karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης και Μαρία Παπουτσάκη, εκπροσώπησαν το σύλλογο, στην εκλογική Γενική Συνέλευση της ΚΟΕ (Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος), που έγινε στα Γιάννενα.
Με ανακοίνωση του, το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και το τμήμα υγρού στίβου του ΟΦΗ (πόλο-κολύμβηση) συγχαίρουν τον Κυριάκο Γιαννόπουλο για την επανεκλογή του, αλλά και όλα τα μέλη του Δ.Σ. που εκλέχθηκαν.
Συγχαίρει ιδιαίτερα την Αλεξία Μαρίνη (Ηράκλειο '91) για την επανεκλογή της στο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, αλλά και σαν αναπληρωματικό μέλος στην ΕΟΕ (Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή).
Αλλά και την Μαρία Πρατικάκη (ΝΟΗ) για την εκλογή της, στην εξελεγκτική επιτροπή.
"Ευχή όλων μας, ο ελληνικός υγρός στίβος, να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο και οι Ελληνες να πανηγυρίζουμε τις μεγάλες επιτυχίες των αθλητών μας" αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.

Στην κλήρωση του πρωταθλήματος, της Volley League, που θα γίνει  στη λίμνη της Βουλιαγμένης, απόψε (9/9/, 8μμ) θα συμμετάσχει ο ΟΦΗ.

Το "παρών" θα δώσουν ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, ο προπονητής Γιάννης Καλμαζίδης, ο Γενικός Αρχηγός Δημήτρης Ζλατιλίδης, ο Σλοβένος διαγώνιο του ΟΦΗ Ματέι Μιχαίλοβιτς και ο Υπεύθυνος Τύπου της ομάδας, Γιώργος Κορτσιδάκης.

Την πρώτη ευρωπαϊκή πρόκληση της ιστορίας της, θα γνωρίσει η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ, η οποία θα αγωνιστεί για πρώτη φορά, εκτός Ελλάδος.

Μετά απο επαφές που είχε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης και με τη σύμφωνη γνώμη του ιδιοκτήτη της ομάδας, Γιάννη Δανδάλη, ο ΟΦΗ θα ταξιδέψει στο Νόβι Σαντ της Σερβίας, προκειμένου να συμμετάσχει σε ένα πολύ δυνατό τουρνουά προετοιμασίας, το οποίο θα διεξαχθεί απο τις 18-22 Σεπτεμβρίου.

Το τουρνουά διοργανώνει η Βοϊβοντίνα, μια απο τις δυνατές και ιστορικές ομάδες της Σερβίας και θα συμμετάσχουν ακόμη η  δευτεραθλήτρια Ρουμανίας Αρκάντα Γκαλάτι και η πρωταθλήτρια Βουλγαρίας Λέφσκι Σόφιας.

Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννη Καλμαζίδης "είναι πολύ τιμητικό για τον ΟΦΗ, που θα συμμετάσχει σε αυτό το τουρνουά, με πολύ δυνατές ομάδες και με μεγάλη παράδοση στο βόλεϊ, αλλά και συμμετοχή και μεγάλες επιτυχίες σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Εχω συμμετάσχει ξανά σαν προπονητής σε αυτό το τουρνουά και μπορώ να πω τα καλύτερα για την οργάνωση και το επίπεδο. Για μας, θα είναι μια πολύ καλή εμπειρία, ώστε να τεστάρουμε τις δυνάμεις μας, απέναντι σε πολύ δυνατούς αντιπάλους".

Στο μεταξύ, ο ΟΦΗ θα συμμετάσχει σε άλλα δυο τουρνουά προετοιμασίας, μέχρι την έναρξη του πρωταθλήματος.

Το ένα θα είναι στο Αίγιο, στο αθλητικό κέντρο Semantron στις 8-11 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή του ΟΦΗ, του ΠΑΟΚ, του Μίλωνα και του Φοίνικα Σύρου.

Το τουρνουά αυτό, θα είναι μια δυνατή πρόβα τζενεράλε, με ομάδες τις Volley League, λίγο πριν αρχίσει το πρωτάθλημα.

Ενώ, ο ΟΦΗ θα αγωνιστεί και σε ένα τουρνουά που θα γίνει στο Ρέθυμνο, το Σαββατοκύριακο 5-6 Οκτωβρίου, με διοργανωτή το ΝΕΟ ΟΠΕΡ (ομάδα Α2), με τη συμμετοχή ακόμη του Πανιωνίου (ομάδα Pre League) και του Πανερυθραϊκού (Pre League).

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi