
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ακόμα και ο αείμνηστος Στάθης Ψάλτης με τη θρυλική φράση «Κούλα μ’ ακούς;», θα έβαζε τα γέλια με την υπόδειξη του βοηθού Κούλα (Χουσείν) από την Ξάνθη, στο παιχνίδι Πανσερραικός-ΟΦΗ.
Ο γίγαντας Κούλα, μόλις στο 5ο λεπτό του αγώνα, έπαθε …αγκύλωση και έμεινε με τη σημαία ψηλά, όταν ο Κουσκουνάς δεχόμενος την έξοχη μπαλιά του Κομεσίδη στον κενό χώρο, μπήκε στην περιοχή και έστειλε γρήγορα με ωραίο πλασέ τη μπάλα στα δίχτυα.
Το κανονικό γκολ ακυρώθηκε, από το διαιτητή Κιοτζένη, τον οποίο βέβαια πήρε στο λαιμό του ο βοηθός, αλλά το κοντέρ του ΟΦΗ στο φετινό μαραθώνιο της Footballleague«έγραψε» την πρώτη μεγάλη διαιτητική αδικία!
Φάνηκε και με γυμνό μάτι από την διαδυκτιακή μετάδοση της κρατικής τηλεόρασης ότι ο επιθετικός του ΟΦΗ , έφυγε ένα μέτρο, πίσω, από τον αμυντικό.
Καραμπινάτη φάση η οποία αν και δεν κόστισε στον ΟΦΗ, ο οποίος τελικά έφυγε με το διπλό στις Σέρρες (1-2), θα μπορούσε να κοστίσει αν στο 0-0 οι γηπεδούχοι σκόραραν πρώτοι στο δοκάρι που είχαν.
Εκείνο που προκαλεί εντύπωση, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία, είναι η θέση του βοηθού στην επίμαχη φάση.
Τον έχει πάρει ο ύπνος! Είναι αρκετά μέτρα μακριά από τη θέση που έπρεπε να είναι «στην ευθεία» για να έχει καθαρό οπτικό πεδίο.
Η θέση που έχει είναι για να διδάσκεται στα σεμινάρια, ως απαγορευτική!
Αν πράγματι ισχύει ότι ο παρατηρητής διαιτησίας του αγώνα Γιάννης Τζίκας τον παρέπεμψε, για τη συγκεκριμένη φάση, τότε πολύ σωστά έκανε!
Αν δεν μπορεί να πάρει τη σωστή απόφαση για μια φάση, που γίνεται στα 2 μέτρα μπροστά του, τότε τι να περιμένεις από αυτόν για μια φάση που γίνεται στα 25 ή 30 μέτρα.
Προβλήματα είχε και ο διαιτητής Κιοτζένης στο παιχνίδι, με λάθη και για τις δυο ομάδες.
Ο Πορτογάλος επικεφαλής της ΚΕΔ Περέιρα, υποσχέθηκε στους παράγοντες της Footballleague ότι θα κάνει ότι περνάει από το χέρι του, ώστε η διαιτησία φέτος σε μια κατηγορία με μεγάλα «θέματα» τα τελευταία χρόνια, θα είναι αξιόπιστη.
Με βοηθούς όμως, όπως ο Κούλα, το σχέδιο του, δύσκολα θα πραγματοποιηθεί.
"Απο μια φάση δεχθήκαμε γκολ" ανέφεραν πικραμένοι οι άνθρωποι του Εργοτέλη, μετά το 1-1 με τον ΑΟΧανιά/Κισσαμικό, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Ο γυμναστής του Εργοτέλη Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος για μία ακόμη φορά εκπροσώπησε στη συνέντευξη τύπου τον τιμωρημένο τεχνικό, Τάκη Γκώνια, ανέφερε ότι «είναι πολύ άσχημο το συναίσθημα που νιώθουμε. Για δεύτερο συνεχόμενο ματς και ενώ είχαμε πολύ καλή απόδοση δεν πήραμε το παιχνίδι. Ήμασταν απόλυτα κυρίαρχοι στον αγώνα και πιστεύω ότι με τέτοιες εμφανίσεις σε βάθος χρόνου θα έχουμε καλύτερη συνέχεια και θα πάρουμε τις νίκες και τους βαθμούς που όλοι θέλουμε. Η προσπάθεια που κάνουμε φαίνεται και από το χειροκρότημα και την αναγνώριση του κόσμου. Παίζουμε με ένα συγκεκριμένο τρόπο και επιθετικά και αμυντικά, δημιουργούμε ευκαιρίες που είναι το ζητούμενο, αλλά η τελική προσπάθεια δεν μετουσιώνεται σε γκολ. Αυτό που θέλουμε είναι να κάνουμε ευκαιρίες και το κάνουμε με συγκεκριμένο τρόπο, τώρα το γκολ είναι μεγάλη συζήτηση» ανέφερε για το παιχνίδι ο γυμναστής του Εργοτέλη Αντώνης Ανδρουλάκης, ο οποίος για μία ακόμη φορά εκπροσώπησε στη συνέντευξη τύπου τον τιμωρημένο τεχνικό, Τάκη Γκώνια.
Όσον αφορά ερώτηση για το γκολ που δέχθηκε ο Εργοτέλης επεσήμανε: «Έχουμε καλή αμυντική λειτουργία και στα δυο παιχνίδια (Καλλιθέα & ΑΟΧ/Κισσαμικός) γιατί οι αντίπαλοί μας δεν μας έκαναν φάσεις. Σήμερα με μια πολύ καλή ομάδα είχαμε μόνο δυο φάσεις από τον αντίπαλο. Μας προβληματίζει ότι δεν εκμεταλλευόμαστε το αριθμητικό πλεονέκτημα. Όταν όμως η ομάδα που παίζει με παίκτη λιγότερο κάνει άμυνα και καθυστερήσεις δεν είναι εύκολο να βάλεις γκολ. Δουλεύουμε πάνω σε αυτό το κομμάτι, θέλουμε όμως ακόμα χρόνο να τελειοποιηθούμε και σε αυτό».
Ο Βασίλης Βογιατζής, εκπροσωπόντας του παίκτες του Εργοτέλη, δήλωσε: «Συγχαρητήρια και ευχές στον Κισσαμικό. Ήμασταν πολύ καλύτεροι για ακόμα μια φορά, παίξαμε ποδόσφαιρο κυριαρχίας και είχαμε μια φάση που έτυχε να δεχθούμε γκολ. Το ποδόσφαιρο που παίζουμε δεν παίζεται στην κατηγορία. Δουλεύουμε πολύ και τα αποτελέσματα θα έρθουν, δεν υπάρχει περίπτωση να μην έρθουν. Με τον τρόπο που δουλεύουμε θα έρθουν οι νίκες».
Παιχνίδι με ιδιαιτερότητες χαρακτήρισε την αναμέτρηση με τον Εργοτέλη ο τεχνικός της ομάδας του ΑΟ Χανίων/ Κισσαμικού, Γιώργος Πετράκης, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Παίζαμε δυο ομάδες από το ίδιο νησί. Και οι δυο ομάδες δημιουργήσαμε ευκαιρίες. Πήραμε τον βαθμό της ισοπαλίας και τώρα κοιτάμε την συνέχεια απέναντι στον Αχαρναϊκό».
Με τον προπονητή του συμφώνησε και παίκτης της Χανιώτικης ομάδος, Αλέξης Σελινιωτάκης: «Ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι όπου ο Εργοτέλης ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο. Στην επανάληψη η ομάδα μου ισορρόπησε το ματς, είχε περισσότερο πάθος και παρά το αριθμητικό μας μειονέκτημα, καταφέραμε να πάρουμε τον βαθμό της ισοπαλίας».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με φόντο τα όσα είχαν συμβεί πέρσι μεταξύ Ολυμπιακού και Πλατανιά και τις καταγγελίες των ανθρώπων της ομάδας των Χανίων ότι δέχτηκαν επίθεση στο ημίχρονο του αγώνα στο γήπεδο "Γ. Καραϊσκάκης", με την υπόθεση να φτάνει στα πειθαρχικά όργανα μετά την πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε από τον Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου (αθωώθηκε ο Ολυμπιακός μετά την έφεση που άσκησε στην πρωτόδικη απόφαση), διεξήχθη το παιχνίδι στο "Καραισκάκης" με την ομάδα των Χανίων, να περνάει δύσκολα και να γνωρίζει την ήττα με 5-1.
Όλα τα… λεφτά για τους γηπεδούχους ήταν το πρώτο ημίχρονο, διάστημα στο οποίο πέτυχαν… μόλις τρία γκολ, καθώς είχαν ευκαιρίες για πολλά περισσότερα, με το «χορό» των γκολ να ανοίγει μόλις στο 2', όταν ο Πάρντο εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Βάντερσον και έβγαλε την πίεση της ομάδας του από νωρίς.
Το 3-0 του πρώτου ημιχρόνου διαμόρφωσαν οι δύο κεντρικοί αμυντικοί των «ερυθρολεύκων», Μποτία και Σισέ, στο 19' και 32' αντίστοιχα, εκμεταλλευόμενοι τις σέντρες του Μάριν από φάσεις κόρνερ.
Στο β' ημίχρονο Ανσαριφάρντ από το σημείο του πέναλτι, από χέρι που έκανε μέσα στην περιοχή ο Πατράλης στο 68' έκανε το 4-0, ενώ ο Παπανικολάου από υπέροχη προσπάθεια του Ενσικουλού που ξεπέρασε τον Φιγκέιρας και τον Σισέ έκανε το 4-1 στο 88'.
Το τελικό αποτέλεσμα διαμόρφωσε με το δεύτερο τέρμα του ο Πάρντο στο 90' από ασίστ του Ανσαριφάρντ.
Ολυμπιακός: Προτό - Φιγκέιρας, Μποτία (46' Νικολάου), Σισέ, Κούτρης - Ρομαό (66' Μαρτίνς), Ταχτσίδης - Πάρντο, Οφόε (72' Φορτούνης), Μάριν - Ανσαριφάρντ
Πλατανιάς: Κοκκαλάς - Στάθης, Πλιάτσικας (24' λ.τ. Ντικαμονά, 76' λ.τ. Πριντέτα), Στάμου, Βάντερσον (70' Παπανικολάου) - Κρος, Στανισάβλιεβιτς, Πατράλης - Ενσικουλού, Μπούντνικ, Κοροβέσης.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο υπηρεσιακός προπονητής του Πλατανιά βρέθηκε στη συνέντευξη Τύπου του αγώνα με τον Ολυμπιακό και αναφέρθηκε στους λόγους που έφεραν το τελικό 5-1, τονίζοντας ότι στο εξής κάθε παιχνίδι έχει το χαρακτήρα τελικού.
"Για το παιχνίδι σήμερα θα πω ότι παρόλο που είχαμε κάνει έναν σχεδιασμό γνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο, εντούτοις το γρήγορο γκολ μας έβγαλε εκτός προγραμματισμού. Όταν έρχεσαι στο Καραϊσκάκη και παίζεις απέναντι στον Ολυμπιακό και ιδιαίτερα σε συνθήκες δύσκολες για εμάς, καταλαβαίνετε ότι δυσκολεύει ακόμα περισσότερο το παιχνίδι για εμάς.
Σαν ομάδα χρειαζόμασταν μία καλή εμφάνιση για θέματα αυτοπεποίθησης λόγω των προηγούμενων αποτελεσμάτων και της βαθμολογίας. Βγήκαμε εκτός προγραμματισμού με το γρήγορο γκολ και οι αλλαγές των τραυματιών δεν μας έδωσαν τη δυνατότητα να διαχειριστούμε το παιχνίδι ως προς την εικόνα μας.
Στο δεύτερο ημίχρονο κάπως βελτιώθηκε, αλλά δεν μπορούμε να πούμε ότι μας γεμίζει αισιοδοξία για το επόμενο ματς. Δεν έχουμε τα περιθώρια να μεμψιμοιρούμε, θα πρέπει να δουλέψουμε στη διακοπή και να δούμε τι είναι καλύτερο για την ομάδα. Να πάμε στο εντός έδρας παιχνίδι με τον Αστέρα. Από εδώ και πέρα τα παιχνίδια παίρνουν χαρακτήρα τελικού και πρέπει να αρχίζουμε να μαζεύουμε βαθμούς".
Πέταξαν...ρούβλια στους παίκτες του Πλατανιά
Τα όσα συνέβησαν με τον Πλατανιά την περσινή αγωνιστική περίοδο και τις καταγγελίες των ανθρώπων της ομάδας των Χανίων ότι δέχτηκαν επίθεση στο ημίχρονο του αγώνα στο γήπεδο "Γ. Καραϊσκάκης", με την υπόθεση να φτάνει στα πειθαρχικά όργανα μετά την πειθαρχική δίωξη που ασκήθηκε από τον Κωνσταντίνο Σιμιτζόγλου (αθωώθηκε ο Ολυμπιακός μετά την έφεση που άσκησε στην πρωτόδικη απόφαση), έφεραν βαρύ κλίμα στις εξέδρες.
Από την εξέδρα των φίλων του Ολυμπιακού έπεφταν "βροχή" τα ψεύτικα ρούβλια στους παίκτες του Πλατανιά την ώρα που έκαναν προθέρμανση, η οποία έγινε υπό συνεχείς αποδοκιμασίες.