O Ολυμπιακός ανοίγει τον …χορό των αφίξεων των ομάδων που θα πάρουν μέρος στο «1st International Basketball Tournamenet Crete» όπου συμμετέχουν ακόμα ο Ερυθρός Αστέρας η Αναντολού Εφές και η Χαποέλ Ιερουσαλήμ και θα διεξαχθεί από 23-25 Σεπτεμβρίου στο κλειστό ΄΄Δύο Αοράκια΄΄ του Ηρακλείου Κρήτης. Οι ‘’ερυθρόλευκοι΄΄ έφτασαν στο Ηράκλειο σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης.
Στην αποστολή sσυμμετέχουν όλοι οι παίκτες, εκτός από τον νεαρό Βασίλη Μουράτο ο οποίος θα παραμείνει στην Αθήνα αφού έχει αποφασιστεί να παραχωρηθεί ως δανεικός και μάλιστα για το λόγο αυτό γίνονται συζητήσεις για να βρεθεί η ομάδα που θα βάλει στο ρόστερ της τον 19άχρονο γκαρντ.
Να επισημάνουμε ότι οι Σπανούλης και Πρίντεζης βρίσκονται στη Βαρκελώνη και «κάνουν» τους ηθοποιούς για τις ανάγκες δυο διαφημιστικών της Ευρωλίγκας και θα τεθούν στη διάθεση του Γιάννη Σφαιρόπουλου από την Τετάρτη το πρωί.
Ο Ολυμπιακός μέχρι τώρα έχει δώσει τέσσερα φιλικά παιχνίδια και τα έχει κερδίσει όλα. Συγκεκριμένα έχει παίξει κι έχει νικήσει κατά σειρά τον Απόλλωνα Πάτρας με 84-49, το Λαύριο με 90-58 τον Άρη με 95-74 και την Τουρκική Καρσίγιακα με 86-67.
Μιλουτίνοφ : Στο Ηράκλειο θα δούμε τον βαθμό ετοιμότητας μας….
Ο Νίκολα Μιλουτίνοφ μίλησε στο Olympiacos bc.gr για τα φιλικά που έρχονται στο Ηράκλειο, για την έως τώρα προετοιμασία της ομάδας αλλά και για τη δική του παρουσία.
«Το πρόγραμμα των φιλικών έχει διαμορφωθεί έτσι ώστε να ανεβαίνει η δυναμική του αντιπάλου παιχνίδι με το παιχνίδι. Στο Ηράκλειο θα δώσουμε τα πιο δυνατά φιλικά μας έως τώρα και θα είναι μια καλή ευκαιρία να δούμε το βαθμό ετοιμότητας της ομάδας», σχολίασε ο Σέρβος σέντερ και συμπλήρωσε: «Ένα παιχνίδι Ολυμπιακός – Ερυθρός Αστέρας είναι πάντα σπουδαίο και ξεχωριστό είτε πρόκειται για επίσημο, είτε για φιλικό παιχνίδι. Είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος θα το απολαύσει, αλλά για μας στο γήπεδο θα είναι διαφορετικά. Πρέπει να διορθώσουμε τα λάθη που έχουμε κάνει ως τώρα και να δείξουμε ότι θα γινόμαστε καλύτεροι. Έχουμε ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μας και με δεδομένο ότι όλες οι ομάδες προετοιμάζονται για το… άγνωστο, θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για όλα».
Όσο για την έως τώρα πορεία της προετοιμασίας: «Οι αλλαγές στο ρόστερ της ομάδας ήταν ελάχιστες και ουσιαστικά είναι σαν να έχουμε συνεχίσει από κει που τελειώσαμε.
Το τι θέλει ο κόουτς το γνωρίζουμε καλά και είναι πιο εύκολο να βρούμε ρυθμό.
Είναι επίσης σημαντικό ότι στην προετοιμασία δουλεύουμε όλοι μαζί από την πρώτη μέρα».
Ο Μιλουτίνοφ μίλησε και για τη δική του απόδοση στα φιλικά της ομάδας: «Ισχύει αυτό που είπα και πριν. Πλέον δεν είμαι καινούργιος στην ομάδα. Μου είναι πιο εύκολο να παίξω με αυτά τα παιδιά. Εγώ θέλω να είμαι υγιής και όλα τα παιδιά να έχουν υγεία. Αυτό μας έλειψε πέρσι. Αν έχουμε την υγεία μας μπορούμε να πετύχουμε όλους τους στόχους μας».
Οι παίκτες του Γιάννη Σφαιρόπουλου θα μείνουν στο Ηράκλειο έως τις 26 Σεπτεμβρίου.
"Το Ηράκλειο πρέπει να είναι περήφανο που δυο ομάδες του βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Να κερδίσει ο καλύτερος" αναφέρει σε ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, για το ντέρμπι της Κυριακής με τον ΠΟΑ στο Ατσαλένιο για την 3η αγωνιστική του 4ου ομίλου της Γ' Εθνικής.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
"Το ΔΣ του ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ χαιρετίζει την ανακοίνωση της διοίκησης του φίλου και συμπολίτη ΠΟΑ σχετικά με τον αγώνα της Κυριακής.
Το Ηράκλειο πρέπει να είναι περήφανο που δυο ομάδες του βρίσκονται στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος. Είμαστε σίγουροι ότι μια απ' αυτές θα στεφθεί στο τέλος πρωταθλήτρια.
Ευχόμαστε να γίνει ένας ωραίος αγώνας, αντάξιος της ιστορίας των δύο συλλόγων και να κερδίσει ο καλύτερος.
Καλούμε τους φιλάθλους του Εργοτέλη να δώσουν «βροντερό» παρόν, με κόσμιο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους φίλους και συμπολίτες μας όπως πάντα, ωθώντας την ομάδα μας σε μια ακόμα νίκη στην πορεία προς την κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Διαβάστε εδώ και την ανακοίνωση του ΠΟΑ για το παιχνίδι.
Τα εισιτήρια διαρκείας
Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με ανακοίνωση του έκανε γνωστό ότι παρατείνεται η διάθεση των εισιτηρίων διαρκείας της ποδοσφαιρικής ομάδας έως και το Σάββατο 1 Οκτωβρίου.
Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να παραλάβουν τις κάρτες τους από τη γραμματεία του Συλλόγου στο Μαρτινέγκο, καθημερινά Δευτέρα-Σάββατο 09:00-22:00 (Νικολάου Πλαστήρα 1, τηλέφωνο 2810-222246).
ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΘΥΡΕΣ
1. YELLOW-BLACK: 50€, ΘΥΡΑ 20
2. SILVER: 100€, ΘΥΡΑ 1
3. GOLD: 200€, ΘΥΡΑ 1 (ΔΕΡΜΑΤΙΝΑ)
Η είσοδος για παιδιά έως 12 ετών θα είναι δωρεάν, εφόσον συνοδεύονται από ενήλικα.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα απολαμβάνουν μια σειρά προνομίων, όπως εκπτώσεις σε επιλεγμένα καταστήματα κι επιχειρήσεις, συμμετοχή σε ειδικές εκδηλώσεις της ομάδας, προτεραιότητα σε αγορά εισιτηρίων για εκτός έδρας αγώνες εντός Κρήτης κλπ.
Στο νέο ξεκίνημα του ΕΡΓΟΤΕΛΗ, καλούμε όλους τους Εργοτελίτες και τις Εργοτελίτισσες, καθώς και το φίλαθλο κοινό του Ηρακλείου γενικότερα, να δείξουν για ακόμη μια φορά την αγάπη τους για το Σύλλογο, στηρίζοντας έμπρακτα αυτήν την προσπάθεια.
*Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί θερμά τον Εργοτελίτη επιχειρηματία Γιώργο Ταμιωλάκη για τη χορηγία ιματισμού στην ποδοσφαιρική ομάδα του Συλλόγου.
Ένα ακόμη τεστ προπονητικού χαρακτήρα χρήσιμο για συμπεράσματα, έδωσε η Κ-19 του ΟΦΗ, η οποία γνώρισε την ήττα με 2-1 από την Φαιστό (ομάδα Α1 ΕΠΣΗ) σε φιλικό παιχνίδι που έγινε την Κυριακή στις Δαφνές.
Το γκολ του ΟΦΗ πέτυχε ο Νηστικάκης.
Ο προπονητής της Κ19 του ΟΦΗ είχε την ευκαιρία να δεί τους νεαρούς παίκτες του ΟΦΗ απέναντι σε ένα σκληρό αντίπαλο και να βγάλει τα συμπεράσματα του.
Πρώτο επίσημο παιχνίδι για την Κ19 του ΟΦΗ θα είναι στις 5 Οκτωβρίου με τον Κεραυνό για το Κύπελλο ΕΠΣΗ.