Την συνεργασία με το Ζαγόρι Φυσικό Μεταλλικό Νερό, ανακοίνωσε η ακαδημία ποδοσφαίρου Γκέραρντ-Παπαδάκης. Η οποία παράλληλα ενημερώνει για την έναρξη προπονήσεων για τις ηλικίες 2003 - 2004 - 2005. Αναλυτικά η ανακοίνωση της ακαδημίας Γκέραρντ-Παπαδάκης, που λειτουργεί στο βοηθητικό του Παγκρητίου σταδίου:
«Συνεργασία της ακαδημίας μας με το Ζαγόρι Φυσικό Μεταλλικό Νερό ως μέγας χορηγός!
Είναι σημαντικό να έχεις την στήριξη και την βοήθεια από εταιρίες με τόσο μεγάλο όνομα!
Αυτό δείχνει πόσο πολύ εκτιμούν την ποιότητα της ακαδημίας μας που στόχο έχει την ομαλή εκπαίδευση και ανάπτυξη των παιδιών ώστε να αγαπήσουν ακόμα περισσότερο το ποδόσφαιρο και γενικά τον αθλητισμό!
Σας ευχαριστούμε!!!
Η ακαδημία μας έχει ξεκινήσει δυναμικά στον χώρο των ακαδημιών ποδοσφαίρου του Ηρακλείου και ήδη τα παιδιά απολαμβάνουν κάθε λεπτό σε κάθε προπόνηση αλλά και σε κάθε παιχνίδι.
Απο την Δευτέρα 7 Νοεμβρίου έχουν ξεκίνήσει προπονήσεις και τα παιδιά που έχουν γεννηθεί το 2003 - 2004 - 2005 τα οποία θα λάβουν μέρος και στο τουρνουά της ΕΠΣ Ηρακλείου!
Για πληροφορίες σχετικά με το τις ώρες και τις μέρες των προπονήσεων καλέστε στο 6941571901 ή επισκεφτείτε μας στο Παγκρήτιο Στάδιο στην θύρα 1».
Βουό και Μασάδο, ανέβασαν στροφές στην προπόνηση της Δευτέρας (14/11) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ακολούθησαν ένα μέρος απο τα «τρεξίματα» που έκαναν οι παίκτες του ΟΦΗ.
Κανονικά γυμνάστηκε ο Δάφκος, όπως και όλοι οι υπόλοιποι παίκτες του ΟΦΗ.
Την Τρίτη (15/11) η προπόνηση θα γίνει στις 3μμ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Την Τετάρτη (16/11), ο ΟΦΗ θα δώσει νέο φιλικό παιχνίδι με τον ΠΟΑ (3.30) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Φιλικό παιχνίδι με τον ΠΟΑ θα δώσει την προσεχή Τετάρτη (3.30) ο ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικο κέντρο.
Το φιλικό γίνεται λόγω της διακοπής του πρωταθλήματος της Football league.
Στον ΟΦΗ περιμένουν επίσημη ενημέρωση απο την διοργανώτρια αρχή για τα παιχνίδια του Σαββατοκύριακου (19-20/11), καθώς αν οριστικά δεν γίνουν παιχνίδια ούτε τότε, πιθανότατα θα αναζητηθεί αντίπαλος για ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι.
Η προετοιμασία της εβδομάδας για τον ΟΦΗ, ξεκινάςι με προπόνηση που θα γίνει τη Δευτέρα (14/11) στις 3μμ στο Βαρδιογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Απο το ιατρικό δελτίο του ΟΦΗ το ενδιαφέρον εστιάζεται στους Βουό, Μασάδο και Δάφκο, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα τραυματισμών.