«Ο διαιτητής Αρετόπουλος αποδείχθηκε πολύ μικρός για το Αρης-ΟΦΗ» τονίζει σε ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εκφράζοντας αιχμές για την διαιτησία του αγώνα που έγινε το Σάββατο στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 1-0, αλλά φωνάζει για ένα καθαρό πέναλτι που δεν δόθηκε πάνω στον Χαντί, απο το διαιτητή, για τον οποίο αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΟΦΗ ότι «δυστυχώς δικαίωσε εκείνους, που απο την ημέρα του ορισμού του, είχαν προδιαγράψει το τι θα γίνει».
Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΗ εκφράζει αιχμές «γιατί κάποιες ομάδες της κατηγορίας, ευνοούνται σκανδαλωδώς, κάθε Κυριακή».
Και επισημαίνει ότι «όσοι νομίζουν ότι ο ΟΦΗ τελείωσε με τη άνοδο επειδή έτσι το ήθελε ένας διαιτητής, να περιμένουν να δούν τη συνέχεια! Θα έχει ενδιαφέρον!».
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
«Στο παιχνίδι Αρης-ΟΦΗ, η ανοχή μας για τη διαιτησία, τελείωσε.
Η στάση μας και ο σεβασμός που δείξαμε, εκλήφθηκε ως αδυμαμία.
Ο διαιτητής Αρετόπουλος, αποδείχθηκε πολύ μικρός, να σφυρίξει ένα ντέρμπι δυο μεγάλων ομάδων, οι οποίες συγκυριακά βρίσκονται στην Β' Εθνική.
Δυστυχώς δικαίωσε εκείνους, που απο την ημέρα του ορισμού του, είχαν προδιαγράψει το τι θα γίνει.
Δεν σεβάστηκε την ιστορία του ΟΦΗ και την προσπάθεια των παικτών μας.
Για μας είναι ανεπιθύμητος.
Οπως και όσοι δε σέβονται την τίμια στάση μας μέχρι σήμερα.
Ο ΟΦΗ δεν ζητάει εύνοια απο κανένα. Ούτε αναζητάει άλλοθι στην διαιτησία.
Εμείς ζητήσαμε μόνο το πενήντα-πενήντα. Τίποτα περισότερο, τίποτα λιγότερο.
Φωνάζουμε, γιατί μας βγάζουν απο τα ρούχα μας, οι Αρετόπουλοι.
Φωνάζουμε, γιατί έκλεισε τα μάτια σε καθαρό πέναλτι (Χαντί) και αλλοίωσε το αποτέλεσμα.
Φωνάζουμε, γιατί κάποιες ομάδες της κατηγορίας, ευνοούνται σκανδαλωδώς, κάθε Κυριακή.
Φωνάζουμε, γιατί δεν μας αφήνουν να διεκδικήσουμε τίμια στο γήπεδο αυτό που δικαιούμαστε.
Κανένας σεβασμός και καμία ανοχή λοιπόν απο εδώ και πέρα σε όσους δεν το αξίζουν.
Και ένα μήνυμα: Οσοι νομίζουν ότι ο ΟΦΗ τελείωσε με τη άνοδο επειδή έτσι το ήθελε ένας διαιτητής, να περιμένουν να δούν τη συνέχεια! Θα έχει ενδιαφέρον!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
O OΦΗ έπαιξε σαν την γάτα με το ποντίκι τον ΟΦΗ στο δεύτερο 45λεπτο στο Κλεάνθης Βικελίδης, κάνοντας ψυχωμένη εμφάνιση, αλλά δεν μπόρεσε να αποφύγει την ήττα καθώς το γκολ του Μιλούνοβιτς στο 11' ήταν το μοναδικό στο παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Νίκου Παπαδόπουλου στον πάγκο, ρίσκαρε στο δεύτερο ημίχρονο, έπαιξε επιθετικά και έκλεισε τον Αρη στα καρέ του, αλλά δεν κατάφερε να πάρει τίποτα απο το παχνίδι.
Το τελικό αποτέλεσμα αδικεί τον ΟΦΗ βάσει εικόνας, καθώς του ακυρώθηκε γκολ στο 63' (αυτογκολ) με τον βοηθό να σηκώνει τη σημαία και να υποδεικνύει σε θέση οφσάιντ τον Παντίδο, σε μια φάση που ξεσήκωσε διαμαρτυρίες απο την πλευρά της κρητικής ομάδας.
Ωστόσο, η φάση που έκρινε το αποτέλεσμα ήταν στο 67' όταν ο Χαντί ανατράπηκε καθαρά απο τον Μπούρμπο μέσα στην περιοχή, αλλά και πάλι ο διαιτητής Αρετόπουλος, είπε όχι, παρ' ότι ήταν πολύ κοντά στη φάση.
Αν ο διαιτητής έδινε το πέναλτι σε εκείνο το σημείο και ο ΟΦΗ ισοφάριζε, είχε τόσο πολύ χρόνο στο παιχνίδι, που όλα μπορούσαν να γίνουν.
Ο Αρετόπουλος και οι βοηθοί του «έσπρωξαν» τον Αρη, στα κρίσιμα σημεία και ο ΟΦΗ δικαιούται να φωνάζει, σε ένα παιχνίδι που τα έπαιζε όλα για όλα.
Πάντως ο ΟΦΗ του δευτέρου ημιχρόνου, έκανε μια απο τις καλύτερες φετινές του εμφανίσεις εκτός έδρας, αλλά δυστυχώς η κρητική ομάδα έφυγε απο το γήπεδο χωρίς βαθμούς.
Ο Αρης ξεκίνησε καλά το παιχνίδι, σκόραρε νωρίς (11' Μιλούνοβιτς), αλλά μετα και την αποχώρηση του Τάτου λόγω τραυματισμού, οπισθοχώρησε. Ο ΟΦΗ τον έπαιξε στο μισό γήπεδο στο δεύτερο ημίχρονο και αν ο Αρετόπουλος δεν έκλεινε το... μάτι στους γηπεδούχους στις επίμαχες φάσεις του δευτέρου ημιχρόνου, τότε το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό...
Με τον Τάσο Τριανταφύλλου να βρίσκει και πάλι δίχτυα και να ανοίγει το δρόμο του ΠΟΑ προς τη νίκη ο ΠΟΑ καθάρισε 2-0 στο Ατσαλένιο την Κηφισιά (το άλλο γκολ με κεφαλιά ο Παπαδομιχελάκης) και ανέβηκε στην τρίτη θέση της κατάταξης, τρείς βαθμούς πίσω απο τον Εργοτέλη και πέντε πίσω απο τον πρώτο Ιωνικό, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο ΠΟΑ πηγαίνει (τώρα) με καλή ψυχολογία στο τοπικό ντέρμπι της Κυριακής στο Παγκρήτιο στάδιο, με αντίπαλο τον Εργοτέλη, απο τον οποίο είχε ηττηθεί με 1-2 στο παιχνίδι του πρώτου γύρου στο Ατσαλένιο, σε ένα πραγματικό ντέρμπι για γερά νεύρα, που κρίθηκε με γκολ-φάουλ του Δημήτρη στο φινάλε (ο έμπειρος αμυντικός πλέο αγωνίζεται στο ΙΝΚΑ Χανίων).
Απομένει να δούμε τι θα γίνει σε αυτό το δεύτερο ραντεβού των δυο ιστορικών ομάδων της πόλης που αγωνίζονται στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ο Εργοτέλης που έχει κάνει «2 στα 2» με τον Σούλη Παπαδόπουλο στον πάγκο θέλει τη νίκη για να μείνει στο κόλπο της ανόδου.
Ενώ ο ΠΟΑ, ο οποίος παίζει χωρίς άγχος αλλά δεν θα έλεγε όχι στην πρόκληση, αν κερδίσει μπαίνει και αυτός γερά στο κόλπο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της νίκης του ΠΟΑ, επί της Κηφισιάς...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: