karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά την φετινή ιστορική του νίκη στην Τούμπα (1-2) μετά απο 33 χρόνια (τελευταία φορά το 1992-93), ο ΟΦΗ έκανε ένα ακόμη ιστορικό διπλό, ξανά στη Θεσσαλονίκη!

Αυτή τη φορά, κέρδισε και τον Αρη εκτός έδρας με 0-2,  μετά απο 22 χρόνια (τελευταία νίκη το 2003-4).

Και οι δυο νίκες, είχαν την υπογραφή του Μίλαν Ράσταβατς, καθώς με τον Σέρβο τεχνικό στον πάγκο, ο ΟΦΗ, πέτυχε αυτές τις ιστορικές επιτυχίες.

Το διπλό στο Βικελίδης μάλιστα, είχε ακόμη μεγαλύτερη σημασία για τον Ράσταβατς, καθώς όπως παραδέχθηκε ο ίδιος, είναι η πρώτη φορά, που κερδίζει στην έδρα του Αρη, στα χρόνια που βρίσκεται στην Ελλάδα!
Ο Σέρβος τεχνικός είχε κάθε λόγο, να πανηγυρίσει με τους παίκτες του, τη μεγάλη νίκη επί του Αρη (0-2), καθώς η εμφάνιση αυτή, ήταν η καλύτερη και η πιο ισορροπημένη, επί ημερών του, στον πάγκο της κρητικής ομαδας.
Ο ΟΦΗ, έπαιξε την καλύτερη άμυνα της χρονιάς και κράτησε μακριά απο την περιοχή του, μια απο τις πιο επιθετικές ομάδες του πρωταθλήματος. Παράλληλα, για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, κράτησε το μηδέν στην άμυνα του.

Ενώ, έπαιξε έξυπνα, στην κόντρα επίθεση και πέτυχε δυο υπέροχα γκολ, κάνοντας την τέλεια απόδραση απο το Κλεάνθης Βικελίδης.

Ιδανικό το ποδαρικό του ΟΦΗ, στο 2025, τη σεζόν της συμπλήρωσης των 100 χρόνων και με την πρόκληση της συμμετοχής στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, ανοιχτή!

Στο 57' ο γρήγορος Σεγκέλια, κέρδισε φάουλ έξω απο την περιοχή και ο Μπόρχα Γκονζάλες, με τέλεια εκτέλεση, πέρασε τη μπάλα πάνω απο το τείχος και πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ.

Ενώ στο 71', ξανά ο Σεγκέλια, σέρβιρε και ο Γιούνγκ, σκόραρε για το 0-2, με το γήπεδο του Αρη να βράζει απο αποδοκιμασίες σε βάρος των παικτών του Αρη.

Οι γηπεδούχοι, τελείωσαν το παιχνίδι με 9 παίκτες.

Καθώς στο 79' ο Σαμόρα, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα για κλάδεμα στον Χατζηθεοδωρίδη (το υπέδειξε ο διαιτητής VAR) και στο 89' αποβλήθηκε και ο Μπράμπετς με δεύτερη κίτρινη για μαρκάρισμα στον Αποστολάκη.

Ο Αρης, περισσότερο στο πρώτο ημίχρονο, είχε την κατοχή, αλλά δεν έκανε καθαρές ευκαιρίες.

Ο ΟΦΗ χτύπησε, στην καλή του αμυντική του λειτουργία και την αποτελεσματικότητα του, στις στιγμές που είχε στο παιχνίδι.

 

Άρης – ΟΦΗ 0-2 
Γκολ: 58′ Γκονζάλες, 70′ Γιούνγκ

Κίτρινες κάρτες: Μορόν, Μπράμπετς, Φαμπιάνο, Ντιαντί – Λαμπρόπουλος, Νους, Θεοδοσουλάκης

Κόκκινες κάρτες: 79′ Σαμόρα, 90′ Φαμπιάνο

Άρης (Μαρίνος Ουζουνίδης): Κουέστα, Χουάνκαρ, Φαμπιάνο, Μπράμπετς (46′ Ρόουζ), Μάγιο, Μοντόγια (73′ Φετφατζίδης), Μόντσου, Μάνου Γκαρθία, Σουλεϊμάνοφ (59′ Ντιαντί), Σαβέριο (59′ Σαμόρα), Μορόν.

ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Χριστογιώργος, Χατζηθεοδωρίδης, Λαμπρόπουλος, Καραχάλιος (87′ Μπρεσάν), Σίλβα, Γκονζάλες, Μπάκιτς, Σενγκέλια (87′ Θεοδοσουλάκης), Φούντας (87′ Αποστολάκης – 90’+2 Αμπάντα), Νους (90’+2 Σαλσίδο), Γιούνγκ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αρωμα...Κρήτης, θα έχει η Εθνική ομάδα βόλεϊ U16, η οποία ταξιδεύει στην Τουρκία, για να μπεί στη μάχη, του 1ου προκριματικού γύρου του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Κ16 (Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ16) που θα διεξαχθεί από 14 έως 20 Ιανουαρίου 2025, στην πόλη Alanya.

Ενας προπονητής και τέσσερις αθλητές απο την Κρήτη, στελεχώνουν την αποστολή!

Ο προπονητής είναι ο πολύπειρος Ομοσπονδιακός Νικήτας Νικητάκης, ο οποίος θα είναι συνεργάτης του προπονητή της Εθνικής Γιώργου Ουτζή, στους αγώνες, σε μια πολύ τιμητική συμμετοχή, για τον Ηρακλειώτη προπονητή, με πολλά χρόνια προσφοράς στο Κρητικό βόλεϊ.

Απο πλευράς αθλητών, οι Γιάννης Γωνιωτάκης (ΟΦΗ), Βαγγέλης Λαγκουβάρος (ΓΕΗ) και Στέφανος Παχιαδάκης (ΓΕΗ), Νικόλαος Παχάκης (ΟΚΑ Αρκάδι) έλαβαν ξανά την κλήση στο Εθνικό συγκρότημα, καθώς ήταν και οι τέσσερις το περασμένο καλοκαίρι, όταν κατέκτησαν το Βαλκανικό πρεωτάθλημα, ζώντας μεγάλες στιγμές και εμπειρίες.

Το ίδιο ευελπιστούν, να συμβεί και αυτή τη φορά.

Τα τέσσερα Κρητικόπουλα, ολοκλήρωσαν την προετοιμασία με την Εθνική στη Νεμέα και είναι έτοιμα για τα παιχνίδια στην Τουρκία, κόντρα στην η διοργανώτρια Τουρκία, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία.

Ο πρώτος της βαθμολογίας, θα προκριθεί απευθείας στα τελικά του Ευρωβόλεϊ ανδρών Κ16 και οι υπόλοιπες χώρες θα αγωνιστούν στον 2ο προκριματικό γύρο.

Καλή επιτυχία σε όλους και γιατί όχι ξανά επιστροφή με την κούπα!

 

Την 14άδα της Εθνικής πλαισιώνουν οι:

Βασίλειος Παπασταθόπουλος (Α.Ε.Π. Ολυμπίας)
Εμμανουήλ Ουτζής (Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων)
Βασίλειος Τσάκος (Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων)
Ιωάννης Σταματόπουλος (Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας)
Αθανάσιος-Νεκτάριος Βασιλείου (Σ.Φ.Φ.Α. Η Άμιλλα)
Αναστάσιος-Στυλιανός Λιακάκος (Α.Ε.Κ.)
Γεώργιος-Ραφαήλ Παπαγεωργίου (Α.Σ. Άρης)
Νικόλαος-Ιωάννης Κόντσος (Α.Σ. Ελπίς)
Ιωάννης Γωνιωτάκης (Ο.Φ.Η.)
Νικόλαος Παχάκης (Ο.Κ.Α. Αρκάδι)
Στέφανος Παχιαδάκης (Γ.Ε. Ηρακλείου)
Κωνσταντίνος Λαγκούβαρδος (Γ.Ε. Ηρακλείου)
Μάριος Οσμανλλάρι (Ν.Γ.Σ.Θ. Ηρακλής 1908)
Νικόλαος Μασούρας (Σ.Φ.Κ. Πιερικός)

Άμεσος συνεργάτης του Γιώργου Ουτζή είναι ο Νικήτας Νικητάκης, στατιστικολόγος ο Βασίλης Μακρής, φυσιοθεραπευτής ο Γιώργος-Μάριος Κοκαλίδης, αρχηγός αποστολής ο Τάκης Καβαλλιεράκης.

Ο Βαγγέλης Αρβανίτης είναι ο Έλληνας ρέφερι που ορίστηκε να σφυρίξει αγώνες στην Τουρκία.

Το πρόγραμμα των αγώνων:

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2025

16.30: Σερβία - Ελλάδα
19.00: Βουλγαρία - Ρουμανία
Ρεπό η Τουρκία.

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2025

14.30: Σερβία - Βουλγαρία
17.00: Τουρκία - Ρουμανία
Ρεπό η Ελλάδα.

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025

16.30: Ελλάδα - Βουλγαρία
17.00: Τουρκία - Σερβία
Ρεπό η Ρουμανία.

Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2025

16.30: Ρουμανία - Σερβία
19.00: Ελλάδα - Τουρκία
Ρεπό η Βουλγαρία.

Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2025

14.30: Ρουμανία - Ελλάδα
17.00: Βουλγαρία - Τουρκία
Ρεπό η Σερβία.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η γκολάρα του Σεγκέλια, που ήταν η καλύτερη στιγμή στο "βασανιστικό" απο πλευράς θεάματος, παιχνίδι Παναχαϊκή-ΟΦΗ 1-2 δεν μέτρησε, αλλά ο ΟΦΗ με το 5-0 του πρώτου αγώνα και το 1-2 στην Πάτρα, ολοκλήρωσε με επιτυχία τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος και περιμένει στα ημιτελικά, τις μάχες με τον Αστέρα Τρίπολης, για μια θέση στον  τελικό της διοργάνωσης, για πρώτη φορά μετά απο 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).

Ο Γεωργιανός εξτρέμ του ΟΦΗ, λίγα λεπτά αφού μπήκε στο παιχνίδι, με ένα φανταστικό διαγώνιο σούτ έστειλε τη μπάλα στο "διχτάκι" της απέναντι γωνίας, αλλά αν και το γκολ αρχικά μέτρησε, ήρθε ο Φωτιάς απο το VAR, να το ακυρώσει, καθώς το ένα πόδι του Σεγκέλια ήταν οριακά μπροστά, απο τον τελευταίο αμυντικό.

Κρίμα, γιατί αυτό το γκολ, ήταν πραγματική "όαση" στην μετριότητα, της αναμέτρησης.

Το κέρδος του ΟΦΗ, πέρα απο τη νίκη-πρόκριση επί της Παναχαικής (η πρόκριση είχε κριθεί απο το 5-0 του πρώτου αγώνα στο Ηράκλειο), ήταν και το ότι για 5ο σερί παιχνίδι ο ΟΦΗ έμεινε αήττητος, αλλά δεν κατάφερε να κρατήσει το "μηδέν" στην άμυνα για 5ο σερί παιχνίδι, καθώς η Παναχαική στο 53' ισοφάρισε σε μια φάση που ο Μπρεσάν έκανε κακή εκτίμηση της φάσης και οι γηπεδούχοι σκόραραν, με τον Μαδριγάλ, για το 1-1.

Ωραίο γκολ, έβαλε ο νεαρός Φαιτάκης, μετά απο καλή συνεργασία με τον Γιούνγκ. Ο μικρός είναι τεχνικής και έχει καλά στοιχεία. Εκανε μάλιστα ντεμπούτο στον ΟΦΗ, με γκολ! Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, άνοιξε το δρόμο προς τη νίκη (1-0).

Ενώ το 2-1 έκανε ο Φούντας, που ήρθε απο τον πάγκο στο δεύτερο ημίχρονο, με ωραίο πλασέ, κάτω απο τα πόδια του αντίπαλου τερματοφύλακα.

Ο ΟΦΗ είχε στιγμές, για να σκοράρει και άλλα γκολ με ένα φαουλ του Μπάκιτς και ένα πλασέ του Θεοδωσουλάκη, ο οποίος επίσης πήρε φανέλα βασικού στο βαθύ ροτέισον του Ράσταβατς.

Στόχος επετεύχθη για τον ΟΦΗ, που  με συνολικό σκορ 7-1 έκανε περίπατο, απέναντι στην ιστορική αλλά αδύναμη και βασανισμένη Παναχαική της Σούπερ Λιγκ 2  και πλεον βλέπει τους δυο ημιτελικούς με τον Αστέρα Τρίπολης, για μια θέση στον  τελικό, κάτι για το οποίο "ζεί και αναπνέει" όλος ο φίλαθλος κόσμος του ΟΦΗ!

Γκολ: Φαιτάκης (13'), Μαδριγάλ (53'), Φούντας (61').

Κίτρινες: 45’ Πετράτος, 65’ Λυμπεράκης – 37’ Γιούνγκ, 76’ Σαλσίδο

Κόκκινες: 73’ Παπατόλιος (απευθείας κόκκινη)

Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:

ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ (Νίκος Ανδριέλος): Οικονομάκης, Καραγιάννης (70’ Σκόνδρας), Κωστούλας, Μπαξεβάνος (25’ Λιεσάι), Λυμπεράκης, Πετράτος, Παπατόλης, Τσακνής (82’ Παπαηλίου), Ζέκχοφ (70’ Χαλκιαδάκης), Μασούρας, Μαδριγάλ.

ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Ναούμοβ, Μαρινάκης, Μπρεσάν, Χριστόπουλος, Αμπάντα, Καραχάλιος (77’ Κουτεντάκης), Αποστολάκης (46’ Μπάκιτς), Θεοδοσουλάκος, Νέιρα (46’ Φούντας), Φαϊτάκης (66’ Σενγκέλια), Γιούνγκ (66’ Σαλσίδο).

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi