Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ζωγραφίζει, στην κόντρα επίθεση ο ΟΦΗ, στο Βόλο.
Με τρείς αντεπιθέσεις, έχει βάλει τρία γκολ στην ομάδα του Βόλου και πηγαίνει για νίη-θρίαμβο.
Την αρχή έκανε στο 10' ο Φούντας με ένα φανταστικό γκολ, μετά απο κάθετη του Μπαίροβιτς.
Συνέχισε στο 50' ο Σεγκέλια, μετά απο εξαιρετική ασίστ και ατομική προσπάθεια του Χατζηθεοδωρίδη.
Στο 60' ο Γάλλος φορ Γιούνγκ, ήρθε να πετύχει το τρίτο γκολ του ΟΦΗ στο Βόλο, σε μια άριστη επιθετική συνεργασία Φούντα-Νους και ασίστ του Αργεντίνου στον Γιούνγκ, ο οποίος πλάσαρε με τη μία για το 0-3.
Να σημειωθεί ότι και οι τρείς σκόρερ του ΟΦΗ, έκαναν ντεμπούτο στην ενδεκάδα!
Ο ΟΦΗ έχει "σκοτώσει" τον Βόλο, με τις φαρμακερές αντεπιθέσεις του και είναι πολύ κοντά στην πρώτη του φετινή εμφατική νίκη και μάλιστα εκτός έδρας.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ, έκανε αρνητικό ρεκόρ στην περσινή χρονιά, την οποία έκλεισε χωρίς να πετύχει εκτός έδρας νίκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ντεμπούτο με γκολάρα ο Φούντας
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O 20χρονος επιθετικός Γιάννης Θεοδoσουλάκης, που πέτυχε δυο γκολ, ήταν το κέρδος για τις "εφεδρείες" του ΟΦΗ, στη φιλική νίκη με 4-0, επί του ΠΟΑ (ομάδα Γ' Εθνικής), στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
Ο Ρεθυμνιώτης επιθετικός, ήταν δραστήριος, πέτυχε δυο γκολ και έστειλε μηνύματα στον Δέλλα.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, έδωσε χρόνο στον Βραζιλιάνο στόπερ Μπρεσάν, ο οποίος προερχόταν απο θλάση και τσέκαρε την αγωνιστική του κατάσταση, ενόψει του ντέρμπι με τον Αρη, που θα γίνει την Κυριακή (15/9, 8.30μμ) στο Γεντί Κουλέ, στην επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Ενώ έδωσε χρόνο και στον τερματοφύλακα Σωτηρίου, καθώς με τον Μπάουμαν μετέωρο στην ομάδα, θα κληθεί μέχρι νεοτέρας, να παίξει το ρόλο πίσω απο τον Χριστογεώργο και πρέπει να είναι σε ετοιμότητα, μέχρι να ξεκαθαρίσει το τι θα γίνει με τον Ελβετό τερματοφύλακα.
Χρόνο, πήρε και ο Σεγκέλια, ο οποίος έπαιξε βασικός και σκόραρε στο ντεμπούτο του στο Βόλο, αλλά χρειάζεται παιχνίδια και έτσι του έδωσε ρυθμό ενόψει του ντέρμπι με τον Αρη.
Τα άλλα δυο γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Κουτεντάκης και Φανουράκης.
Αξιόμαχη η εικόνα του ΠΟΑ, ο οποίος είχε διπλό δοκάρι στο 48' με τον Πατραμάνη και ευκαιρίες στο παιχνίδι.
Η ομάδα του Κώστα Φραντζέσκου, που έχει ενισχυθεί σημαντικά με παίκτες όπως ο Ροβίθης, ο Βρεττός, ο Γιαλούσης, θέλει να πρωταγωνιστήσει στο φετινό πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής.
Ο.Φ.Η (Τραϊανός Δέλλας): Σωτηρίου, Μαρινάκης, Bressan, Κ. Χνάρης, Abanda, Κουτεντάκης, Καραχάλιος, Θεοδοσουλάκης, Riera (40’ Φανουράκης), Shengelia, Φαιτάκης.
Αγωνίστηκαν και οι: Καλαφάτης, Πιστικός, Σημαντηράκης, Λαγουδάκης, Μ. Χνάρης, Σταυρόπουλος, Ζαχαριουδάκης.
Π.Ο.Α (Κώστας Φραντζέσκος): Αμπατζής, Δαμιανάκης, Γιαλούσης, Ζέλιος, Γωνιανάκης, Ικεότσα, Βοργιάς, Βρεττός, Νύκταρης, Γιακουμάκης, Ροβίθης.
Έπαιξαν και οι: Καβουσάκης, Κασσωτάκης, Πατραμάνης, Καλογιαννάκης, Αυγουστάκης, Κουμάκη, Κοκαράκης, Κωνσταντακόπουλος.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πρίν ακόμη κοπάσουν τα χαμόγελα, για το σπουδαίο διπλό του ΟΦΗ στο Βόλο (1-3), οι αποχωρήσεις παικτών, αλλά και οι μεταγραφές, φαίνεται ότι θα συνεχιστούν, μέχρι τις 11 του Σεπτέμβρη, οπότε και επιτρέπονται οι μεταγραφές.
Το ρόστερ του ΟΦΗ, αν και ήδη διεξήχθη η 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος, όχι μόνο δεν έχει κλείσει, αλλά αναμένονται σοβαρές (ακόμη) εξελίξεις.
Με πρώτη, την πιθανή πώληση του Ισέκα, η οποία φαινόταν να έχει μείνει στην άκρη, τον Αύγουστο, λόγω αγωνιστικής αδυναμίας της ομάδας, αλλά τώρα επανεξετάζεται και μάλιστα πολύ σοβαρά.
Πηγές της ΠΑΕ, παραδέχονται ότι τα τελευταία 24ωρα παίζεται ένα σκληρό πόκερ πίσω απο τον Βέλγο επιθετικό και όλα είναι ανοιχτά.
Πριν απο μερικές εβδομάδες, η πώληση του Ισέκα, φαινόταν "απαγορευτική" αγωνιστικά, με την ομάδα να ψάχνεται, αλλά μετά τη μεταγραφή του Φούντα και την καλή εικόνα του Γάλλου φορ Γουάνγκ στο Βόλο, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, φαίνεται να το σκέφτονται σοβαρά.
Να σημειωθεί ότι, αμέσως μετά τη νίκη του ΟΦΗ, στο Βόλο, ανακοινώθηκε η μετακόμιση του Χιλιανού Γκαγιέγος, στην Οουκλαντ Σίτι της Νέας Ζηλανδίας.
Μάλιστα, η selfie στα αποδυτήρια του Βόλου, ήταν η τελευταία φωτογραφία, του Γκαγιέγος, με τον ΟΦΗ, με τους συμπαίκτες του, να τον αποχαιρετούν.
Μετέωρος στον ΟΦΗ, φαίνεται να βρίσκεται και ο περσινός MVP της σεζόν, ο τερματοφύλακας Μπάουμαν.
Ο Μπάουμαν, έχει χάσει φέτος, τη θέση του απο τον Χριστογεώργο, ωστόσο πέρσι, έδειξε την αξία του.
Ο Ελβετός τερματοφύλακας, έμεινε εκτός αποστολής απο το παιχνίδι στο Βόλο και η ΠΑΕ έκανε λόγο για "εξωαγωνιστικούς λόγους", σε ότι αφορά, σε αυτήν την απόφαση.
Ο ΟΦΗ στο Βόλο, κέρδισε χωρίς τους Ισέκα, Γκαγιέγος, Μποάουμαν στην ενδεκάδα, με τον πρώτο μάλιστα να κουβαλάει και τιμωρία, τριών αγωνιστκών απο την αποβολή του, στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο.
Ωστόσο, στον ΟΦΗ, επισημαίνουν, ότι αν πωληθεί ο Ισέκα, ήδη ψάχνουν για παίκτη στην επίθεση.
Ενώ το ίδιο θα συμβεί, στην περίπτωση του Μπάουμαν.
Για την θέση του Γκαγιέγος, ο ΟΦΗ έχει αποκτήσει ήδη τον Σέρβο μέσο Μπαίροβιτς, ο οποίος έκανε πολύ θετικό ντεμπούτο στον Βόλο.
Είναι ξεκάθαρο ωστόσο, ότι μέχρι τις 11 Σεπτεμβρίου, αναμένονται εξελίξεις με αποχωρήσεις και αφίξεις στον ΟΦΗ.