karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Τα φιλικά παιχνίδια προπονητικού χαρακτήρα, στα οποία οι προπονητές χρησιμοποιούν δυο ενδεκάδες για να «ξεμουδάσουν» όλοι οι παίκτες, δεν είναι -κατά τη γνώμη μου-ασφαλή για συμπεράσματα.

Οσοι έχουν παίξει ποδόσφαιρο καταλαβαίνουν. Οσοι είναι σε ομάδες, αντιλαμβάνονται.

Ο ΟΦΗ μετράει 4 μήνες προετομασίας στο γήπεδο και ένα ακόμη πρωινό φιλικό παιχνίδι στο αθλητικό κέντρο, δεν έχει να προσθέσει τίποτε, απο αυτά που έχουν ήδη αναδειχθεί απο τα προηγούμενα -πάρα πολλά είναι αλήθεια-λόγω των συνεχών αναβολών του πρωταθλήματος, φιλικά παιχνίδια.

Η «αγριάδα» που αναδεικνύεται όμως απο το σκορ (ΟΦΗ-Εργοτέλης 2-5), που είναι αναμφίβολα «ηχηρή» και αποτυπώνεται στα χείλη του απλού φιλάθλου με τη φράση «ο ΟΦΗ έφαγε πέντε γκολ απο τον Εργοτέλη;», έχει απο μόνη της την σημασία της και στέλνει «μηνύματα» για το σήμερα και το αύριο, τα οποία πρέπει να ληφθύν σοβαρά υπόψη!

Θα πρόσθετα επίσης, ότι αυτό το 2-5, μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει τους ανθρώπους του ΟΦΗ, να γίνουν πιο δυναμικοί σε κάποιες αποφάσεις που πρέπει να πάρουν και οι οποίες δεν παίρνουν αναβολή.

 Μια ενδεχόμενη φιλική νίκη ή μια ήττα με ένα άλλο σκορ, μπορεί να «σκέπαζε» κακώς κείμενα και «θέματα» νοοτροπίας που έδώ και καιρό φαίνονται και έχουν αναδειχθεί σε παιχνίδια του ΟΦΗ.

 Τώρα έχουν την ευκαιρία -πιστεύω- οι άνθρωποι του ΟΦΗ, να οδηγηθούν με μεγαλύτερη ταχύτητα σε κάποιες ακαριαίες αποφάσεις, καθώς η ομάδα συνεχίζει ένα σερί με προβληματικό αγωνιστικό πρόσωπο, ενώ κάποιοι ποδοσφαιριστές, δείχνουν ότι έχουν πάρει μια ακάθεκτη πορεία προς την «ανοιχτή πόρτα» της εξόδου του Ιανουαρίου.

 Το θετικό για τον ΟΦΗ, είναι ότι οι αναβολές στην Football league έχουν ήδη σχηματίσει ένα πρωτάθλημα, το οποίο και θα κριθεί μετά τον Ιανουάριο, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα, που για πρώτη φορά στο νέο έτος θα έχουμε περίπου 25 αγώνες, μια και μέχρι την διακοπή των Χριστουγέννων είναι ζήτημα αν θα έχουν γίνει 7-8 αγωνιστικές.

 Οπότε, αυτό σημαίνει, ότι τον Ιανουάριο, ο ΟΦΗ, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία, να προχωρήσει σε αναγκαίες διορθωτικές κινήσεις, κάποιες απο τις οποίες «φωνάζουν» εδώ και καιρό.

 Σε αγωνιστικά θέματα, σε θέματα σχεδιασμού, προσαρμογής στην κατηγορία που λέγεται Β' Εθνική με ότι αυτό συνεπάγεται, σε θέματα νοοτροπίας, αλλά και προσωπικότητας, ενώ είναι γεγονός ότι κάποια παιδιά που σήμερα είναι στο ρόστερ του ΟΦΗ, δεν έχουν αντιληφθεί που βρίσκονται και η φανέλα που φορούν τους πέφτει βαριά και ασήκωτη!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Bγήκε απο τα ρούχα του και ο ήρεμος Νιόπλιας

Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης

 Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!

Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»

Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»

 

 

Πέντε σερί ήττες σε 6 παιχνίδια στην Α2 μπάσκετ μετράει το Ηράκλειο, που γνώρισε την ήττα και στο Ψυχικό με 71-63.

Το Ηράκλειο πάλεψε το παιχνίδι, προηγήθηκε με 41-50 στο 30' αλλά δεν άντεξε στην τελευταία περίοδο και οι γηπεδούχοι με αντιπίθεση διαρκείας πήραν τη νίκη.

Τα δεκάλεπτα: 11-18, 30-32 (ημίχ.), 41-50, 71-63.

Ψυχικό (Ρεμεντέλας): Νίκου 9 (2), Αχής 15 (5), Τσιότρας 15 (10, Παπανικολάου 10 (1), Σακελλαρίου 10 (2), Γιαννίκος, Μουράτος 4, Σίνης, Τσιώκος 8.

Ηράκλειο (Ράλλης): Πάνου 1, Παπαδάκης, Τσερκιτζόγλου 5 (1), Μαραγκάκης 1, Πετράκης 2, Κουπίδης 9 (1), Λόλας 16, Λιανός 20 (2), Λάτοβιτς 9 (1).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Νίκος Νιόπλιας γενικά είναι ένας προπονητής που δεν ασχολείται με τους διαιτητές.

Ακόμα και στα σφοδρά λάθη των διαιτητών σε βάρος του ΟΦΗ στον αγώνα Κυπέλλου με τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, αλλά και με τον Κισσαμικό στα Χανιά, κράτησε ένα επίπεδο, με ήπιες αναφορές.

Το...μπάχαλο που έγινε όμως, με τους άπειρους διαιτητές, που όρισε η επιτροπή διαιτησίας της ΕΠΣΗ και λίγο έλειψε να τινάξουν στον αέρα το φιλικό αγώνα ΟΦΗ-Εργοτέλης, τον έκανε σε μια στιγμή να βγεί απο τα ...ρούχα του!

Η μπάλα έβγαινε άουτ και δεν υπήρχε υπόδειξη, φάουλ που δεν δινόταν απο τον διαιτητή, τρία μέτρα οφσάιντ ο παίκτης το ίδιο, σε κάποια στιγμή απειλήθηκε σύρραξη παικτών και άλλα πολλά, που έριξαν αρκετές φορές το επίπεδο του αγώνα, στο οποίο οι προπονητές ήθελαν να κάνουν τις δοκιμές τους και να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.

Η φάση που εξόργισε περισσότερο το Νιόπλια, ήταν όμως στην φάση του τρίτου γκολ του Εργοτέλη, όπου ο Κατσικοκέρης, ήταν τρία μέτρα οφσάιντ και έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα, κάνοντας το 2-3.

Ο Νιόπλιας, απευθύνθηκε στη νεαρή βοηθό διαιτητή: «Υπάρχει οφσάιντ. Γιατί δεν σηκώνεις την σημαία ρε κορίτσι μου;» της είπε.

Για να λάβει την ...απάντηση. «Είναι απο αντίπαλο!».

Ο Νιόπλιας, αλλά και οι παρευρισκόμενοι (αναπληρωματικοί του ΟΦΗ, δημοσιογράφοι και όχι μόνο), έβαλαν τα ...γέλια, καθώς η μπάλα έφτασε στον Κατσικοκέρη, όταν μετά το φάουλ που χτύπησε ο μέσος του Εργοτέλη Βογιατζής, η μπάλα κόντραρε στο τείχος και έφτασε στον εκτεθειμένο σκόρερ.

«Μας δεν είναι απο αντίπαλο. Στο τείχος χτύπησε η μπάλα. Δεν ξέρεις ούτε το οφσάιντ;» αναφώνησε ο Νιόπλιας, που έγινε έξαλλος, με την απάντηση της νεαρού βοηθού, η οποία τα είχε χαμένα λόγω της απειρίας της.

«Θα με κάνετε να πω πράγματα που δεν θέλω» αναφώνησε ο προπονητής του ΟΦΗ, που κάθισε στον πάγκο του και παρακολούθησε εξοργισμένος το υπόλοιπο του αγώνα.

Τα λάθη απο τους διαιτητές ήταν πολλά στο φιλικό, κάποια και για την πλευρά του Εργοτέλη στο πρώτο ημίχρονο, αλλά τα πιο σημαντικά, σε βάρος του ΟΦΗ.

Σε κάποια στιγμή το παιχνίδι πήγε να «ξεφύγει» καθώς μετά το 2-3 οι παίκτες του ΟΦΗ είχαν εκνευριστεί, κάτι που δε αποτελεί βέβαια άλλοθι για την τραγική εμφάνιση τους στο δεύτερο 45λεπτο, καθώς κακές διαιτησίες μπορεί να βρούν και σε κάποιο επίσημο παιχνίδι και πρέπει να ξέρουν πως θα αντιδρούν.

Γενικά, το φιλικό του ΟΦΗ με τον Εργοτέλη στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, επισκιάστηκε απο μια διαιτησία...γειτονιάς, που έπαιξε το ρόλο της στην ροή του αγώνα, με γκολ οφσάιντ και πολλά λάθη και για τις δυο ομάδες στο παιχνίδι, το οποίο έχασε κάποια στιγμή το επίπεδο του και έμοιαζε με παιχνίδι...αλάνας.

Αυτό βέβαια δεν έχει να κάνει με τη νίκη -γοήτρου που πέτυχε ο Εργοτέλης, ο οποίος είδε το παιχνίδι σίγουρα πιο σοβαρά, απο τον αντίπαλο του.

Οσο για τον ΟΦΗ, οι αιχμηρές αναφορές του Νιόπλια μετά το παιχνίδι, για κάποιους παίκτες του, ήταν ένα σαφές μήνυμα προειδοποιήσεων και αλλαγών ενόψει του Ιανουαρίου, που δεν είνα και τόσο μακριά. Σε 1 1/2 μήνα...

Και έτσι όπως πάνε τα πράγματα με τις αναβολές, το πρωτάθλημα και μετά τον Ιανουάριο, θα είναι στο ξεκίνημα του, καθώς θα έχουμε διανύσει μόνο λίγες αγωνιστικές...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Mεγάλο φάουλ της επτροπής διαιτησίας της ΕΠΣΗ ο ορισμός των διαιτητών στο φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης

 Αγγαρεία ο παίκτες του ΟΦΗ, σε φιλικό παρωδία με τον Εργοτέλη!

Εστειλε...μηνύματα σε παίκτες ο Νιόπλιας: «Μάθημα για μας»

Ουσταμπασίδης: «Οτι χειρότερο η διακοπή για ΟΦΗ και Εργοτέλη»

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi