Δείτε στιγμιότυπα και δηλώσεις απο την σπουδαία νίκη που έκανε το μπάσκετ του ΟΦΗ με 80-73, επί του Εσπερου Λαμίας με 80-73, για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Νίκη με...πολύ μαγκιά για τον ΟΦΗ
Κόκκινος: Τέτοιες νίκες ανεβάζουν τον ΟΦΗ
Μια καλή προπόνηση ήταν για τον ΟΦΗ, το φιλικό με τον ΠΟΑ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Περιμένοντας τις εξελίξεις για τη σέντρα του πρωταθλήματος, η ομάδα του Νίκου Νιόπλια, πήρε τη νίκη με 1-0, χάρη σε γκολ του Χίσι στο 70', ενώ είχε και δυο δοκάριά με τους Ογκμποε (8') και Μάνου (86').
Ο ΟΦΗ είχε καλή κυκλοφορία της μπάλας και οι παίκτες είχαν διάθεση. Μετά το 60' ο προπονητής του ΟΦΗ, άλλαξε όλη την ενδεκάδα δίνοντας χρόνο, σε όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεση του, με εξαίρεση τους τραυματίες Βουό και Μασάδο.
Ο ΟΦΗ είχε στο παιχνίδι καλές στιγμές με τον Ράντι (17', 28'), Χαντί (44', 47'), Κιάσσο (73') και Μάνο (75'). Ο ΠΟΑ είχε με τη σειρά του μια καλή στιγμή με τον Μπουτσάκη στο 52'.
Παρά το κρύο το φιλικό παρακολούθησαν και 100 περίπου φίλαθλοι του ΟΦΗ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
ΟΦΗ: Δαύκος(46' Δερμιτζάκης), Μίκιτς, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Κώτσιος, Αντουκόρ, Όγκμποε, Νάστος, Ράντι, Μπουρσέλης, Χαντί.
Μετά το 60' αγωνίστηκαν οι: Δερμιτζάκης, Μπολάκης, Βαλλιάνος, Φαζός, Οστοιτς, Μιλοσάβλιεφ, Μανος, Βρεττός, Ροβίθης, Χίσι.
ΠΟΑ: Γιαγκιόζης, Βρεττός (68' Γιακουμάκης), Καρβελάς, Χαρίτος, Παπαδομιχελάκης, Χατζηανδρέου (38' Πετράς), Σταθόγλου Μπουτσάκης (68' Γενιτσαρίδης), Αμπτουραχμάνι, (73' Ρουμπάκης), Φραγκιαδάκης, Τριανταφύλλου.
Παρελθόν απο την τεχνική ηγεσία του ΑΟΧανιά, αποτελεί ο Αντώνης Δρακόπουλος. Ο ίδιος με δήλωση του κάνει λόγο για διαζύγιο που έχει να κάνει ηια προσωπικούς λόγους. Ο 48χρονος τεχνικός ανέφερε: "Σήμερα έκανα την τελευταία προπόνηση και αποχαιρέτησα τους ποδοσφαιριστές.
Το Σαββατοκύριακο στην Αθήνα, είχα συνάντηση με τον πρόεδρο Γιώργο Μελά και του εξήγησα τους λόγους της παραίτησης μου. Οι λόγοι είναι καθαρά προσωπικοί και δεν εχουν να κάνουν με το αγωνιστικό κομμάτι της ομάδας. Εύχομαι στην ομάδα καλή συνέχεια στο δύσκολο αγωνιστικό έργο που έχει. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συνεργάτες μου για την άριστη συνεργασία που είχαμε, καθώς και τον φίλαθλο κόσμο του Α.Ο.Χ. Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρόεδρο Γιώργο Μελά για την άψογη συνεργασία μας, να του ευχηθώ καλό κουράγιο για τη συνέχεια και να προτρέψω όλο τον κόσμο των Χανίων, να σταθεί στο πλευρό του διότι το εγχείρημα που ανέλαβε να κρατήσει την ομάδα στη Football League, είναι τεράστιο και δύσβατο"