Το πριμ 200 χιλιάδων ευρώ, που ανακοίνωσε στους παίκτες του ΟΦΗ, στα αποδυτήρια, ο ιδιοκτήτης της ομάδας Μιχάλης Μπούσης για την πρόκριση στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος, η ξεχωριστή αφιέρωση του Ράσταβατς στον Δέλλα, για την πρόκριση, η τρομερή ατάκα του Μπάκιτς, ότι "απο ένστικτο πήρα τα γάντια και έκατσα τερματοφύλακας" και το πρώτο γκολ του Σίλβα με τον ΟΦΗ, που έμελε να στείλει την κρητική ομάδα στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Δείτε δηλώσεις απο τους πρωταγωνιστές της ιστορικής πρόκρισης του ΟΦΗ, στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Μπάκιτς σε ρόλο τερματοφύλακα, με επέμβαση στο 98' που θα μείνει στην ιστορία, έστειλε τον ΟΦΗ στον τελικό του Κυπέλλου
Με τη Δάφνη, με πλεονέκτημα έδρας, μπαίνουν στην μάχη των πλει-οφ ανόδου, στο πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Στον άλλο ημιτελικό, των πλει-οφ, θα αναμετρηθούν ο Φοίβος Μελισσίων, με την Αργυρούπολη, με τον πρώτο να έχει το πλεονέκτημα έδρας.
Tα ζευγάρια, στα ημιτελικά των πλει-οφ ανόδου, είναι 1-4 και 2-3.
Οι ομάδες που θα κάνουν δυο νίκες, προκρίνονται στους τελικούς, για την διεκδίκηση του τίτλου και της μοναδικής θέσης, που οδηγεί στην Pre League Γυναικών, ξανά στις δυο νίκες, με πλεονέκτημα έδρας, την ομάδα που τερμάτισε πιο ψηλά στην βαθμολογία, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος.
Θυμίζουμε, ότι, μετά την ήττα στα Μελίσσια, απο τον Φοίβο με 3-0 σετ (25 – 20, 25 -23, 25 -19) τα κορίτσια του ΟΦΗ, τερμάτισαν στην δεύτερη θέση, στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, με ένα βαθμό, πίσω απο τον Φοίβο.
Γ. Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εχασαν την πρωτιά στην τελευταία αγωνιστική, τα κορίτσια του ΟΦΗ
Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, στον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, αλλά έπεσε σε ένα πολύ σοβαρό Ολυμπιακό και γνώρισε την ήττα με 1-3 (17-25, 18-25, 25-22, 14-25), κάνοντας αξιοπρεπή παρουσία, στην πρώτη του, συμμετοχή σε Final 4.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, δήλωσε ευχαριστημένος, απο την εμφάνιση της ομάδας του.
Οπως είπε «ο αγώνας κρίθηκε στην διαφορά ποιότητας ας μην γελιόμαστε... Ο Ολυμπιακός είναι μια καταπληκτική ομάδα που πρωταγωνιστεί συνεχώς, αλλά πιστεύω ότι παίξαμε καλά, σχεδόν όσο καλά μπορούσαμε, αλλά ο Ολυμπιακός για μία ακόμη φορά εναντίον μας πολύ σοβαρός. Έχουμε παίξει τρεις φορές φέτος αντίπαλοι και πάντα είναι με τη βασική τους εξάδα κι αυτό είναι κάτι πολύ τιμητικό για μας. Ανταποκριθήκακε σε κάποια σημεία, σε κάποια όχι αλλά το ευχάριστο είναι ότι παίξαμε σχεδόν όσο καλά μπορούσαμε. Οπωσδήποτε είμαστε ευχαριστημένοι, γιατί όταν μια ομάδα που πέρσι έπαιζε στην Α2 φτάνει στο φάιναλ φορ και διεκδικεί μια θέση στην Ευρώπη μέσω του πρωταθλήματος σίγουρα σημαίνει κάτι... Είμαστε πολύ χαρούμενοι αν και δεν μας αρέσει η γεύση της ήττας, αλλά είμαστε χαρούμενοι γιατί παίζουμε σχεδόν στα όρια μας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ