karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Την ικανοποίηση της, για την θετική εξέλιξη, με το ταρτάν στίβου του Σταδίου Ελευθερίας, το οποίο θα αντικατασταθεί στο σύνολο του, όπως έγινε γνωστό με σχετική ανακοίνωση που έγινε πριν απο μερικές ημέρες, απο τον αναπληρωτή Υπουργό Αθλητισμού Γιάννη Βρούτση, εξέφρασε η πρόεδρος του ΣΕΓΑΣ Σοφία Σακοράφα, στην επίσκεψη της, στο στάδιο και τη συνάντηση που είχε με την διοίκηση του ΕΑΚΗ (Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου).

Οπως ανέφερε η κ. Σακοράφα, το στάδιο Ελευθερίας, είναι απο τα ομορφότερα στη χώρα και η αντικατάσταση του ταρτάν, θα δώσει ξανά την δυνατότητα, για φιλοξενία μεγάλων διοργανώσεων του κλασσικού αθλητισμού, ενώ θα δώσει και λύση στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα σωματεία και οι αθλητές του Ηρακλείου.

Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μένανδρος Παντελλίδης, ενημέρωσε την πρόεδρο του ΣΕΓΑΣ, για την προσπάθεια που έχει γίνει απο την Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου, όλο αυτό το διάστημα, για το θέμα του ταρτάν, αλλά και τις προσπάθειες για την διατήρηση της αθλητικής εγκατάστασης, σε ένα καλό επίπεδο.

Στην συζήτηση, που έγινε στα γραφεία του ΕΑΚΗ σε εξαιρετικό κλίμα, συζητήθηκαν ακόμη, θέματα που αφορούν στον Κλασικό Αθλητισμό, στις επιτυχίες των σωματείων της Κρήτης καθώς και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά.

Εκ μέρους του ΕΑΚΗ, στην συνάντηση με την Σοφία Σακοράφα, παραβρέθηκαν, ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ  Μένανδρος Παντελλίδης, ο έφορος Νίκος Τσαγκαρακης και η Αναπληρώτρια Αντιπρόεδρος Μαρία  Βασιλείου. Παρόντες ακόμη,  ο Γ.Γ. του ΣΕΓΑΣ Γιώργος Γιατρουδάκης και ο πρόεδρος του ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης Παναγιώτης Αντωνακάκης. 

Η κ. Σακοράφα, συνεχάρη ξανά τις διοικήσεις ΕΑΚΗ και ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης, για την άριστη όπως την χαρακτήρισε συνεργασία που έχουν, προς όφελος του αθλητισμού.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Χρηματοδοτήθηκε με 1εκ 168 χιλ. ευρώ η αντικατάσταση του ταρτάν στο στάδιο Ελευθερίας

Ο ΟΦΗ με γκολ του Μεξικανού Σίλβα, στο 79', αλλά με ήρωα στο παιχνίδι τον Μπάκιτς, που έπαιξε τερματοφύλακας (στη θέση του Χριστογεώργου που αποβλήθηκε) και με επέμβαση στο 98' κράτησε το σκορ πρόκρισης του ΟΦΗ (1-1), θα βρεθεί ξανά μετά απο 35 χρόνια στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.

Ο Αστέρας με το γκολ του Μούμο, είχε προηγηθεί στο 10' με 0-1, ισοφαρίζοντας το σκορ του πρώτου αγώνα στην Τρίπολη (0-1), αλλά ο ΟΦΗ είχε την τελευταία λέξη στο παιχνίδι και πανηγύρισε τη μεγάλη πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, όπου στις 17 Μαίου, θα αντιμετωπίσει τον Ολυμπιακό.

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Μπάκιτς σε ρόλο τερματοφύλακα, με επέμβαση στο 98' που θα μείνει στην ιστορία, έστειλε τον ΟΦΗ στον τελικό του Κυπέλλου

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Αθλητικός πολιτισμός, σε όλο του το μεγαλείο, μετά το τέλος του αγώνα θρίλερ ΟΦΗ-Αστέρας 1-1, με τον ΟΦΗ να κερδίζει την πρόκριση στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, μετά απο 35 χρόνια.
Παράγοντες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Δημήτρης Αποστολάκης-Κώστας Ζερβάκης-Mένανδρος Παντελλίδης-Γιάννης Κουμπανάκης), υποδέχθηκαν τους φιλάθλους του Αστέρα Τρίπολης, που ταξίδεψαν στο Ηράκλειο για το παιχνίδι και τους έδωσαν συγχαρητήρια για την εμφάνιση τους, στο ημιτελικό.

Όλοι μαζί φωτογραφήθηκαν με τα κασκόλ τους, ενώ οι φίλοι του Αστέρα, ευχήθηκαν στον παράγοντες του ΟΦΗ "να σηκώσετε το Κύπελλο".
Όμορφες στιγμές, που μόνο οι επαρχιακές ομάδες και όλα αυτά που τότε ενώνουν, μπορούν να καταλάβουν!

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi