Ευχαριστημένος απο την εικόνα της ομάδας του ΑΟΧανιά στο φιλικό με τον ΟΦΗ, δήλωσε παρά την ήττα με 1-0 στα Περβόλια, ο Αντώνης Δρακόπουλος. Ο τεχνικός του ΑΟΧανιά ανέφερε μετά το τέλος της αναμέτρησης ότι «η αλήθεια είναι ότι έμεινα ευχαριστημένος. Ηταν ένα δυνατό παιχνίδι.
Δεν απειληθήκαμε καθόλου, ενώ απεναντίας απειλήσαμε τον ΟΦΗ
Είμαι πολυ ευχαριστηένος απο απο τα παιδιά.
Εδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Mε Χαντί ο ΟΦΗ κέρδισε για δεύτερη φορά τον ΑΟΧανιά
Νιόπλιας: Ετοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα ο ΟΦΗ
Φιλική νίκη με 5-0 κόντρα σε μια ομάδα Ερασιτεχνών επιλέκτων ποδοσφαιριστών απο το Νομό Λασιθίου πέτυχε ο ΟΦΗ, σε αγώνα φιλανθρωπικού χαρακτήρα που έγινε στο Καλό Χωριό.
Τρία γκολ για τον ΟΦΗ πέτυχε ο Νίκος Βρεττός και δυο ο Δημήτρης Μάνος.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Μοίρασε ανθρωπιά στο Λασίθι ο ΟΦΗ
Πολεμαρχάκης: «Ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και πρέπει να προσφέρει και στην κοινωνία»
Δείτε φωτογραφίες απο το φιλανθρωπικό φιλικό του ΟΦΗ στο Λασίθι
Tιμήθηκε ο Κώστας Κιάσσος για την προσφορά του στο Ελληνικό ποδόσφαιρο
Ο ΟΦΗ είναι έτοιμος να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Football league» ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, μετά τη λήξη του φιλικού αγώνα με τον ΑΟΧανιά, που βρήκε νικητή τον ΟΦΗ (0-1) στα Περβόλια.
Ο Νίκος Νιόπλιας υπογράμμισε ότι «πέρα απο το πρωτο δεκάλεπτο, που η ομάδα δεν ήταν καλή, έστρωσε στη συνέχεια. Ηταν ένα καλό φιλικό για να δούμε την ομάδα σε συνθήκες αγώνα.
Η ομάδα είναι έτοιμη.
Εχει κλείσει τρείς μήνες προετοιμασίας και ευτυχώς έχει δώσει δυο επίσημα παιχνίδια για το Κύπελλο.
Είναι κουραστική αυτή η κατάσταση με τα συνεόμενα φιλικά.
Περιμένουμε την έναρξη του πρωταθλήματος» ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Mε Χαντί ο ΟΦΗ κέρδισε για δεύτερη φορά τον ΑΟΧανιά