Σε κυκλοφορία τέθηκαν σήμερα τα εισιτήρια του αγώνα ΟΦΗ-Καλλονή για την 2η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Football league.
Τα εισιτήρια διατίθενται από το πρωί της Πέμπτης (3/11) από τα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.
Οι τιμές τους είναι:
-10 ευρώ στις θύρες 1,4,5
-15 ευρώ στις θύρες 2,3,7,8.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε ένα ακόμη παιχνίδι του μπασκετικού ΟΦΗ, ο κόσμος ήταν πολύς στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Περίπου 1000 άτομα δημιούργησαν «ζεστή» ατμόσφαιρα, αλλά αυτό δεν έφτασε για τον ΟΦΗ, ο οποίος γνώρισε την πρώτη ήττα στο σπίτι του απο τον Κάδμο με 64-70.
Πάντως οι Θηβαίοι αποθέωσαν την ατμόσφαιρα στο γήπεδο και έδωσαν συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ!
Ο «εκτελεστής» της κρητικής ομάδας Γιάννης Χαρατσής (πέτυχε 16π. σε κρίσιμα σημεία), μίλησε με τα καλύτερα λόγια μετά το παιχνίδι για την ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμαστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Οπως είπε «μακάρι σε κάθε γήπεδο που πάμε να συναντάμε τέτοια ατμόσφαιρα. Μπράβο στον κόσμο του ΟΦΗ!» ανέφερε, ενώ για το παιχνίδι, είπε πως «ξέραμε για την καυτή έδρα του ΟΦΗ και ότι θα έχουμε πίεση. Για μας αυτό ήταν κομβικό παιχνίδι.Γιατί με τη νίκη μας επί του ΟΦΗ, τον αφήνουμε πίσω. Ημασταν διαβασμένοι, μείναμε συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι, το πιστέψαμε και κερδίσαμε».
Με τη σειρά του ο προπονητής του Κάδμου, Αποστόλης Αναστασίου, ανέφερε πως «χαίρομαι που επέστρεψα σε αυτό το γήπεδο. Είχα αγωνιστεί σαν παίκτης και τώρα ήρθα ξανά ώς προπονητής. Συγψαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ για την ωραία ατμόσφαιρα» ανέφερε ο προπονητής του Κάδμου, ο οποίος για το παιχνίδι υποστήριξε ότι «πήραμε μια σημαντική νικη σε μια πολύ δύσκολη έδρα. Η ψυχραιμία και η διάρκεια που είχαμε στην απόδοση μας, ήταν τα στοιχεία που μας έδωσαν τη νίκη. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Σε 5-6 παιχνίδια θα ξέρουμε τι γίνεται. Υπάρχουν κάποιες καλές ομάδες στην κατηγορία που θα διεκδικήσουν στην άνοδο.Στις καλές ομάδες κατατάσω και τον ΟΦΗ».
Ο ΟΦΗ μπορεί να έχασε το παιχνίδι (64-70), αλλά τα λόγια αυτά των αντιπάλων του είναι μια καλή παρηγοριά για τη συνέχεια, ώστε να μείνει όρθιος και να συνεχίσει την προσπάθεια που ξεκίνησε, απο την αρχή της σεζόν.
Μια προσπάθεια που παρά τις δυσκολίες χρειάζεται υπομονή, γιατί πρόκειται για μια νέα ομάδα που τώρα χτίζεται.
Μια προσπάθεια, που άρχισε απο το μηδέν και πρέπει να συνεχιστεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πικρή ήττα για τον άστοχο ΟΦΗ στο «παλατάκι»
Χωρίς τον Πάτρικ Βουό, ο οποίος ακολουθεί ατομικό πρόγραμμα και κάνει θεραπεία, για το τράβηγμα που τον ταλαιπωρεί στον προσαγωγό, ο ΟΦΗ συνεχίζει την προετοιμασία του, για την αναμέτρηση της Κυριακής (6/11) με την Καλλονή στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Ολοι οι υπόλοιποι παίκτες βρίσκονται στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας για το παιχνίδι.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για το παιχνίδι με την Καλλονή, θα συνεχιστεί με προπόνηση που θα γίνει την Παρασκευή (4/11) το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.