταν απο τους κορυφαίους και έδωσε και την ασίστ στον Φούντα, στο πρώτο γκολ του Ελληνα επιθετικού με τη φανέλα του ΟΦΗ.
Πολύ καλή εμφάνιση και μια ακόμη μεταγραφή, ο Νούς, ο οποίος σέρβιρε το γκολ του Γιούνγκ για το 0-3.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε ιδανικά το παιχνίδι και σκόραρε στο 10' με τον Φούντα, ο οποίος έκανε "φονική" εκτέλεση στο "Γ" απο το ύψος της περιοχής, μετά την ωραία κάθετη πάσα του Μπαίροβιτς.
Η οριακή φάση ελέγθηκε απο το VAR και το γκολ του ΟΦΗ, μέτρησε κανονικά με τον Φούντα, να ανοίγει εντυπωσιακά λογαριασμό με τον ΟΦΗ.
Το ημίχρονο, έληξε με 0-1 με τον ΟΦΗ να προηγείται, αλλά και να μην κινδυνεύει απο τον Βόλο.
Η κρητική ομάδα, μπήκε καλά και στην επανάλληψη και καθάρισε το παιχνίδι.
Μέσα σε 10 λεπτά έβαλε, άλλα δυο γκολ και τελείωσε το παιχνίδι.
Στο 50' ο Χατζηθεοδωρίδης, με ένα τρομερό σλάλομ, βρήκε τον Σεγκέλια και εκείνος με ωραίο σούτ με το αριστερό, έκανε το 0-2.
Ενώ στο 60' μετά απο μια πολύ γρήγορη εναλλαγή της μπάλας, απο Φούντα-Νους και Γιούνγκ, ο Γάλλος μέσος πέτυχε ένα σεντρεφορίσιο γκολ, για το τελικό 0-3.
Στο τελευταίο δεκάλεπτο ο Βόλος, εκμεταλευόμενος την κόπωση και τις αλλαγές του ΟΦΗ, βγήκε στην επίθεση, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει στο 82' με ένα ωραίο γκολ του Μεντιέτα, ο οποίος πλάσαρε διαγώνια, με τον Χριστογεώργο να καθυστερεί να πέφτει και έτσι έγινε το τελικό 1-3.
Βόλος-ΟΦΗ 1-3
Γκολ: 11΄Φούντας (ΟΦΗ), 50′ Σενγκέλια (ΟΦΗ), 60′ Γιουγκ (ΟΦΗ). 82′ Μεντιέτα (ΟΦΗ)
Κίτρινες: Γκλάβτσιτς (Βόλος), Μεντιέτα (Βόλος), Λαμπρόπουλος (ΟΦΗ), Χατζηθεοδωρίδης (Βόλος)
Βόλος: Σιαμπάνης, Καλογερόπουλος, Κορέα (77′ Κόντε), Μίλετιτς, Μύγας (58′ Τάχατος), Φεράρι, Γκλάβτσιτς, Κόμπα (67′ Ασεχνούν), Άλτμαν, Βιγιαφάνιες (58′ Nτε Καμπς), Κόζτα (46′ Μεντιέτα)
ΟΦΗ: Χριστογεώργος, Λαμπρόπουλος, Χριστόπουλος, Γκονζάλες (80′ Μαρινάκης), Χατζηθεοδωρίδης, Μπάκιτς (59′ λ.τ, Γκαγέγος), Φούντας, Μπαΐροβιτς, Νους (80′ Ριέρα), Γιουνγκ, Σενγκέλια (80′ Θεοδοσουλάκης).
Μια σημαντική επιστροφή, στην ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ.
Ο Δήμος Αυτζιόγλου, θα είναι ο στατιστικολόγος της ομάδας, τη νέα σεζόν στην Volley League.
Η είδηση της συμφωνίας, με τον Δήμο Αυτζιόγλου, σκόρπισε χαμόγελα, σε όλο τον οργανισμό της ομάδας, καθώς είναι απο τα πιο αγαπητά μέλη του staff, λόγω χαρακτήρα και ικανοτήτων.
Ο Δήμος Αυτζιόγλου, έχει συνδέσει το όνομα του με το βόλεϊ του ΟΦΗ, καθώς έχει πορεία 11 ετών σε αυτήν, απο διάφορα πόστα (παίκτης, βοηθός προπονητή, στατιστικολόγος).
Μάλιστα, ως συνεργάτης του Δημήτρη Ζλατιλίδη, ήταν μέλος της ιστορικής ανόδου το 2019, για πρώτη φορά στη μεγάλη κατηγορία.
To ρόλο του στατιστικολόγου, τον ξεκίνησε στον ΟΦΗ και σήμερα είναι ένας απο τους καλύτερους στο είδος του, στην χώρα.
Τα τελευταία δυο χρόνια, άνηκε στο δυναμικό της ομάδας γυναικών του Παναθηναίκού, όπου πέρσι συνεργάστηκε με τον προπονητή Γιάννη Καλμαζίδη, στην ομάδα γυναικών του Παναθηναϊκού, η οποία τελικά κατέκτησε το πρωτάθλημα Ελλάδος.
Ο Δήμος Αυτζιόγλου, μιλώντας για την επιστροφή του στον ΟΦΗ, ανέφερε πως "χαίρομαι που θα συνεργαστώ ξανά με καλούς φίλους, όπως ο πρόεδρος Γιάννης Δανδάλης, ο Δημήτρης Ζλατιλίδης με τον οποίο έχουμε ζήσει πολλά μαζί, αλλά και ο Γιάννης Καλμαζίδης, ένας προπονητής υψηλού επιπέδου και με μεγάλο επαγγελματισμό, όπως διαπίστωσα απο την συνεργασία μας, στον Παναθηναϊκό. Εύχομαι όλοι μαζί να βοηθήσουμε, ώστε η ομάδα, να μας χαρίσει μεγάλες στιγμές στην φετινή σεζόν".
"Δήμο, καλως ήρθες, στο σπίτι σου!" αναφέρει η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ.