karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

«Ο ΟΦΗ είναι μέσα στις 6 καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και για μένα ήταν σοκ, όταν μου είπαν ότι παίζει στην Β' Εθνική» δήλωσε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofi1925.gr ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ.

Ο 34 χρονος Γκανέζος μέσος αναφερομενος στην επιστροφή του στην κρητική ομάδα, ανέφερε ότι «είμαι χαρούμενος που ήρθα ξανά σε αυτή την ομάδα και θα προσπαθήσω να τη βοηθήσω να ανέβει ξανά στην πρώτη κατηγορία. Βλέπω ότι δεν έχουν αλλάξει πολλά, απο τότε που ημουν ξανά εδώ. Εχουν περάσει πολλά χρόνια, αλλά το γήπεδο και το αθλητικό κέντρο είναι το ίδιο. Ισως λίγο η πόλη έχει αλλάξει» ανέφερε ο Μπόατεγκ, ο οποίος σε ερώτηση για την αγωνιστική κατάσταση στην οποία βρίσκεται ανέφερε ότι «είμαι πολύ καλά νομίζω. Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω προπονήσεις με την ομάδα και να τη βοηθήσω στο πρωτάθλημα».

Για τις επαφές που είχε με τον ΟΦΗ, το προηγούμενο διάστημα, ο Μπόατεγκ, τόνισε πως «απο την πρώτη στιγμή μόλις πληροφορήθηκα το ενδιαφέρον του ΟΦΗ, ήμουν θετικός. Ξέρω την ομάδα, ρώτησα και έμαθα για την σημερινή της κατάσταση και είπα ότι θα είναι καλό να γυρίσω. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και τώρα είμαι εδώ. Ηταν έκπληξη όταν έμαθα ότι ο ΟΦΗ παίζει στην Β' Εθνική, γιατί δεν πίστευα ότι αυτή η ομάδα θα βρίσκεται στην Β' κατηγορία. Εδώ είμαι όμως για να τη βοηθήσω να επιστρέψει».

Για την θέση που αγωνίζεται, καθώς στο παρελθόν, έπαιζε στην επίθεση ο Μπόατεγκ, τονίζει ότι «η αλήθεια είναι ότι πλέον αγωνίζομαι σε μια διαφορετική θέση. Παίζω στο «6», στο «8» και στο «10». Θα προσπαθησω με την εμπειρία που έχω, να δώσω τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται ο ΟΦΗ».

Μετά τις υπογραφές στην...προπόνηση

Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, το απόγευμα της Δευτέρας (30/1), εκανε και την πρώτη του προπόνηση με τον ΟΦΗ.

Αμέσως μετά τις υπογραφές, πήγε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα, υπο τις οδηγίες του γυμναστή του ΟΦΗ Νίκο Κουνδουράκη.

Μάλιστα ο Μπόατεγκ έτυχε θερμής υποδοχής απο παιδιά της Κ19 του ΟΦΗ και του ΟΦΗ '94, που έκαναν προπόνηση εκείνη την ώρα και φωτογραφήθηκε μαζί τους.

Ηδη στον ΟΦΗ ξεκίνησαν τις διαδικασίες, για την αποστολή της μπλέ κάρτας του ποδοσφαιριστή και την έκδοση του δελτίου του.

Αμέσως μετά το παιχνίδι με την Ξάνθη για το Κύπελλο, θα τεθεί κανονικά στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας και θα ακολουθήσει το κανονικό προπονητικό πρόγραμμα.

Στην φωτογραφία που δημοσιευει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ο Ντέρεκ Μπόατεγκ με αθλητές απο τις υποδομές του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Σπουδαία κίνηση ο ΟΦΗ-Υπέγραψε ο Ντέρεκ Μπόατεγκ

Με προπόνηση που έγινε τη Δευτέρα (30/1) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για τη ρεβάνς με την Ξάνθη (Τρίτη 31/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, για την φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.

Πρόκειται για το δεύτερο παιχνίδι, των δυο ομάδων μετά το 1-0, με το οποίο ηττήθηκε ο ΟΦΗ στο πρώτο παιχνίδι στα «Πηγάδια».

Στο γήπεδο του, ο ΟΦΗ, θα επιδιώξει να κυνηγήσει τις πιθανότητες που του αναλογούν για την πρόκριση.

Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν 19 ποδοσφαιριστές. Αυτοί είναι  οι: Δάφκος, Δερμιτζάκης, Κιάσσος, Κοιλιάρας, Κομεσίδης, Βαλλιάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Χίσι, Μητρόπουλος, Νάστος, Χαντί, Μιλοσάβλιεφ, Ράντι,Ογκμποε, Βουό, Μάνος, Κοντογιάννης και Μανιαδής.

Εκτός αποστολής έμειναν οι: Κώτσιος, Μπουρσέλης, Φαζός, Αντουκόρ, Πάγκαλος, Βρεττός, Kασμερίδης.

Μια σπουδαία μεταγραφή ολοκλήρωσε τη Δευτέρα (30/1) ο ΟΦΗ.

O Nτέρεκ Μπόατεγκ υπέγραψε το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ, μέχρι το τέλος της αγωνιστικής περιόδου και αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά την κρητική ομάδα, στην αντεπίθεση που θα κάνει για να μείνει στο κόλπο της ανόδου.

Ο 34χρονος μέσος, μαζί με τους εκπροσώπους του, μετά την συνάντηση που είχαν το μεσημέρι στο γήπεδο «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, έδωσαν τα χέρια και ο Γκανέζος μέσος ξεκινάει άμεσα προπονεις με τον ΟΦΗ.

Η κρητική ομάδα, εντάσσει στο δυναμικό της ένα σπουδαίο ποδοσφαιριστή, με μεγάλες εμπειρίες και αναμένεται να ανεβάσει ποιοτικά και δημιουργικά τον ΟΦΗ, στις θέσεις «6», «8» και «10» στις οποίες αγωνίζεται.

Ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, που βρίσκεται απο την Παρασκευή το βράδυ στο Ηράκλειο, πέρασε με επιτυχία τις ιατρικές και εργομετρικές εξετάσεις στις οποίες υποβληκε και έδειξαν ότι είναι σε πολύ καλή κατάσταση.

Ο Μπόατεγκ που επιστρέφει στον ΟΦΗ μετά απο 14 χρόνια (είχε φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ το δεύτερο μισό της σεζόν 2002/2003, έχοντας ένα γκολ σε 12 συμμετοχές) δήλωσε χαρούμενος για την επιστροφή του στην κρητική ομάδα και τόνισε ότι θα τα δώσει όλα για να βοηθήσει τον ΟΦΗ να πετύχει τους στόχους του.

O Nτέρεκ Μπόατεγκ γεννήθηκε στις 2 Μαίου 1983 στην Γκάνα. Είναι διεθνής με την Εθνική ομάδα της χώρας του (46 συμμετοχές) και έχει διαγράψει σπουδαία καριέρα με τελευταίο σταθμό την Rayo OKS στις ΗΠΑ (28 συμμετοχές).

Πριν τον ΟΦΗ αγωνίστηκε σε Καλαμάτα και Παναθηναϊκό. Έπειτα αγωνίστηκε σε ΑΙΚ Στοκχόλμης (55/5), Μπεϊτάρ Ιερουσαλήμ (74/8), Κολωνία (10 συμμετοχές), Χετάφε (61/2), Ντνίπρο (23/2), Φούλαμ (3 συμμετοχές), Εϊμπάρ (13 συμμετοχές), ενώ κατέγραψε 28 συμμετοχές με την Rayo OKS στις ΗΠΑ και ήταν συμπαίκτης του πρώην επιθετικού του ΟΦΗ, Γιώργου Σαμαρά.

Στην φωτογραφία που δημοσιεύει η επίσημη σελίδα του ΟΦΗ, ο Ντέρεκ Μπόατεγκ, υπογράφει το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ, παρουσία του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη και των εκπροσώπων του Γκανέζου μέσου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi