karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Νίκος Παπαδόπουλος «σήκωσε» τα μανίκια πιάνοντας το τιμόνι του ΟΦΗ και πέρα από το κρίσιμο παιχνίδι με τον Αρη το Σάββατο (28/1, 3μμ) στο Κλεάνθης Βικελίδης, όπου θα κάνει ντεμπούτο σε ένα μεγάλο ματς, επεξεργάζεται προσωπικά και τις μεταγραφικές υποθέσεις της ομάδας, καθώς ο χρόνος μέχρι το τέλος του μήνα είναι λίγος και ο προπονητής του ΟΦΗ, θέλει να προσθέσει κάποια στοιχεία, που εντοπίσει ότι απουσιάζουν από το ρόστερ του ΟΦΗ, από την μέχρι τώρα εικόνα που έχει από αυτήν.

Η έμφαση έχει δοθεί στο δημιουργικό κομμάτι αλλά και στην άμυνα, ενώ ο ΟΦΗ περιμένει την άφιξη και του Ντέρεκ Μπόατεγκ μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

Ο ΟΦΗ ετοιμάζει 2-3 ποιοτικές κινήσεις ακόμη, ώστε να κλείσει τις μεταγραφές και να δώσει την μάχη του μέχρι το τέλος στην Football league.

Εκείνο που διαψεύδει κατηγορηματικά ο προπονητής του ΟΦΗ, είναι ότι «βλέπει» παίκτες του Ηρακλή!

Ο Νίκος Παπαδόπουλος τονίζει ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο, σε μια ομάδα, με την οποία δούλεψε και έζησε μεγάλες στιγμές.

Ο Ηρακλής αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα, δίνει μια άνιση μάχη για να επιβιώσει από τα προβλήματα του, αλλά ο Νίκος Παπαδόπουλος θα ήταν ο τελευταίος, που θα έκανε «κίνηση» για  να "αρπάξει" παίκτη του Ηρακλή.

Και αυτή είναι μια ηθική στάση που κρατάει απέναντι σε μια ομάδα, με την οποία συνδέθηκε τα τελευταία χρόνια και έχει ιδιαίτερη σχέση με αυτήν και τον κόσμο της.

Ο ΟΦΗ έχει άλλες μεταγραφικές προτεραιότητες, πάνω στις οποίες κινείται αυτήν την εποχή.

Οπως λέει ο Παπαδόπουλος, που έχει συγκεκριμένο πλάνο και ήρθε έτοιμος στον ΟΦΗ: «Πιστεύω πολύ στις κινήσεις που θα γίνουν στις λίγες μέρες που έμειναν για τις μεταγραφές».

Και επισημαίνει μετά τη συζήτηση που είχε με τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Πολεμαρχάκη, ότι «συμφωνήσαμε πως πρέπει η ομάδα να ενισχυθεί σε κάποιες θέσεις. Θέλουμε ποδοσφαιριστές ποιότητας και με προσωπικότητα. Είναι οι τελευταίες μέρες των μεταγραφών, δεν υπάρχει η πολυτέλεια να έχεις τον χρόνο να διαλέξεις παίκτες, αλλά είμαι εδώ για να κάνω αυτή τη προσπάθεια».

Οσο για το αγωνιστικό; Το σύνθημα είναι ξεκάθαρο απoτο Νίκο Παπαδόπουλο, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την ομάδα. Όπως λέει: «Πάμε για πόλεμο!». Και τονίζειότι "ο στόχος είναι ξεκάθαρος. Η άνοδος στην Σούπρ Λίγκ!"

 Με τον ΟΦΗ να έχει μείνει πίσω 8 και 9 βαθμούς από τις δυο πρώτους Απόλλωνα και Λαμία και να έχει ένα δύσκολο ντέρμπι εκτός έδρας με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης, ο τεχνικός του ΟΦΗ δεν είναι διατεθειμένος να αφήσει κανένα παιχνίδι να πάει χαμένο και όπως λέει «θα πάμε στον Αρη με την κατάλληλη τακτική, για να πάρουμε ένα καλό αποτέλεσμα».

Τα υπόλοιπα στο… γήπεδο, από τον 45χρονο προπονητή, ο οποίος επέστρεψε στον ΟΦΗ μετά από 18 χρόνια (από την εποχή που ήταν ποδοσφαιριστής το 1990-99) και τα μάτια του πετούν... σπίθες από το πάθος και τη διάθεση της επιτυχίας, καθώς η ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, ήταν μια διαχρονική «καψούρα» από την πλευρά του Νίκου και τώρα εκδηλώθηκε και από την άλλη πλευρά (αυτή του ΟΦΗ).

Ο Σέρτζιο Λεάλ οδηγεί τον Εργοτέλη στην κατάκτηση του τίτλου στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.

Ο Ουρουγουανός επιθετικός με ένα εκπληκτικό  σε εκτέλεση φάουλ, απο 25 μέτρα στο «παράθυρο», άνοιξε τη δόμο για τη μεγάλη νίκη του Εργοτέλη στη Ρόδο (0-3), και τον κράτησε καλά μέσα στο παιχνίδι του τίτλου, καθως η διαφορά απο τον Ιωνικό, μειώθηκε στους 2 βαθμούς.

Απο τα πόδια του Λεάλ (σέντρα-φάουλ) ξεκίνησε και το τρίτο γκολ με την κεφαλιά του Βογιατζή.

Το άλλο γκολ του Εργοτέλη πέτυχε ο Καιμακαμούδης, μετά απο σύγχιση στην άμυνα της Ρόδου.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, αλλά και τις δηλώσεις των προπονητών...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Γ' Εθνική: Στο -2 ο Εργοτέλης, μετά τη νέα γκέλα του Ιωνικού

Παρά την πολύ καλή εικόνα στο πρώτο ημίχρονο, όπου έχασε σημαντικές ευκαιρίες για να προηγηθεί, η ομάδα του Κισσαμικού, ηττήθηκε με 2-0 από την Καλλιθέα, στο πλαίσιο της 13ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Stoiximan.gr FOOTBALL LEAGUE 2016-2017.

Στο πρώτο ημίχρονο οι γηπεδούχοι ξεκίνησαν πιο απειλητικά, ενώ στη συνέχεια ο Κισσαμικός βελτίωσε αισθητά την εικόνα του και έχασε σημαντικές ευκαιρίες για να προηγηθεί με τους Μαρτίνεθ (41’) και Θέο (45’). Στο το 31’ υπήρξαν διαμαρτυρίες για χέρι του Τσίπρα εντός περιοχής όταν προσπάθησε ο Σταυριανός να απομακρύνει την μπάλα από την περιοχή της Καλλιθέας.

Στο δεύτερο ημίχρονο δεν υπήρξαν αρκετές φάσεις μπροστά από τις δύο εστίες με τους γηπεδούχους να φτάνουν στη νίκη με γκολ των Ουόρντεν (71’) και Σταματάκου (87’).

Οι φάσεις του αγώνα
6’ Επικίνδυνη σέντρα του Σταματάκου από αριστερά μέσα στην περιοχή, ο Τσίπρας δεν μπορεί να τη βρει και περνάει παράλληλα από την εστία του Λαζαρίδη.
12’ Σουτ του Ουόρντεν μέσα από την περιοχή η μπάλα φεύγει παράλληλα από την εστία, χωρίς να υπάρξει κίνδυνος για την εστία του Λαζαρίδη. 
14’ Σέντρα του Σμυρλή, ο Τσίπρας προσπάθησε να πλασάρει στην κίνηση αλλά δεν βρήκε “γεμάτα” την μπάλα που πέρασε παράλληλα από την εστία και κατέληξε άουτ.
16′ Ωραία ομαδική συνεργασία και σουτ του Σελινιωτάκη έξω από την περιοχή, μπλοκάρει με διπλή προσπάθεια ο Σταυριανός.
26′ Ατομική προσπάθεια του Κίκε και γύρισμα εκτός περιοχής στον επερχόμενο Γκούμα, το συρτό σουτ του οποίου μπλοκάρει ο Σταυριανός.
41’ Ο Μαρτίνεθ αποφεύγει όποιον αντίπαλο βρέθηκε μπροστά του και βγαίνει απέναντι από τον Σταυριανό από πλάγια θέση, αλλά στο πλασέ που επιχείρησε η μπάλα κατέληξε άουτ.
43’ “Απαντά” η Καλλιθέα με τον Λεβέντη να συνεργάζεται με τον Μπέλη και να βρίσκεται απέναντι από τον Λαζαρίδη, αλλά στέλνει με πλασέ την μπάλα άουτ.
45’ Ατομική ενέργεια του Κίκε και γύρισμα μέσα στην περιοχή στον Θέο το σουτ του οποίου αποκρούει σε κόρνερ ο Σταυριανός.
52’ Επικίνδυνη σέντρα από τον Σταματάκο ο Λαζαρίδης βρίσκει την μπάλα προ του Τσίπρα και διώχνει στα πλάγια. 
59’ Κόρνερ του Μπέλη κεφαλιά του Τσώνη η μπάλα αρκετά έξω από την εστία. 
63’ Μπαλιά του Μπέλη στον Ουόρντεν, που αποφεύγει τον Λαζαρίδη και πλασάρει σε κενή εστία από πλάγια θέση, αλλά ο Γιαλούσης με τάκλινγκ στη γραμμή σώζει την εστία του Κισσαμικού.
71’ ΓΚΟΛ: Σέντρα του Μπέλη ο Ουόρντεν με πλάτη προς την εστία γυρίζει και με σουτ στέλνει την μπάλα στα δίχτυα (1-0).
73’ Ο Σταματάκος πασάρει στον Ουόρντεν που πλασάρει για να αποκρούσει ο Λαζαρίδης.
87’ ΓΚΟΛ: Ο Σταματάκος συνδυάστηκε με τον Κρεββατά και με πλασέ “νίκησε” τον Λαζαρίδη για το 2-0.

Διαιτητής: Φώτης (ΕΠΣ Ευβοίας)
Βοηθοί: Αργύρης (ΕΠΣ Ευβοίας)-Πρέντζας (ΕΠΣ Δυτικής Αττικής)
4ος διαιτητής: Λάμπρου (ΕΠΣ Ευβοίας)

Κίτρινες κάρτες: Θέος (15’), Συριόπουλος (17’), Κίκε (35’), Μαρτίνεθ (45+2’),

Καλλιθέα (Νίκος Κουρμπανάς): Σταυριανός, Συριόπουλος, Τσώνης, Πάτας, Λεβέντης, Γκίνη, Μπέλης (86’ Κρεββατάς), Σμυρλής (54’ Ταμπάκης), Σταματάκος, Τσίπρας, Ουόρντεν (81’ Κατσικογιάννης).

Κισσαμικός (Σπύρος Μπαξεβάνος): Λαζαρίδης, Μπολάκης, Παντελάκης, Γιαλούσης, Τσερκέζος, Σελινιωτάκης, Γκούμας, Μάριο Μαρτίνεθ (84’ Βλάχος), Θέος (67’ Ποκόνγκ), Κίκε (75’ Στογιάνοφ), Μάντζης.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ

Το γκολ ήταν αυτό που έλειπε ξανά για την ομάδα του Κισσαμικού σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Σπύρος Μπαξεβάνος, που χαρακτήρισε επιτακτική ανάγκη τη νίκη στο ματς της επόμενης αγωνιστικής με τον Παναιγιάλειο.

Αναλυτικά όσα είπε για το παιχνίδι με την Καλλιθέα ο προπονητής του Κισσαμικού: «Πρώτα απ’ όλα χαίρομαι που κάθομαι δίπλα σε έναν ποδοσφαιράνθρωπο, τον Νίκο Κουρμπανά, στον οποίο έχω μεγάλη αδυναμία και γνωριζόμαστε πολλά χρόνια και συγχαρητήρια στην ομάδα του για τη νίκη.

Ξέραμε ότι θα έρθουμε να παίξουμε απέναντι σε μία ποιοτική και γρήγορη ομάδα, ειδικά από τη μέση και μπροστά. Ξέραμε ότι είχε αδυναμίες και κάποια προβλήματα στον αμυντικό τομέα. Νομίζω ότι στο πρώτο ημίχρονο είχαν οι αντίπαλοι τις ευκαιρίες τους, αλλά είχαμε κι εμείς πολύ σημαντικές ευκαιρίες, όπου θα μπορούσαμε να πετύχουμε κάποιο τέρμα.

Στο δεύτερο ημίχρονο τα πράγματα ήταν λίγο διαφορετικά, ενώ φαινόταν ότι ελέγχαμε το παιχνίδι, είχαμε την μπάλα πιο πολλή ώρα στην κατοχή μας, μας περίμενε ο αντίπαλος και ουσιαστικά είχε μόνο μία ευκαιρία μέχρι να πετύχει το πρώτο τέρμα, από δύο προσωπικά λάθη βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με 2-0. Νομίζω ότι από εκεί και πέρα η νίκη της Καλλιθέας είναι πέρα για πέρα δίκαιη. Ό,τι μπορέσαμε να κάνουμε και να διεκδικήσουμε ήταν στο πρώτο ημίχρονο. Στο δεύτερο δεν ήμασταν όσο απειλητικοί θα μπορούσαμε να είμαστε και μοιραία ήρθε η ήττα.

Δεν έχουμε ξεκινήσει καλά την καινούρια χρονιά. Πρέπει να βάλουμε τα κεφάλια κάτω, γιατί νομίζω ότι δεν μας αξίζει αυτή η πορεία που έχουμε μέσα στον Ιανουάριο. Είναι επιτακτική ανάγκη στο παιχνίδι της επόμενης Κυριακής στο πρωτάθλημα, που είναι στην έδρα μας, να πάρουμε τη νίκη. Πρέπει να δουλέψουμε, να βάλουμε τα κεφάλια κάτω, να βρούμε τις δυνάμεις, πρώτα απ’ όλα τις ψυχικές, γιατί νομίζω ότι εκεί πέρα υστερούμε, ώστε να μπορέσουμε να βάλουμε πρώτα απ’ όλα το εύκολο γκολ, που εμάς μας λείπει. Συγχαρητήρια στον Νίκο και την ομάδα του για τη νίκη».

Για το τι φταίει και ο Κισσαμικός είτε χάνει, είτε δεν κερδίζει στις λεπτομέρειες, παρότι είναι ανταγωνιστικός σε όλα τα παιχνίδια: «Είναι η λεπτομέρεια εμάς που μας λείπει. Στατιστικά αν δούμε είναι η πρώτη φορά που δεχόμαστε 2 γκολ μετά το παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής με τη Λαμία. Δεχόμαστε δύσκολα γκολ, αλλά ακόμα πιο δύσκολα για εμάς έρχεται το γκολ, ενώ φέτος, όπως δείξαμε και στο πρώτο ημίχρονο, η ομάδα δημιουργεί ευκαιρίες. Είναι θέμα τύχης, πίστης, αυτοπεποίθησης; Είναι κάτι που πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη σημασία, ώστε να μπορέσουμε να σηκώσουμε ανάστημα ώστε να πάρουμε την Κυριακή το επιθυμητό αποτέλεσμα στην έδρα μας στο πρωτάθλημα, γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς έχουμε και το παιχνίδι του Κυπέλλου, που για εμάς θα είναι μία έξτρα κούραση μέσα στην εβδομάδα. Είναι κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσουμε και ειδικά με κάποιους τραυματισμούς που είχαμε και δεν είχαμε στη διάθεσή μας και σήμερα κάποια παιδιά, που έμειναν στον πάγκο γιατί ήρθαν απλώς να συμπληρώσουμε 18άδα λόγω των τραυματισμών που είχαμε».

Ο προπονητής της Καλλιθέας Νίκος Κουρμπανάς από την πλευρά του δήλωσε τα εξής: «Να ευχαριστήσω τον Σπύρο Μπαξεβάνο για τα καλά του λόγια. Εγώ ό,τι ήταν να πω για τον Σπύρο το έχω πει μέσα στ’ αποδυτήρια στους ποδοσφαιριστές και γι’ αυτόν και για την ομάδα του. Δεν χρειάζεται και δεν μου αρέσουν στις συνεντεύξεις πολλά τέτοια.

Το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο ήταν… ρώσικη ρουλέτα, χαθήκανε πάρα πολλές ευκαιρίες και από τη μία πλευρά και από την άλλη. Εμείς ενδεχομένως να χάσαμε κάτι παραπάνω και πιο μπροστά από τον αντίπαλο.

Στο ημίχρονο το ζητούμενο για εμάς δεν ήταν οι ευκαιρίες που χάσαμε, έπρεπε να βρούμε το πρόβλημα και το πρόβλημα ήταν ότι έπρεπε την ομάδα να τη σφίξουμε γιατί ήμασταν πολύ ανοικτοί και ο αντίπαλος για εκτός έδρας παιχνίδι πήγε σε πολλές φάσεις. Πράγμα που έγινε στο δεύτερο ημίχρονο και δεν απειληθήκαμε σε καμία περίπτωση, εν αντιθέσει με εμάς που είχαμε μία ευκαιρία από το γύρισμα του Σταματάκου που δεν βρήκε την μπάλα ο Τσίπρας και την κλασσική ευκαιρία με τον Ουόρντεν. Πετύχαμε δύο πανέμορφα γκολ, προσωπικά γκολ των παικτών, αλλά πανέμορφα. Και το γκολ του Ουόρντεν είναι γκολ κλάσης και πρέπει να το δούμε αυτό πώς θα το λειτουργήσουμε παίρνοντας πράγματα με τον παίκτη αυτό. Δεν θέλω να πω πολλά πράγματα, η νίκη είναι σημαντική γιατί ντουμπλάραμε τις νίκες, πράγμα που δεν μπορούσαμε να κάνουμε μέχρι τώρα. Η ομάδα λιγάκι βελτιώθηκε και βαθμολογικά και βλέπουμε το επόμενο βήμα. Τα πράγματα δεν είναι εύκολα, έχουμε βελτιωθεί σε κάποια κομμάτια, αλλά έχουμε δρόμο πολύ».

Ο Βασίλης Μάντζης μίλησε εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του Κισσαμικού στη συνέντευξη Τύπου, μετά το τέλος της εκτός έδρας αναμέτρησης με την Καλλιθέα.

Αναλυτικά όσα είπε στην τοποθέτησή του για το παιχνίδι: «Ξέραμε εξ αρχής πριν έρθουμε εδώ ότι ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι. Το πρώτο ημίχρονο ήταν ισορροπημένο και ανοικτό και για τις δύο ομάδες. Είχαμε φάσεις για γκολ κι εμείς και ο αντίπαλος και νομίζω ότι ήμασταν λίγο καλύτεροι εμείς. Στη λεπτομέρεια δεν βάλαμε το γκολ και πήγαμε στο ημίχρονο δυσαρεστημένοι με την άμυνα και ευχαριστημένοι με την επιθετική λειτουργία.

Στο δεύτερο ημίχρονο νομίζω ότι ο αντίπαλος έπαιξε πιο έξυπνα, κλείστηκε και τελικά έβαλε δύο ωραία γκολ και εμείς δεν κερδίσαμε για ακόμα ένα παιχνίδι. Κάτι, που πρέπει να γίνει οπωσδήποτε την επόμενη αγωνιστική, γιατί όσο συνεχίζουμε να μην κερδίζουμε αυτό είναι πρόβλημα για την ψυχολογία μας και κυρίως για τη βαθμολογία της ομάδας. Ξαφνικά μπορεί να αντιμετωπίσουμε προβλήματα που δεν τα περιμέναμε, οπότε πρέπει με κάθε τρόπο θα πρέπει να κερδίσουμε την επόμενη εβδομάδα στο πρωτάθλημα».

Για το τι φταίει που ενώ ο Κισσαμικός κοντράρει όλους τους αντιπάλους δεν παίρνει αυτό που θέλει από τα παιχνίδια: «Είπε κι ο προπονητής μας τη λεπτομέρεια που μας λείπει. Δεν ξέρω, μπορεί να είναι ατυχία; Δεν μπορούμε πάντως να το “βρούμε” και το αποδεικνύουμε ότι δεν έχουμε καταλάβει ακόμα τι ακριβώς φταίει! Πιστεύω να το καταλάβουμε γρήγορα για να αντιστρέψουμε την κατάσταση».

Ο Νίκος Σταματάκος για την Καλλιθέα δήλωσε τα εξής: «Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, που κρίθηκε στη λεπτομέρεια. Πήραμε μία σημαντική νίκη για εμάς. Έχουμε ένα δύσκολο πρόγραμμα στη συνέχεια και πρέπει με αυτή τη νίκη που κάναμε σήμερα να πάμε την Κυριακή στη Μυτιλήνη να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Κισσαμικό, γιατί είναι μία πολύ καλή ομάδα και του εύχομαι καλή συνέχεια».

Για το τι έχει αλλάξει στα τελευταία ματς στην Καλλιθέα: «Δεν έχει αλλάξει κάτι. Έτσι παίζαμε και στα προηγούμενα παιχνίδια. Έχουν “κάτσει” τα αποτελέσματα στα τελευταία παιχνίδια, είμαστε πιο “σκληροί”, σκύβουμε το κεφάλι, δουλεύουμε κι αυτό που μας λέει ο προπονητής μας το κάνουμε σε κάθε προπόνηση και πιστεύω ότι κάθε Κυριακή δίνουμε το 100% και παίρνουμε ό,τι μας αξίζει».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi