Με γκολ του Παυλίδη στο 90', ο Άρης νίκησε 1-0 εκτός έδρας τα Τρίκαλα στη 2η αγωνιστική της Football League. Η ΑΣΑ κράτησε στο μηδέν τον ΟΦΗ, ιστορική νίκη για ΑΕ Καραϊσκάκης. Επικράτηση και για Δόξα Δράμας, Παναιγιάλειο, Παναχαϊκή και Βέροια.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
(2η αγωνιστική)
Σάββατο 4 Νοεμβρίου
Απόλλων Πόντου - Σπάρτη 0-0
Κυριακή 5 Νοεμβρίου
Εργοτέλης - ΑΟΧ Κισσαμικός 1-1 (43' Κάιπερς - 80' Σάλιακας)
Καραϊσκάκης - Αχαρναϊκός 1-0 (81' Λουκίνας)
Καλλιθέα - Παναχαϊκή 0-3 (21' Μωραΐτης, 54', 80' Αποστολόπουλος)
Απόλλων Λάρισας - Βέροια 1-3 (71' Τσιλούλης - 9' Μπαστιάνος, 81' Νύκταρης, 93' Ρούνεϊ)
Τρίκαλα - Άρης 0-1 (90' Παυλίδης)
Αιγινιακός - Δόξα Δράμας 0-2 (45' Πετρόπουλος, 48' Ματσούκας)
Παναιγιάλειος - Πανσερραϊκός 3-2 (3' Αρναρέλλης, 6' Κριστέτο, 18' Γεωργακόπουλος - 9' Τσιμίκας, 56' Γκούρτσας)
Αναγέννηση Καρδίτσας - ΟΦΗ 0-0
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Άρης 6
. Παναχαϊκή 6
. Δόξα Δράμας 6
4. ΟΦΗ 4
. ΑΟΧ Κισσαμικός 4
. Παναιγιαλειος 4
. Απόλλων Πόντου 4
8. Βέροια 3
. ΑΕ Καραϊσκάκης 3
10. Εργοτέλης 2
. Σπάρτη 2
12. Αν. Καρδίτσας 1
. Καλλιθέα 1
14. Πανσερραϊκός 0
. Απόλλων Λάρισας 0
. ΑΟ Τρίκαλα 0
. Αιγινιακός 0
18. Αχαρναϊκός -24
"OΦΗ και Αρης θα ανέβουν στην Σούπερ Λίγκ" ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα, με τον ΟΦΗ, ο προπονητής της Αναγέννησης Καρδίτσας Γιώργος Βαζάκας. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι "το αποτέλεσμα είναι δίκαιο, αλλά μπορούσαμε να το κλέψουμε", ενώ κάλεσε τον κόσμο της Καρδίτσας να στηρίξει την ομάδα της πόλης.
Ο προπονητής της Αναγέννησης Καρδίτσας Γιώργος Βαζάκας, ανέφερε στην συνέντευξη τύπου μετά το παιχνίδι με τον ΟΦΗ (0-0):
“Αν παίξουμε όπως σήμερα, θα κερδίσουμε το στοίχημα της κατηγορίας. Ο κόσμος της Καρδίτσας να στηρίξει αυτά τα παιδιά, γιατί μπορούμε να κάνουμε τον κόσμο υπερήφανο.
Tο πρώτο ημίχρονο, ήταν δικό μας. Είχαμε και τις φάσεις.
Είχα πεί ότι ο ΟΦΗ και ο Αρης είναι οι καλύτερες ομάδες της κατηγορίας και θεωρώ ότι θα βγούν.
Η Αναγέννηση πάλεψε. Στο δεύτερο ημίχρονο διαφυλάξαμε το σκορ, δεν κινδυνεύσαμε άμεσα. Το αποτέλεσμα είναι δίκαιο και θα μπορούσαμε να το κλέψουμε.
Τώρα κοιτάζουμε το παιχνίδι με τον Παναιγιάλειο.
Ζητάω από τον κόσμο της Καρδίτσας να γεμίσει το γήπεδο.
Εύχομαι στον ΟΦΗ να πετύχει το στόχο του και να ανέβει.
O ποδοσφαιριστής Καρίκι της Αναγέννησης Καρδίτσας, ανέφερε με τη σειρά του:
«Είχαμε ένα από τα φαβορί και μια μεγάλη και ιστορική ομάδα, όπως ο ΟΦΗ.
Στο πρώτο ημίχρονο, είχαμε τις φάσεις, δεν μας δόθηκε ένα πέναλτι.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος, εμείς διαχειριστήκαμε το σκόρ.
Εχουμε καλή ομάδα, καλό προπονητή που ξέρει την κατηγορία και θα δείτε πολλά πράγματα απ αυτήν την ομάδα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ έπρεπε να σκοράρει στις ευκαιρίες που είχε στο δεύτερο ημίχρονο και να πάρει το παιχνίδι, ανέφερε ο αμυντικός του ΟΦΗ, Δημήτρης Κομεσίδης.
Ο Δημήτρης Κομεσίδης, ανέφερε εκ μέρους των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ στην συνέντευξη τύπου, μετά το παιχνίδι στην Καρδίτσα (0-0):
"Συμφωνώ απόλυτα με τον προπονητή μου. Θα μπορούσαμε στο δεύτερο ημίχρονο, στις φάσεις που είχαμε, να βάλουμε το γκολ και να πάρουμε το παιχνίδι. Δεν τα καταφέραμε και συνεχίζουμε.
Σε κάθε παιχνίδια πρέπει να παίζουμε για τη νίκη".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ