Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με σπουδαία εμφάνιση και τον Μποχωρίδη εκτελεστή (21π-5 τρίποντα), ο ΟΦΗ πέρασε με μεγάλη νίκη απο το κλειστό του Μετς, κερδίζοντας για δεύτερη φορά φέτος το Παγκράτι με 67-71 και με 19 βαθμούς (7 νίκες-5 ήττες), κλείδωσε την εξάδα στην Β' Εθνική μπάσκετ (National League 1).
Ο ΟΦΗ πήρε προβάδισμα 13 πόντων στο ημίχρονο (25-38), με το Παγκράτι να επιστρέφει, αλλά ο ΟΦΗ άντεξε την πίεση και μάλιστα έφτασε τη διαφορά ως και το +18.
Το Παγκράτι μείωσε σε 55-58 στο 31', αλλά ο ΟΦΗ κρατήθηκε μπροστά και πανηγύρισε το σπουδαίο διπλό.
Εκτός τον Μποχωρίδη, που είχε 21 πόντους (5 τριπ.), κυρίαρχος κάτω απο το καλάθι ήταν ο Πιλκούδης (16 π.).
«Καταφέραμε στο τέλος να διαχειριστούμε σωστά τα κρίσιμα σημεία. Θετικές είναι για εμάς τέτοιες νίκες γιατί μας δίνουν ψυχολογία για τη συνέχεια», ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Βασίλης Ράλλης.
Στην 6η θέση, με 19 βαθμούς, 7 ήττες-5 ήττες, συνεχίζει ο ΟΦΗ.
Στην επόμενη αγωνιστική, υποδέχεται στο Λίντο, τον Ερμή Αργυρούπολης.
Παγκράτι-ΟΦΗ 67-71
Διαιτητές: Αντωνιάδης-Χριστοδουλάκης-Αλεξόπουλος Χρ
Δεκάλεπτα: 14-18, 25-38, 50-55, 67-71.
Παγκράτι (Καυκής): Αδαμόπουλος 14 (2), Εζέτζα 7, Μανοϊλοβιτς 13 (2), Γραμματίκας 9 (3), Οικονόμου 14 (3), Μόσιαλος 3 (1), Γιαννόπουλος 5 (1), Ζαρίφης, Πολάτογλου 2, Λαμπρόπουλος.
ΟΦΗ (Ράλλης): Τσιαβές 12 (1), Κασπίρης 12 (2), Πιλκούδης 16, Λιανός 2, Μποχωρίδης 21 (5), Χατζηκυριακίδης 3 (1), Πρωτογεράκης 5, Τσερκιτσόγλου, Φρογάκης.
Ο ΟΦΗ με σφιχτή αμυντική λειτουργία και παιχνίδι με κοντά τις γραμμές του, κρατάει το μηδέν, στο πρώτο 45λεπτο, στο Κλεάνθης Βικελίδης, απέναντι στον Αρη.
Ο ΟΦΗ έχει κλείσει τους διαδρόμους για την εστία του Χριστογεώργου και ο Αρης, μπορεί να έχει την κατοχή, αλλά όχι καθαρές ευκαιρίες.
Ο Αρης έχει δημιουργήσει μόνο κάποιες προϋποθέσεις απειλής με Μορόν και Σαβέριο.
Ούτε ο ΟΦΗ, ωστόσο, έχει απειλήσει επιθετικά.
Το "μηδέν", είναι απολύτως λογικό, για το πρώτο 45λεπτο, με βάση την εικόνα των δυο ομάδων.
Ο διαιτητής Τζήλος, έχει κιτρινίσει Νους και Λαμπρόπουλο και θα πρέπει και οι δυο να είναι προσεκτικοί.
Γ. Κορτς
Νέα επιτυχία, για το σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ. Η 14χρονη σκακίστρια του ΟΦΗ Δήμητρα Αλεξανδρή, αναδείχθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδος, στο Πανελλήνιο Ατομικό Πρωτάθλημα Νεανίδων (Κορίτσια κάτω των 18 ετών), που πραγματοποιήθηκε από τις 02 έως 08 Ιανουαρίου στην Θεσσαλονίκη.
Στο πρωτάθλημα, συμμετείχαν οι καλύτερες σκακίστριες (Κ18) από όλη την Ελλάδα και η Δήμητρα κατάφερε παίζοντας δυναμικά, να κατακτήσει επάξια με 5,5 πόντους σε 7 αγώνες την πρώτη θέση.
"Συγχαρητήρια στην σκακίστρια μας, για την οποία είμαστε σίγουροι ότι το μέλλον της ανήκει. Συγχαρητήρια στο σκακιστικό τμήμα του ΟΦΗ, που κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου μας", αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.