Μεγάλες στιγμές ζει το βόλει του ΟΦΗ, καθώς πέρα απο το αήττητο στο πρωτάθλημα της Α2, έχει προκριθεί και στους «16» του Κυπέλλου Ελλάδος.
Οπως ανέδειξε η κλήρωση που έγινε τη Δευτέρα (30/1) αντίπαλος του ΟΦΗ θα είναι ο Παναθηναικός!
Το παιχνίδι θα είναι νοκ-άουτ και ο ΟΦΗ θα είναι γηπεδούχος στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου. Το παιχνίδι θα γίνει στις 8 Φεβρουαρίου.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε στην επίσημη σελίδα του ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ότι «είναι μια μεγάλη πρόκληση για την ομάδα μας. Θα παίξουμε με μια μεγάλη ομάδα, που έχει ξένους παίκτες στο ρόστερ της.
Θα είναι ένα ιστορικό παιχνίδι για το βόλει του ΟΦΗ και θα προσπαθήσουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί»
Τέσσερις παίκτες του ΟΦΗ, έχουν συμπληρώσει 4 κίτρινες κάρτες και θα εκτίσουν την ποινή τους στο παιχνίδι με τον Πανθρακικό, το οποίο δεν θα γίνει λόγω της αποχώρησης της ομάδας της Κομοτηνής, απο το πρωτάθλημα της Stoiximan.grFootball league.
Στο παιχνίδι με τον Αρη, συμπλήρωσαν κίτρινες κάρτες οι Κώτσιος και Κομεσίδης, οι οποίοι δηλώθηκαν να εκτίουν την ποινή τους στο παιχνίδι με τον Πανθρακικό.
Απο προηγούμενα παιχνίδια είχαν δηλωθεί στο εν λόγω παιχνίδι και οι Μιλοσάβλιεφ και Οστοιτς.
Ενα ακόμη μεγάλο παιχνίδι περιμένει τον ΟΦΗ την Τρίτη (31/1, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, κόντρα στην Ξάνθη, για το Κύπελλο Ελλάδος.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 καλεί τον κόσμο της ομάδας να συμπαρασταθεί στους προπονητικό επιτελείο και στους παίκτες στο παιχνίδι. «Ολοι στο γήπεδο την Τρίτη, για να ζήσουμε ξανά τις στιγμές που ζήσαμε στα παιχνίδια με Παναθηναικό και Ηρακλή. Το 1-0 του πρώτου αγώνα στην Ξάνθη, αφήνει ανοιχτό το παράθυρο για την πρόκριση της ομάδας μας, στην επόμενη φάση. Θα διεκδικήσουμε στο γήπεδο, όπως κάνουμε πάντα, τις ελπίδες που μας αναλογούν, για την πρόκριση».
Σε κυκλοφορία τέθηκαν τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Ξάνθη.
Τα εισιτήρια τιμώνται 10 και 15 ευρώ. Στα 10 ευρώ για τις θύρες 1,4,5 και στα 15 ευρώ για τις θύρες 2,3,7,8.