Το...τραπέζι στην ποδοσφαιρική ομάδα του Εργοτέλη, έκανε ο επίτιμος πρόεδρος της ομάδας Γιώργος Σουλτάτος στο «Iraklio Bowling Center». Οπως αναφέρει στην ανακοίνωση της η διοίκηση του Εργοτέλη:
"Μετά από πρόσκληση του Επίτιμου Προέδρου του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ, Γιώργου Σουλτάτου, δείπνησαν χθες στο «Iraklio Bowling Center» τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Συλλόγου.
Η βραδιά κύλησε σε άριστο οικογενειακό κλίμα και οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τα γευστικότατα εδέσματα.
Η διοίκηση του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ευχαριστεί θερμά τον Γιώργο Σουλτάτο και το προσωπικό του «Iraklio Bowling Center» για την εξαιρετική φιλοξενία. Τους ευχόμαστε υγεία και καλές δουλειές!"
Στον ΟΦΗ το κλίμα είναι πολυ καλό, η ομάδα προκρίθηκε στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος και έτσι με απόφαση του προέδρου της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη, την Πέμπτη (22/9) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα γίνει μπάρμπεκιου για το τεχνικό επιτελείο και το ποδοσφαιρικό τμήμα.
Είναι μια κίνηση που έρχεται να επιβεβαιώσει, ότι ο ΟΦΗ είναι μια οικογένεια, ειδικά αυτήν την εποχή, όπου η ομάδα ανεβάζει στροφές και πέτυχε και την πρόκριση στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος και μάλιστα με μια αξιόπιστη εμφάνιση, στο δεύτερο παιχνίδι με τον Αχαρναικό στη Νέα Σμύρνη (0-2).
Ετσι μετά την απογευματινή προπόνηση της Πέμπτης, η...ψησταριά στο αθλητικό κέντρο, θα πάρει φωτιά και στον ΟΦΗ θέλουν να περάσουν μια όμορφη βραδιά.
Ο Αντώνης Μπουρσέλης ανεβάζει ρυθμούς και η αντίστροφή μέτρηση για να επιστρέψει στο κανονικό πρόγραμμα του ΟΦΗ, φαίνεται ότι έχει φτάσει.
Ο μέσος του ΟΦΗ τρέχει μόνος, αλλά έχει ανεβάσει την ένταση του ατομικού προγράμματος που ακολουθεί και όλα δείχνουν ότι τις επόμενες μέρες θα τεθεί και αυτός στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας.
Ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος υποβλήθηκε σε επέμβαση στους κοιλιακούς, αναμένεται να ξεκινήσει και αυτός απο την Πέμπτη ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες είναι στην διάθεση του Νίκου Νιόπλια.
Το προπονητικό πρόγραμμα της Τετάρτης, περιελάμβανε για το πρωί προπόνηση ενδυνάμωσης, ενώ θα γίνει νέα προπόνηση το απόγευμα, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.