karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έβαλε τα χρώματα και οι φίλαθλοι της ομάδας, τη …δουλειά!

Η σχέση των φιλάθλων του ΟΦΗ, με το Γεντί Κουλέ, είναι μια σχέση…αγάπης και αυτό είναι γνωστό.

Επιβεβαιώθηκε όμως για μια ακόμη φορά φέτος, καθώς φίλαθλοι-εθελοντές της ομάδας, ανέλαβαν το…βάψιμο, όλου του γηπέδου, τόσο εσωτερικά, όσο και εξωτερικά!

Ο ΟΦΗ υποδέχεται την Κυριακή την Καλλονή, στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι της χρονιάς για το πρωτάθλημα της Football league και ο κόσμος που θα βρεθεί στο γήπεδο, θα έχει την ευκαιρία, να δεί το «φρεσκοβαμμένο» γήπεδο, με το μαυρόασπρο χρώμα να κυριαρχεί και το πορτοκαλί στους διαδρόμους.

Να σημειωθεί ότι εδώ και αρκετές εβδομάδες, 15 περίπου φίλαθλοι του ΟΦΗ αφιλοκερδώς, στον ελεύθερο χρόνο τους, προχώρησαν στο βάψιμο του γηπέδου, σε τοίχους, κερκίδες, κάγκελα, αλλά και στα αποδυτήρια.

Η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 με ανακοίνωση τους ευχαριστεί τους φιλάθλους, που ανέλαβαν το έργο αυτό και έδειξαν με την ενέργεια τους αυτή, την αγάπη τους στην ομάδα και το ιστορικό γήπεδο, που έχει χαρίσει κατά καιρούς στον ΟΦΗ μεγάλες στιγμές δόξας.

Να σημειωθεί ότι το τελευταίο διάστημα με ενέργειες της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έχουν γίνει σοβαρές παρεμβάσεις στο γήπεδο.

Η τοποθέτηση κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης σε όλες τις εξέδρες, αλλά και οι συντηρήσεις που έγιναν σε μεταλλικές κατασκευές και όχι μόνο ήταν πολλές, τόσο στις εξέδρες (κάγκελα, πόρτες κλ.π.), όσο και στα αποδυτήρια.

Στην τελική της φάση, είναι και η τοποθέτηση των διαφημιστικών πινακίδων περιμετρικά  του γηπέδου, οι οποίες είναι περισσότερες από κάθε άλλη χρονιά και δίνουν μια δυναμική εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ, ένδειξη της στήριξης των επιχειρήσεων του Ηρακλείου στην προσπάθεια που θα κάνει η κρητική ομάδα, για να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ.

Το Γεντί Κουλέ, το πιο «ποδοσφαιρικό» γήπεδο της χώρας απο αυτήν την Κυριακή θα αποκτήσει και πάλι ζωή, έτοιμο να αποτελέσει τον δωδέκατο παίκτη του ΟΦΗ, για να επιστρέψει εκεί που ανήκει.

Απο αυτήν την προσπάθεια δεν πρέπει να λείψει κανείς.

Ολοι Γεντί Κουλέ την Κυριακή!

Δείτε παρακάτω φωτογραφίες απο το βάψιμο του Γεντί Κουλέ!

Του Γιώργου Κορτσαιδάκη

Υπο το φως των προβολέων θα γίνει το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός για την δεύτερη αγωνιστική, της πρώτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος.

Το παιχνίδι θα γίνει στις 30 Νοεμβρίου στις 7.30 το βράδυ όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ΕΠΟ τον ΟΦΗ και οι φίλαθλοι της κρητικής ομάδας, προετοιμάζονται για ένα μεγάλο ματς από τα…παλιά, στην Σούπερ Λίγκ.

Ο ΟΦΗ είναι σήμερα ομάδα της Footballleague, το Κύπελλο δεν είναι στόχος, καθώς έχει στρέψει την προσοχή του στην άνοδο και την επιστροφή στα σαλόνια, αλλά το βέβαιο είναι ότι θα τα δώσει όλα, ώστε να είναι …ανταγωνιστικός, απέναντι στους πράσινους.

Το «κλουβί» του Γεντί Κουλέ, θα πάρει φωτιά, καθώς θα είναι κατάμεστο από κόσμο και είναι σίγουρο, ότι η ατμόσφαιρα του αγώνα, θα είναι «ποδοσφαιρική» και θα θυμίσει τα μεγάλα παιχνίδια του παρελθόντος των δυο ομάδων.

Αλλωστε από την ημέρα της κλήρωσης των ομίλων του Κυπέλλου, το παιχνίδι ΟΦΗ-ΠΑΟ, καταγράφηκε ως από τα «ιδιαίτερα» στο μυαλό του κόσμου του ΟΦΗ, για την φετινή χρονιά.

Βέβαια καταγράφηκε και ως ένα από τα πιο «εμπορικά», καθώς στον ΟΦΗ δεν το κρύβουν ότι ήθελαν ένα μεγάλο αντίπαλο στο Κύπελλο και για εισπρακτικούς λόγους, σε μια δύσκολη χρονιά από πλευρά εσόδων με τα γνωστά προβλήματα που υπάρχουν στην Footballleague και την έλλειψη εσόδων.

Ο ΟΦΗ αφού απέκλεισε τον Αχαρναικό στην πρώτη φάση του Κυπέλλου, ξεκίνησε τα παιχνίδια στους ομίλους με μια σπουδαία εμφάνιση, αλλά άδικη ήττα από τον Απόλλωνα στη Ριζούπολη, σε ένα παιχνίδι το οποίο ο ΟΦΗ έπρεπε να κερδίσει, αλλά το έχασε, ελέω …διαιτητή (Μακρυπόδης), ο οποίος αρνήθηκε τρία (!) πέναλτι στον ΟΦΗ, με αποκορύφωμα εκείνο στο 94’ πάνω στον Βουό, το οποίο θα έδινε και ο πρόεδρος του Απόλλωνα!

Η ισοπαλία στο παιχνίδι Παναθηναικός-Ηρακλής, κρατάει ανοιχτά τα προγνωστικά για το ποίες θα είναι οι δυο πρώτες ομάδες στον όμιλο που θα πάρουν το εισιτήριο για την επόμενη φάση.

Ο ΟΦΗ εκτός από τον Παναθηναικό, θα υποδεχθεί στο Γεντί Κουλέ και τον Ηρακλή, σε ένα ακόμη παιχνίδι με μνήμες από τα παλιά και τις μεγάλες κόντρες των δυο ομάδων στην μεγάλη κατηγορία.

Τα παιχνίδια με ΠΑΟ και Ηρακλή, θα έχουν …άρωμα Σούπερ Λίγκ, για τον ΟΦΗ που επιστρέφει σιγά-σιγά στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο και αυτό το στοιχείο-πέρα από την σημασία της πρόκρισης-  κάνει τα παιχνίδια αυτά ιδιαίτερα και σημαντικά για τους φιλάθλους της ομάδας, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να βρουν τον ΟΦΗ ξανά αντιμέτωπο με τους «παραδοσιακούς» του αντιπάλους και όχι με ομάδες της Γ’ και της Β’ Εθνικής, οι οποίοι πέρσι και φέτος, βρίσκονται αναγκαστικά στο δρόμο της ιστορικής ομάδας της Κρήτης…

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ξεκινάμε με το ότι το γκολ που «έφαγε» ο ΟΦΗ απο τον Κισσαμικό στο 88' δεν...τρώγεται.

Εχεις στα χέρια σου το παιχνίδι, μερικά λεπτά πριν το τέλος, «δαγκώνεις» τη μπάλα, παίρνεις το διπλό και φεύγεις.

Ο ΟΦΗ, στο κρητικό ντέρμπι της Football league, προηγήθηκε στο 80' με το γκολ του Βουό, αλλά ισοφαρίστηκε στο 88' με γκολ του Μίλιτς, στο τελικό 1-1 με τον Κισσαμικό στο «χωράφι» του Μάλεμε.

Το κακό γήπεδο (χωράφι για την ακρίβεια) επηρέασε τον ΟΦΗ, ο οποίος αν είχε δείξει μεγαλύτερη προσοχή στο φινάλε, θα έπαιρνε τους τρείς βαθμούς, ωστόσο, για μια ακόμη φορά, δεν έλλειψαν σφυρίγματα σε βάρος της ομάδας του Ηρακλείου.

Ο ΟΦΗ φωνάζει δικαιολογημένα για την φάση του γκολ των γηπεδούχων, καθώς ο παίκτης που βγάζει τη σέντρα, πριν μπε'το γκολ του Κισσαμικού, έχει κοντρολάρει τη μπάλα με το χέρι, όπως φαίνεται καθαρά στο VIDEO του αγώνα!

Οι παίκτες του ΟΦΗ φώναξαν, αλλά ούτε ο διαιτητής, ούτε ο βοηθός έδειξε την παράβαση.

Για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι (μετά απο αυτό του Κυπέλλου με τον Απόλλωνα) ο ΟΦΗ έχει δικαιολογημένα παράπονα απο αποφάσεις των διαιτητών.

Μάλιστα πρόκειται για καθοριστικές αποφάσεις που διαμορφώνουν αποτελέσμα!

Στην Ριζούπολη, ο διαιτητής Μακρυπόδης, αρνήθηκε καθαρό πέναλτι στον Βουό στο φινάλε του αγώνα, σε μια φάση που έβγαζε μάτια.

Ενώ στην πρεμιέρα της Football League στο Μάλεμε, ο διαιτητής Μιχαηλίδης απο την Βοιωτία και ειδικα ο βοηθός του Φίλος (Βοιωτίας), είναι στο ένα μέτρο απο την φάση, έχει καθαρό οπτικό πεδίο και δεν υποδεικνύει την καραμπινάτη παράβαση.

Τόσο στη Ριζούπολη, όσο στο Μάλεμε, οι αποφάσεις των διαιτητών διαμόρφωσαν και αλλοίωσαν το αποτέλεσμα του αγώνα.

Δείτε παρακάτω απο το VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα γκολ του αγώνα Κισσαμικός-ΟΦΗ 1-1 και την επίμαχη φάση για την οποία φωνάζει ο ΟΦΗ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Αυτοκτονία του ΟΦΗ στο Μάλεμε-Προηγήθηκε στο 80' και ισοφαρίστηκε στο 88'

Νιόπλιας: Δεν επιτρέπεται να τρώμε αυτό το γκολ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi