Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με μια απίστευτη απόκρουση του Μάρκο Μπάκιτς, ο οποίος κάθισε αναγκαστικά κάτω απο τα γκολπόστ, στο 98' του αγώνα, όταν ο ΟΦΗ έμεινε χωρίς τερματοφύλακα και αλλαγές, μετά απο αποβολή με κόκκινη κάρτα του τερματοφύλακα Χριστογεώργου, ο ΟΦΗ με το 1-1, πήρε την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος στον οποίο θα βρεθεί ξανά μετά απο 35 χρόνια!
Ο ΟΦΗ, δεν είχε άλλη αλλαγή στο 98', όταν ο Χριστογεώργος, με μια επικίνδυνη έξοδο, αποβλήθηκε με κόκκινη κάρτα και ο ΟΦΗ, έμεινε χωρίς τερματοφύλακα, στην τελευταία φάση!
Ο Μπάκιτς, πήρε τα γάντια, ο Αλβαρες, εκτέλεσε και ο Μαυροβούνιος μέσος του ΟΦΗ, σαν ...χαρισματικός τερματοφύλακας και απομηχανής Θεός του ΟΦΗ, έπεσε στη γωνία του και έδιωξε τη μπάλα, μέσα σε αποθέωση!
Με αυτό το...θρίλερ, ο ΟΦΗ με το 1-1 (0-1 το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη), πήρε την πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου και οι φίλαθλοι του, έστησαν τρελό πανηγύρι.
Αν ο Αστέρας, είχε ισοφαρίσει στο φάουλ, σαν...πέναλτι με τερματοφύλακα τον Μπάκιτς, το παιχνίδι θα πήγαινε στην παράταση!
Ο Μπάκιτς, έπεσε σωστά όμως και έγινε ο απόλυτος πρωταγωνιστής, καθώς το 1-1 έμεινε μέχρι το τέλος και με τη δική απόκρουση, ο ΟΦΗ πήρε την πρόκριση για τον τελικό Κυπέλλου!
Το "χρυσό" γκολ της πρόκρισης του ΟΦΗ, πέτυχε στο 79' με κεφαλιά, ο Σίλβα, την ώρα που ο Αστέρας έπαιζε με δέκα παίκτες, καθώς ο βασικός κεντρικός αμυντικός Ντελί, ήταν εκτός γηπέδου, λόγω τραυματισμού.
Ο ΟΦΗ με το γκολ του Σίλβα, έπιασε το σκορ πρόκρισης (0-1 το πρώτο παιχνίδι) και ενώ νωρίτερα, στο πρώτο ημίχρονο, η κρητική ομάδα, είχε βρεθεί σε δυσχερή θέση, καθώς ο Αστέρας, που έδωσε μεγάλη μάχη στο Γεντί Κουλέ, είχε προηγηθεί στο 10' με τον Munoz, ενώ είχε και φάσεις με Μπαρτόλο και Χατζηγιοβάννη, ενώ του ακυρώθηκε και γκολ του Μακέντα και πάλι απο λάθος έξοδο του Χριστογεώργου.
Τέλος καλό, όλα καλά όμως για τον ΟΦΗ, που καρδιοχτύπησε, αλλά γράφει μια χρυσή σελίδα στην ιστορία του, με τη συμμετοχή του, για τρίτη φορά, στον τελικό του Κυπ[ελλου Ελλαδος.
Το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή Παπαπέτρου, που πήγε να γίνει αρρνητικός πρωταγωνιστής, βρήκε τους παίκτες του ΟΦΗ να πανηγυρίζουν σαν τρελοί και τους παίκτες του Αστέρα, να πέφτουν στο χορτάρι του Γεντί Κουλέ, απογοητευμένοι.
Κίτρινες: 9’ Νους, 90’ Καραχάλιος, 90’+12’ Μπάκιτς -15’ Αλάγκμπε, 75’ Αλβαρες.
Κόκκινες: 90’+8’ Χριστογεώργος.
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Χριστογεώργος, Γκονζάλεθ, Λαμπρόπουλος, Σίλβα, Χατζηθεοδωρίδης, Μπάκιτς, Καραχάλιος, Φούντας (85’ λ.τρ Μαρινάκης), Ανδρούτσος (75’ Νέιρα), Νους (70’ Σενγκέλια), Σαλσίδο.
ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ (Σάββας Παντελίδης): Παπαδόπουλος, Τριανταφυλλόπουλος, Ντέλι (80’ Καστάνιο), Άλχο, Άλβαρες, Αλάγκμπε (63’ Γιαμπλόνσκι), Μούμο, Καλτσάς, Μπαρτόλο (80’ Τζοακίνι), Χατζηγιοβάνης (67’ Κρεσπί), Μακέντα.
Ο ΟΦΗ φτάνει σε σκορ πρόκρισης, στο 79', βάζοντας το πολυπόθητο γκολ. Ο Μπόρχα Γκονζάλες σέντραρε στην καρδιά της περιοχής, εκεί πήδηξε πιο ψηλά ο Σίλβα και έστειλε με κεφαλιά τη μπάλα στα δίχτυα, μέσα σε αποθέωση (1-1).
O ΟΦΗ εκμεταλλεύτηκε στη φάση, το γεγονός πως ο Αστέρας έπαιζε με ποδοσφαιριστή λιγότερο λόγω του τραυματισμού του Ντελί, η αλλαγή του Καστάνιο δεν είχε γίνει και ο ΟΦΗ έκανε το 1-1 με το πρώτο γκολ του Σίλβα με τη φανέλα της κρητιής ομάδας.
Αποθέωση στο γήπεδο του ΟΦΗ, στο γκολ του Σίλβα, που φέρνει τον ΟΦΗ, δέκα λεπτά πριν απο τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Τρελό πανηγύρι, στο Γεντί Κουλέ.
7 λεπτά, οι καθυστερήσεις.
Οι φίλαθλοι, του ΟΦΗ τραγουδούν.
Η ομάδα πολύ κοντά, στην επιστροφή της, σε τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
Σπάνε καρδιές, στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Παίζει με τη φωτιά ο ΟΦΗ, στη ρεβάνς με τον Αστέρα, στο Γεντί Κουλέ.
Το πρώτο ημίχρονο, βρίσκει τον ΟΦΗ να χάνει με 1-0, σκορ με το οποίο είχε λήξει το πρώτο παιχνίδι στην Τρίπολη.
Δεν είναι όμως, μόνο αυτό.
Η εικόνα της ομάδας, στο πρώτο 45λεπτο, δεν είναι αυτή που θα έπρεπε, για τη σημασία του αγώνα και για ένα παιχνίδι στο οποίο ο ΟΦΗ παίζει την πρόκριση του, στον τελικό Κυπέλλου, μετά απο 35 χρόνια.
Ο Αστέρας, βρήκε το γκολ, που χρειαζόταν στο 10', όταν ο Μπαρτόλο μπήκε κάθετα στην άμυνα του ΟΦΗ, έβγαλε ασίστ στον Mora Munoz, ο οποίος πλάσαρε ιδανικά για το 0-1.
Η ομάδα της Τρίπολης, απείλησε και άλλες φορές την εστία του ΟΦΗ.
Στο 20' είχαμε μεγάλη ευκαιρία με τον Μπαρτόλο, να πλασάρει απο πλάγια άουτ στην κόντρα επίθεση
Στο 35' σε μια φάση που σήκωσε πολύ σκόμη, ο Χατζηγιοβάνης, βγαίνει τετ-α-τετ και πλασάρει άουτ.
Ο βοηθός σήκωσε τη σημαία, στην οριακή φάση που αν έμπαινε γκολ θα την εξέταζε το VAR με τις γραμμές.
Στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου, απο λάθος έξοδο του Χριστογεώργου, ο Μακέντα σκόραρε, για το 0-2, αλλά ευτυχώς υπήρχε υπόδειξη οφσάιντ στο ξεκίνημα της φάσης, την οποία επιβεβαίωσε η εξέταση της φάσης μέσω VAR.
O ΟΦΗ παίζει με τη φωτιά και πρέπει να βρεί τη δύναμη, να επιστρέψε στο παιχνίδι.
Το 0-1 στο Γεντί Κουλέ, είναι σκορ παράτασης (0-1 και το ματς της Τρίπολης).