
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ μπορεί να έχει ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league με δυο ισοπαλίες (με Κισσαμικό και Καλλονή), ωστόσο απο την διοίκηση της ομάδας, υπάρχει εμπιστοσύνη στο ποδοσφαιρικό τμήμα, ότι θα έρθουν καλύτερες μέρες, για το κρητικό συγκρότημα.
Το κλίμα στον ΟΦΗ είναι «οικογενειακό» και αυτό φάνηκε στο δείπνο που παρέθεσε η διοίκηση της ομάδας στους ποδοσφαιριστές και το τεχνικό επιτελείο, την Πέμπτη το βράδυ στην ταβέρνα «Αρχοντικό» στη Ροδιά.
Σε ένα εξαιρετικό και «ζεστό» περιβάλλον, διοίκηση, τεχνική ηγεσία και ποδοσφαιριστές, είχαν για μια ακόμη φορά την ευκαιρία να έρθουν πιο κοντά και να ξεφύγουν απο το καθαρά «αγωνιστικό» κομμάτι.
Το σύνθημα στον ΟΦΗ είναι ότι «είμαστε μια οικογένεια, συνεχίζουμε ενωμένοι» όπως έγραψε και στο λογαριασμό της στο Facebook η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τον χαρακτήρα που είχε το δείπνο της Πέμπτης.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, χαιρέτισε ένα προς ένα όλους τους ποδοσφαιριστές, ενώ είχε τη ευκαιρία να τα πεί απο κοντά με τον προποντή της ομάδας Νίκο Νιόπλια, με τον οποίο κάθισε δίπλα-δίπλα στο τραπέζι.
Στο δείπνο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 προς το ποδοσφαιρικό τμήμα, παρέστη σύσσωμη η διοίκηση της ΠΑΕ (Πολεμαρχάκης, Oρφανάκης, Κουμαντάκης, Βάβουλας, Μυλωνάκης), ο Γεν. διευθυντής Δημ. Αποστολάκης, ο υπεύθυνος εγκαταστάσεων Κώστας Ζερβάκης, ο Νίκος Ανδριαδάκης απο τις δημόσες σχέσεις, οι υπάλληλοι της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, αλλά και δημοσιογράφοι που καλύπτουν το ρεποτάζ του ΟΦΗ.
Η βραδιά ήταν όμορφη με ασπρόμαυρο χρώμα, ενώ για μια ακόμη φορά, η φιλοξενία απο τον ιδιοκτήτη του «Αρχοντικού» και φίλο του ΟΦΗ Μανώλη Σταματάκη, ιδανική.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση της ευχαρίστησε το «Αρχοντικό», τον Μαν. Σταματάκη και το προσωπικό, για της άριστη, για μια ακόμη φορά φιλοξενία στην ομάδα του ΟΦΗ, που έδειξε πραγματικά ότι είναι μια οικογένεια και έχει όλες τις προυποθέσεις για μια πετυχημένη χρονιά.
Δείτε εδώ φωτογραφικά στιγμιότυπα απο το δείπνο της διοίκησης του ΟΦΗ στους παίκτες στο «Αρχοντικό».

Του Γιωργου Κορτσιδάκη
Στην γνωστή ταβέρνα «Τρία Πεύκα» του Εργοτελίτη Κώστα Σολάκη, ή «σκαλάκια», όπως τον λέμε οι φίλοι του, δείπνησε η ομάδα των Νέων του Εργοτέλη.
Ο «Σκαλάκιας» είναι ένας ρομαντικός Εργοτελίτης. Παθιάζεται με την πρώτη ομάδα, αλλά η αδυναμία του είναι τα μικρά παιδιά, το «φυτώριο» της ομάδας, οι ακαδημίες, τα ταλέντα, ενώ στηρίζει και την προσπάθεια του μπάσκετ.
Ο Κώστας, που είναι εδώ και χρόνια κοντά στον Εργοτέλη (απο την εποχή των Ντάλτονς!) και βοηθάει όποτε του ζητηθεί με οποιοδήποτε τρόπο, τόσο στο ποδόσφαιρο, οσο και στο μπάσκετ του συλλόγου, πρόσφερε για μια ακόμη φορά, άριστη φιλοξενία στους μικρούς του Εργοτέλη.
Το ίδιο και στους παράγοντες της ομάδας, καθώς όπως βλέπετε και στην παρακάτω φωτογραφία, η «παρέα» είχε ενδιαφέρον, με τους «παλιούς» Γιώργο Ταμιωλάκη, Γιώργο Στειακάκη, αλλά και τον Μανόλη Στιβακτάκη,οι οποίοι στην όμορφη βραδιά, είχαν να πουν πολλά, για το χθες, αλλά και σήμερα της ομάδας.
Στην Εργοτελίτικη οικογένεια, τα φώτα πέφτουν σήμερα στην προσπάθεια που γίνεται στην Γ' Εθνική, για την άνοδο της ομάδας και την επιστροφή της ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες.
Μια προσπάθεια που έχει δυσκολίες και θα χρειαστεί πίστη, υπομονή και ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια, για την επίτευξη του στόχου.
Και η βραδιά δεν θα μπορούσε να μην αποτελέσει αφορμή για το απαραίτητο εργοτελίτικο κους-κους, για τα συμβαίνοντα στο σύλλογο και την πορεία που κάνει.
Ο Κώστας Σολάκης μπορεί να είναι εργοτελίτης, όμως είνα ένας ωραίος φίλαθλος που χαίρεσαι να ανταλλάζεις απόψεις μαζί του.
Ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι το ταβερνάκι του είναι υπερ-άνω ομάδων,όπως και η πελατεία του!
Πρώτον, γιατί ο Κώστας είναι μεγάλη καρδιά και ξέρει να ακούει ότι έχει να πεί ο καθ' ένας.
Αλλά το κυριότερο, επειδή στου «σκαλάκια» θα βρείς ένα απο τα καλύτερα και ποιοτικότερα για φαγητό, στέκια, στην πόλη!
Το βόλει του ΟΦΗ πέρασε αλώβητο και απο την δύσκολη έδρα των Χανίων, καθώς πήρε τη νίκη με 3-2 σετ για την δεύτερη αγωνιστική της Α2 βόλει.
Το παιχνίδι ήταν συγκλονιστικό με τον ΟΦΗ να πανηγυρίζει τελικά τη νίκη στο κρητικό ντέρμπι έχοντας στο πλευρό του και 50 φιλάθλους, που ταξίδεψαν απο το Ηράκλειο, για να συμπαρασταθούν στον ΟΦΗ!
Μάλιστα το παιχνίδι καθυστέρησε να ξεκινήσει 40 λεπτά λόγω καπνογόνων που άναψαν πριν την έναρξη του αγώνα στην κερκίδα!
Τα Χανιά που έχουν επίσης δυνατή ομάδα, πήραν το πρώτο σετ με 25-19, ο ΟΦΗ πήρε το δεύτερο με 23-25, έχασε το τρίτο με 25-22, πήρε το τέταρτο με 23-25 και πανηγύρισε τη νίκη στο ται-μπρέικ με 15-11.
«Ηταν ένα πολύ δυνατό παιχνίδι. Απο το τέταρτο σετ και μετά βάλαμε πάθος στο παιχνίδι μας και κερδαμε. Πήρεμα ένα διπλό σε μια δύσκολη έδρα, απέναντι σε μια πολύ καλή και δεμένη ομαδα και συνεχίζουμε. Εχουμε μεγάλα περιθώρια βελτίωσης σαν ομάδα. Ευχαριστούμε τους φιλάθλους του ΟΦΗ για τη συπαράσταση στο παιχνίδι» ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και υπεύθυνος για το βόλει του ΟΦΗ, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ότι «πήραμε μια σημαντική νίκη για τη συνέχεια. Ευχαριστώ τους φιλάθλους που ήρθαν μαζί μας για να συμπαρασταθούν στην προσπάθεια της ομάδας. Τους θέλουμε κοντά μας και στα εντός έδρας παιχνίδια»
Τα σετ: 25-19, 23-25, 25-22, 23-25, 11-15