Ο ΟΦΗ είναι μια οικογένεια και αυτό θα αποτελέσει το μεγάλο του όπλο στη φετινή χρονιά στην Football league.
Το καλό και οικογενειακό κλίμα που επικρατεί στην κρητική ομάδα, φαίνεται μέσα, αλλά και έξω απο το γήπεδο. Οι παίκτες είναι μια παρέα, μια οικογένεια, μέσα και έξω απο αυτό.
Μια ακόμη επιβεβαίωση του καλού κλίματος που υπάρχει στον ΟΦΗ, ήρθε στο «μπάρμπεκιου» που έκανε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης στο ποδοσφαιρικό τμήμα, την Πέμπτη (22/9) το βράδυ στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με αφορμή την πρόκριση της ομάδας στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος.
Στην όμορφη ομιλίτικη βραδιά το «παρών« έδωσαν ακόμη εκτός απο την διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ (Πολεμαρχάκης, Ορφανάκης, Κουμαντάκης, Αποστολάκης, Ζερβάκης, Ανδριαδάκης), οι μέτοχοι του ΟΦΗ (Αντίπας Σηφάκης, Κώστας Αρχοντάκης, Γιάννης Φασουλάς, Παντελής Σαπουνάκης, Βασίλης Ζηδιανάκης, Γιώργος Πλουμάκης), γεγονός που έδειξε ότι ο ΟΦΗ και διοικητικά είναι «δεμένος» και ισχυρός.
Ακόμη, παρούσα, η διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Δανδάλης, Σπυριδάκης, Αντωνακάκης, Καμπάκας), οι χορηγοί της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Σφακιανάκης και Νίκος Πλατάκης, ο πρόεδρος της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ Ανδρέας Μανουσάκης, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νικος Τζώρτζογλου με τον Γιώργο Βοζικάκη.
50 κιλά (!) κρέας ψήθηκαν στις ψησταριές που πήραν ...φωτιά στο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ και οι παίκτες της κρητικής ομάδας, πέρασαν μια «ζεστή» βραδιά, το ...αλατοπίπερο της οποίας ήταν η παρουσία του κρητικού συγκροτήματος του Οφητζή λιράρη Γιώργου Γλυκοκόκαλου, ο οποίος έχει συνθέσει το ιδιαίτερα αγαπητό τραγούδι για τους φίλους του ΟΦΗ «90 χρόνια ασπρόμαυρης ζωής».
Ο Γιώργος Γλυκοκόκαλος με τη λίρα του και ο Λευτέρης Χριστοδουλάκης με το λαγούτο του, εκτόξευσαν το κέφι στα ύψη, με τους παίκτες του ΟΦΗ , σαν μια ωραία παρέα να τραγουδούν και να στέλνουν «μηνύματα» ότι η ομάδα αυτή έχει πια ξαναγίνει οικογένεια και αυτό φαίνεται μέσα και έξω απο το γήπεδο.
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης διασκέδασε μαζί με τους παίκτες και τους ευχήθηκε να έχουν υγεία, ενώ τους υπογράμμισε τη σημασία αυτό το κλίμα, να διατηρηθεί όλη τη χρονιά, ώστε ο ΟΦΗ να επανέλθει εκεί που του αξίζει.
ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΑΡΜΠΕΚΙΟΥ ΤΟΥ ΟΦΗ
Χωρίς φιλικό παιχνίδι θα περάσει το Σαββατοκύριακο για τον ΟΦΗ, καθώς σε αυτήν την απόφαση κατέληξε το τεχνικό επιτελείο του ΟΦΗ, παρά την αναβολή της πρεμιέρας, του πρωταθλήματος της Football league.
Ο Νίκος Νιόπλιας μετά τα δυο συνεχόμενα επίσημα παιχνίδια με τον Αχαρναικό για το Κύπελλο Ελλάδος, προτιμάει να δώσει κάποιες ανάσες στους παίκτες του, οι οποίοι έχουν ήδη ξεπεράσει 2 μήνες σκληρής προετοιμασίας.
Σύμφωνα με το προπονητικό πρόγραμμα, οι παίκτες του ΟΦΗ θα προπονηθούν την Πέμπτη (22/9) το απόγευμα στο αθλητικό κέντρο, ενώ προπονήσεις θα γίνουν ακόμη την Παρασκευή (23/9) το απόγευμα και το Σάββατο (24/9) το πρωί στο αθλητικό κέντρο.
Την Κυριακή (25/9) οι παίκτες του ΟΦΗ θα έχουν ρεπό.
*Tην Πέμπτη (22/9) μετά την απογευματινή προπόνηση θα γίνει μπάρμπεκιου στο αθλητικό κέντρο, για όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα του ΟΦΗ, απο τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννη Πολεμαρχάκη. (Διαβάστε και εδώ σχετικά)
Για την απόφαση του να πεί το ναι στην πρόταση της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και να αναλάβει την τεχνική της ηγεσία, μίλησε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ ofierasitechnis.gr ο Μάκης Βολτυράκης.
Ο άλλοτε σπουδαίος τερματοφύλακας της Εθνικής πόλο, με την οποία πήγε σε δυο Ολυμπιάδες, αναφερόμενος στην συνεργασία με τον ΟΦΗ ανέφερε ότι «ο ΟΦΗ είναι ένα μεγάλο και ιστορικό σωματείο. Εχει πολλά νέα παιδιά στην ομάδα του και θέλω να δουλέψω με αυτά. Πιστεύω ότι με τις εμπειρίες που έχω θα μπορέσω να τα βοηθήσω».
Για την επιλογή του να δουλέψει στην Κρήτη, ανέφερε ότι «η οικογένεια μου βρίσκεται στα Χανιά και ο ένας μου υιός στο Ηράκλειο. Θεώρησαν καλή την πρόταση του ΟΦΗ, γιατί θέλω να μείνω στο νησί. Το πόλο είναι για μένα αυτό που αγαπώ και γνωρίζω και πιστεύω ότι θα κάνουμε κάτι καλό στον ΟΦΗ».
Για τις πρώτες του εντυπώσεις από το κολυμβητήριο Ηρακλείου, τόνισε ότι «οι συνθήκες από ότι είδα δεν είναι και οι καλύτερες. Δεν είναι στο επίπεδο που είχα συνηθίσει σε σχέση με άλλα κολυμβητήρια. Με τη δουλειά όμως θα προσπαθήσουμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα μας».
Για το γεγονός ότι θα δουλέψει στην Α2 πόλο, ανέφερε ότι «η αλήθεια είναι ότι την κατηγορία δεν την ξέρω, όσο την Α1. Δεν έχει σημασία. Θα τη μάθω. Εμένα με ενδιαφέρει τα παιδιά να δουλεύουν με όρεξη και στόχο να γίνουν καλύτεροι αθλητές και πιστεύω ότι αυτό θα γίνει».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Προπονητής στον ΟΦΗ ο Μάκης Βολτυράκης