Με οργανωτική και αγωνιστική επιτυχία διεξήχθη το 2ο ράπιντ, από το "Παγκρήτιο Πρωτάθλημα ράπιντ 2016" της ΕΣΣΚ. Η διοργάνωση ήταν εξαιρετική, σε όλους τους τομείς, και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς λάτρεις του αθλήματος να περάσουν μια όμορφη Κυριακή. Την διοργάνωση επιμελήθηκαν και διεξήγαγαν ο Ο.Φ.Η., με συνδιοργανωτές την ΕΣΣΚ, τον Δ.Ο.Π.Α.Φ.Μ.Α.Η., την Περιφέρεια Κρήτης και την Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου. Στο αγωνιστικό μέρος τις 2 πρώτες θέσεις μοιράστηκαν ο ταλαντούχος 16χρονος σκακιστής του ΟΦΗ Γιώργος Καδιάνης και νέος προπονητής και παίκτης του ΟΦΗ Παναγιώτης Χριστοδούλου, ενώ στις θέσεις 3-5 είχαμε τριπλή ισοβαθμία μεταξύ Άγγελου Μοσχοβάκη (Σ.Α. Γαζίου), Γεράσιμου Σπύρου (Νέοι Ηροδότου) και Φώτη Τόλια (Λέων Κάντια). Στα αγόρια μέχρι 12 ετών νικητής ήταν ο Γιώργος Παπιδάκης (ΟΦΗ), ενώ στις κατηγορίες Γυναικών-Κορασίδων ισοβάθμησαν οι 11χρονες Στέλλα Φοινικιανάκη (Νέοι Ηροδότου) και Ειρήνη Εργαζάκη (ΟΦΗ2000). Συμμετείχαν συνολικά 47 σκακιστές και σκακίστριες όλων των ηλικιών από τους συλλόγους του Ηρακλείου. Διαιτητής των αγώνων ήταν ο έτερος προπονητής του ΟΦΗ Σταύρος Λυράκης.
Άρχισαν το περασμένο Σαββατοκύριακο στα Χανιά οι αγώνες του ομαδικού πρωταθλήματος Παίδων-Κορασίδων Κρήτης με τη συμμετοχή τριών ομάδων από την Ανατολική Κρήτη (ΟΦΗ, ΟΦΗ2000, Λέων Κάντια) και 8 ομάδων από τη Δυτική Κρήτη (ΣΑΧ, Κάισσα, ΑΣΕ ΟΤΕ Ν.Χανίων, Κύδων, ΟΦΣΧ, ΟΑΧ, ΟΑΧ2000 και Σ.Ο.Ρεθύμνου). Μετά τους 3 πρώτους γύρους στη βαθμολογία προηγούνται ΣΑΧ, ΟΦΗ και Κάισσα με 5 βαθμούς (2 νίκες και 1 ισοπαλία) και αναμένεται να γίνει μάχη για τις 2 προνομοιούχες θέσεις που δίνουν πρόκριση για την τελική φάση (15-18 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη). Οι τρεις υπόλοιποι γύροι των αγώνων θα διεξαχθούν αυτό το Σαββατοκύριακο στο ξενοδοχείο VANISCO στην Αμμουδάρα Γαζίου (Σάββατο 10:30 ο 4ος γύρος, 17:30 ο 5ος γύρος και Κυριακή 10:00 ο 6ος και τελευταίος γύρος). Το πιο αξιοσημείωτο αποτέλεσμα ήταν μέχρι τώρα η ισοπαλία 3-3 που σημείωσε ο ΟΦΗ με τη ΣΑΧ, μια και η χανιώτικη ομάδα είναι η κορυφαία της χώρας (πρωταθλήτρια 2015) και οι 5 από τους 6 σκακιστές της έχουν αναδειχτεί πρωταθλητές Ελλάδας στα ατομικά πρωταθλήματα των προηγούμενων χρόνων. Κάθε ομάδα συμμετέχει με 4 αγόρια ηλικίας αντίστοιχα μέχρι 16, 14, 12, 10 ετών και δύο κορίτσια μέχρι 16 και 12 ετών.
Η σύνθεση του ΟΦΗ: Γιώργος Καδιάνης, Νίκος Σερπετσιδάκης, Γιώργος Παπιδάκης, Νίκος Καζάκος, Ίριδα Βιτσαξάκη και Νεφέλη Ματθαιάκη.
Η σύνθεση του ΟΦΗ‘2000’: Μάνος Ξηρουχάκης, Ηλίας Αγγελάκης, Γιάννης Κουβίδης, Νίκος Φραγκιαδάκης, Ειρήνη Εργαζάκη και Μαρία Καπνιστού.
Στον Εργοτέλη, με πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηνικολάου, έγινε μπάρμπεκιου στο Μαρτινεγκο με τους παίκτες και τις οικογένειες τους, σε μια προσπάθεια να κρατηθεί το καλό κλίμα στην ομάδα, μετά την ήττα από τον Ιωνικό στη Νίκαια.
Την Κυριακή στις 3μμ ο Εργοτέλης αγωνίζεται στα Χανιά με το ΙΝΚΑ για το Κύπελλο της Γ’ Εθνικής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ψύχραιμος ο Χατζηνικολάου
Με 22 παίκτες (3 τερματοφύλακες) θα μεταβεί ο ΟΦΗ στα Χανιά για το δυνατό φιλικό με τον ΑΟΧ, που θα γίνει το Σάββατο το απόγευμα (5.30μμ) στα Περβόλια.
Στην αποστολή δεν θα βρίσκονται οι τραυματίες Φαζός, Δερμιτζάκης, Μπολάκης, Ροβίθης, Τουγλής, Κοντογιάννης και ο Σουλέ.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες θα ταξιδέψουν στα Χανιά, σε ένα παιχνίδι το οποίο δεν αποκλείεται να αποτελέσει πρόβα-τζενεράλε για τον ΟΦΗ, εφ’ όσον το πρωτάθλημα της Foοtball league ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα.
Η αποστολή του ΟΦΗ θα αναχωρήσει στη 1.30 το μεσημέρι με το πούλμαν της ομάδας, απo το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ προπονήθηκαν την Παρασκευή (14/10) το πρωί στο αθλητικό κέντρο, με τους παραπάνω τραυματίες να ακολουθούν ατομικό πρόγραμμα.