
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το «παλατάκι» του ΟΦΗ, το κλειστό γυναστήριο στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ήταν ζεστό για μια ακόμη φορά σε παιχνίδι του μπασκετικού ΟΦΗ, καθώς ο κόσμος ήταν ξανά αρκετός (περίπου 1000 άτομα) και δημιούργησε ωραία ατμόσφαιρα, αλλά το αποτέλεσμα του ΟΦΗ δεν ήταν το επιθυμητό.
Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα απο τον Κάδμο με 64-70 (Διαβάστε εδώ σχετικά), αλλά ο κόσμος της ομάδας, χειροκρότησε την προσπάθεια των παικτών του Γιάννη Κόκκινου, ο οποίος εξέφρασε παράπονα για την διατησία του αγώνα (Διαβάστε εδώ).
Αυτή ήταν η πρώτη εντός έδρας ήττα του ΟΦΗ, αλλά το κέρδος της ομάδας ήταν η μαχητική εικόνα που έδειξε παρά τις αδυναμίες που έχει, αλλά και η ατμόσφαιρα στο γήπεδο, το οποίο ξαναζεί όμορφες μπασκετικές στιγμές!
Ακόμα και οι αντίπαλοι έκαναν ιδιαίτερη μνεία σε αυτήν την ωραία ατμόσφαιρα, καθώς τόσο ο προπονητής του Κάδμου (Αναστασίου), όσο και ο κορυφαίος παίκτης των Θηβαίων (Χαρατσής) (Διαβάστε εδώ τις δηλώσεις τους), έδωσαν συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ, επισημαίνοντας πόσο το χάρηκαν που έπαιξαν σε αυτήν την καυτή έδρα του ΟΦΗ, σε μια όμορφη ατμόσφαιρα με κόσμο, πίεση, αλλά χωρίς για μια ακόμη φορά να συμβεί το παραμικρό.
Ο ΟΦΗ προσπαθεί να «χτίσει» μια ομάδα για το μέλλον, ξεκινώντας απο την Γ' Εθνική, κάνοντας το δικό του Restart, απο ότι φαίνεται ο κόσμος στηρίζει την προσπάθεια αναδόμησης του τμήματος μπάσκετ, ενώ και ο κόσμος του μπάσκετ χαιρετίζει την «επιστροφή» του ΟΦΗ στα δρώμενα του μπάσκετ (μετά απο ένα χρόνο παύσης), καθώς ξέρει τη δυναμική του συλλόγου και το ρόλο που μπορεί να παίξει.
Ολα αυτά μπορούν να αποτελέσουν εφόδια της φετινής δύσκολης προσπάθειας των ανθρώπων του μπασκετικού ΟΦΗ...
Δείτε στο παρακάτω VIDEO εικόνα απο το τελευταίο παινχίδι της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ με τον Κάδμο, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών...
Ο Πάτρικ Βουό, συνέχισε και την Παρασκευή (4/11) θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα, ενόψει του αγώνα της Κυριακής (4μμ) με την Καλλονή στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ιβοριανός επιθετικός του ΟΦΗ νοιώθει λίγο καλύτερα, ωστόσο οι ενοχλήσεις από το τράβηγμα που υπέστη στο παιχνίδι με τον Κισσαμικό δεν τον έχουν εγκαταλείψει.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Νιόπλιας, θα πάρει τις οριστικές του αποφάσεις για το παιχνίδι, μετά την προπόνηση του Σαββάτου (5/11, 10 π.μ.) στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, με την οποία και θα ολοκληρωθεί η προετοιμασία για την αναμέτρηση της Κυριακής.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Προκλητικός τόσο την ώρα του αγώνα, όσο και μετά τη λήξη του παιχνιδιού ήταν ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία, μετά το τέλος του Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1, στο γήπεδο του Μάλεμε,
Στα παράπονα των ανθρώπων του ΟΦΗ, για την φάση της ισοφάρισης του Κισσαμικού, επιχείρησε να βγάλει ...τυφλή όλη τη φίλαθλη Ελλάδα, που είδε το καραμπινάτο χέρι που υπάρχει, πριν βγεί η σέντρα για να σκοράρει ο Μίλιτς και να διαμορφώσει το τελικό 1-1.
«Δεν είναι χέρι. Το είδα στο VIDEO! Η φάση είναι καθαρή!» έλεγε στα αποδυτήρια ο Μιχαηλίδης, την ίδια ώρα που οι άνθρωποι του ΟΦΗ, δεχόταν τηλεφωνήματα απο όλη την...Ελλάδα για την επίμαχη φάση.
Η στάση αυτή του εν λόγω διαιτητή, έδειξε την ...ενοχή του!
Αντί να παραδεχθεί το λάθος του βοηθού του, κράτησε μια προκλητική στάση.
Μόνο που δεν μας είπε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης, σε πιο ...κανάλι, είδε καθαρή την φάση!
Γιατί στην τηλεοπτική μετάδοση του αγώνα, απο την KRHTH-ΤV ακόμα και ένα ...τυφλός βλέπει ότι υπάρχει καθαρό χέρι, το οποίο δεν υποδεικνύει ο βοηθός διαιτητή Φίλος (και αυτός απο τη Βοιωτία), ο οποίίος είναι στο ένα μέτρο και έχει καθαρό οπτικό πεδίο.
Ο ΟΦΗ έχει συνολικά στο παιχνίδι παράπονα απο την διαιτησία του Μιχαηλίδη, για τον οποίο οι...φοβίες είχαν αρχίσει απο τη μέρα του ορισμού του (είχε σφυρίξει πέρσι τον ΟΦΗ με τον Ιαλυσό στη Ρόδο, στην Γ' Εθνική και τελικά...πανηγύρισε μαζί τους το 0-0), αλλά τελικά επιβεβαιώθηκαν και στο γήπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Δίκαια φωνάζει ο ΟΦΗ: Kαθαρό χέρι στη φάση του γκολ του Κισσαμικού
Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'
Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ