Τον ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ Κώστα Κιάσσο, τίμησαν οι διοργανωτές του φιλανθρωπικού αγώνα που έδωσε ο ΟΦΗ στο Λασίθι.
Ο Κώστας Κιάσσος τιμήθηκε και ως κρητικός ποδοσφαιριστής, για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Ο αρχηγός του ΟΦΗ είναι ιδαίτερα ευαισθητοποιημένος σε πράξεις φιλανθρωπίας, συνεχάρη τους διοργανωτές για την πρωτοβουλία να βοηθήσουν μια οικογένεια που είχε ανάγκη, αλλά και για την τιμή που έκαναν στον ίδιο.
Στην φωτογραφία ο Κώστας Κιάσος με τον Νότη Ζαχαράκη, πρόεδρο του αθλητικού συλλόγου «Ο Πύργος» που είχε την πρωτοβουλία της διεξαγωγής του φιλικού με τον ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»
Δείτε φωτογραφίες απο το φιλανθρωπικό φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
Ο ΟΦΗ ως η κορυφαία ποδοσφαιρική δύναμη της Κρήτης, έδειξε την ανθρωπιά του, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο Καλό Χωριό Λασιθίου, με σκοπό να ενισχυθεί οικονομικά μια οικογένεια της περιοχής, που έχει μεγάλη ανάγκη για λόγους υγείας.
Αντίπαλος του ΟΦΗ ήταν μια μικτή ομάδα επιλέκτων ερασιτεχών ποδοσφαιριστών απο το Νομό Λασιθίου.
Τα έσοδα απο το παιχνίδι, το οποίο παρακολούθησε αρκετός κόσμος, θα διατεθούν σε μια οικογένεια που τα έχει πραγματικά ανάγκη.
Για την ιστορία (το σκορ περνά σε δεύτερη μοίρα) ο ΟΦΗ κέρδισε με 5-0 με τρία γκολ του Βρεττού και δυο του Μάνου.
Οι διοργανωτές τίμησαν τον Κώστα Κιάσσο, για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»
Θλίψη σκόρπισε στον ποδοσφαιρικό κόσμο του Ηρακλείου, η θλιβερή είδηση για τον πρόωρο χαμό του Γιάννη Κωτούλα, ο οποίος «έφυγε» σε ηλικία 47 ετών, χτυπημένος απο τον καρκίνο.
Ο Γιάννης Κωτούλας Εργοτέλη, στα δύσκολα χρόνια της δεκαετίας του '90 στον Εργοτέλη του Μαρτινέγκο, που έδινε την μάχη του για να ξεφύγει απο τις χαμηλές κατηγορίες και έκανε πολλούς φίλους στο Ηράκλειο, οι οποίοι έχουν να λένε για τον χαρακτήρα του, αλλά και το γεγονός ότι ήταν πάντα χαμηλών ένα παιδί χαμηλών τόνων, που δεν δημιούργησε ποτέ πρόβλημα.
Ο Γιάννης αγωνιζόταν (κυρίως) στη θέση του μέσου, ενώ εκτός απο τον Εργοτέλη, αγωνίστηκε και στον Ολυμπιακό Βόλου, αλλά και άλλων ομάδων.
Τα τελευταία χρόνια πάλεψε σκληρά με την ασθένεια του, αλλά τελικά δεν μπόρεσε να βγεί νικητής.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Γ.Κορτς