«Προχωράμε, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι». Το μήνυμα του Νίκου Παπαδόπουλου, είναι σαφές μετά τη γκέλα του ΟΦΗ στην Καρδίτσα (0-0). Ο ΟΦΗ καλείται να συνεχίσει το δύσκολο δρόμο του για την άνοδο. Η αποστολή του ΟΦΗ επέστρεψε τη Δευτέρα στη βάση της και η σκέψη είναι μόνο στο παιχνίδι με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 12/11, 3μμ).
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Στον ΟΦΗ αφήνουν πίσω το παιχνίδι με την Αναγέννηση Καρδίτσας (0-0) και στρέφουν την προσοχή τους, στο προσεχές παιχνίδι με τον Αιγινιακό στο Γεντί Κουλέ (Κυριακή 12/11, 3μμ), που είναι και το πρώτο εντός έδρας για τον ΟΦΗ στο πρωτάθλημα της Football league, μετά τις δυο συνεχόμενες εκτός έδρας αναμετρήσεις που είχε σε Σέρρες και Καρδίτσα.
Το μήνυμα του Νίκου Παπαδόπουλου στους παίκτες του, αμέσως μετά το 0-0 στην Καρδίτσα ήταν σαφές. «Προχωράμε, το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο. Βλέπουμε μόνο το επόμενο παιχνίδι».
Η αποστολή του ΟΦΗ με πτήση από τη Θεσσαλονίκη, επέστρεψε τη Δευτέρα το πρωί στο Ηράκλειο.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα της τεχνικής ηγεσίας, τη Δευτέρα το απόγευμα προπόνηση θα κάνουν μόνο οι παίκτες που ήταν εκτός αποστολής από το παιχνίδι με την Καρδίτσα.
Οι υπόλοιποι θα έχουν ρεπό.
Το ιατρικό επιτελείο του ΟΦΗ, θα αξιολογήσει την κατάσταση του Μάρτος, ο οποίος λόγω τραυματισμού δεν αγωνίστηκε στην Καρδίτσα.
Την Τρίτη το πρωί με προπόνηση που θα γίνει στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ο ΟΦΗ θα ξεκινήσει την προετοιμασία του, για το παιχνίδι με τον Αιγινιακό.
Ας δούμε συνοπτικά τι έκαναν το Σαββατοκύριακο τα τμήματα του ΟΦΗ:
Τα κορίτσια του ΟΦΗ γνώρισαν την ήττα με 1-0 από τα Τρίκαλα, στο παιχνίδι της 2ης αγωνιστικής στην Α’ Εθνική γυναικών. Το παιχνίδι έγινε στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το πόλο του ΟΦΗ στην Α1 κατηγορία της υδατοσφαίρισης γνώρισε την τέταρτη σερί του ήττα, αυτή τη φορά από το ΝΟ Χίου με 11-7, στην αναμέτρηση που έγινε στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Το βόλει του ΟΦΗ στην πρεμιέρα της Α2 βόλει, γνώρισε την ήττα στην Παλλήνη με 3-1 σετ.
Ο ΟΦΗ’ 94 γνώρισε την ήττα από το Μαραθώνα με 2-1 για την Β2 ΕΠΣΗ.
Ρεπό είχε η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στη Γ' Εθνική.
Πηγή: ofi1925.gr
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS απο το Karditsasportiva.gr την συνέντευξη τύπου των προπονητών μετά το τέλος του αγώνα Αναγέννηση Καρδίτσας-ΟΦΗ (0-0). Οι δηλώσεις του Νίκου Παπαδόπουλου και του Γιώργου Βαζάκα και των ποδοσφαιριστών Κομεσίδης (ΟΦΗ), Πλαβούκος (Αναγέννηση).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ