Στο εκτός έδρας παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ (Κυριακή 12/1, ESAP-TV) στρέφει την προσοχή του ο ΟΦΗ.
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, για την αναμέτρηση με το δικέφαλο του βορρά "ο ΠΑΟΚ έχει κάνει προσθήκες και αλλαγές στο ρόστερ του. Εχει ενισχυθεί ειδικά στο κέντρο. Παίζουν με διαφορετικό τρόπο, απο ότι πριν και είναι σε καλύτερη κατάσταση. Θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι για μας. Είμαστε σε καλή κατάσταση και εμείς όμως. Σε κάθε παιχνίδι θέλουμε να παίζουμε καλά, το ίδιο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και με τον ΠΑΟΚ" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Η αποστολή του ΟΦΗ, θα αναχωρήσει το Σάββατο το πρωί για τη Θεσσαλονίκη και θα προπονηθεί εκεί, το απόγευμα, αλλά και το πρωί της Κυριακής, ημέρα του αγώνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με τον ΠΑΟΚ εκτός έδρας ο ΟΦΗ, με την Παναχαική εντός οι γυναίκες
Μεγάλη επιτυχία για τον 15χρονο αθλητή του ΟΦΗ και "βενιαμίν" της ανδρικής ομάδας, Γιάννη Γωνιωτάκη (ακραίος, 15/03/2010, 1μ85 ), ο οποίος βρίσκεται στην τελική 14αδα της Εθνικής ομάδας Κ16, η οποία θα αγωνιστεί στα προκριματικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Κ16 (Βαλκανικό πρωτάθλημα Κ16) που θα διεξαχθεί από 14 έως 20 Ιανουαρίου 2025, στην πόλη Alanya της Τουρκίας.
Αντίπαλοι της Ελλάδας, θα είναι η διοργανώτρια Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ρουμανία και η Σερβία.
Ο ταλαντούχος ακραίος του ΟΦΗ, συμμετείχε στην προετοιμασία της Εθνικής, που έγινε στη Νεμέα και πήρε το πράσινο φως απο τον προπονητή της Εθνικής, Γιώργο Ουτζή για να βρίσκεται στην αποστολή της Εθνικής ομάδας.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά, που ο Γιάννης Γωνιωτάκης, συμμετέχει στην Εθνική U16 με την οποία μάλιστα το περασμένο καλοκαίρι κατέκτησε το Βαλκανικό πρωτάθλημα, στο Μουζάκι.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ συγχαίρει τον Γιάννη Γωνιωτάκη, που είναι ένα ταλέντο απο τα σπλάχνα του ΟΦΗ και του εύχεται νέες μεγάλες επιτυχίες με τη γαλανόλευκη!
O πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ήταν ο τυχερός στην κοπή της πίτας του Διοικητικού Συμβουλίου, του συλλόγου, που έγινε μετά την πρώτη συνεδρίαση του νέου έτους, την Τετάρτη (8/1).
Ο Γιάννης Δανδάλης, κέρδισε το φλουρί και δέχθηκε μαζί και τις ευχές για την ονομαστική του εορτή, όπως και οι Γιάννηδες του Διοικητικού Συμβουλίου, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Γιάννης Κουμπενάκης, Γιάννης Αρώνης).
Στην ομιλία του, στο Δ.Σ. ο Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ότι "εύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Να έχουμε την δύναμη σαν διοικητικό συμβούλιο, να παλέψουμε τις πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, σαν Ερασιτεχνικό σωματείο. Εύχομαι υγεία και επιτυχίες στο σύλλογο μας, στα τμήματα μας και στους αθλητές μας, που μας κάνουν περήφανους σε όλη την Ελλάδα. Καλή χρονιά, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ, που γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια απο την ίδρυση της".

