Στο τοπικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και την Α1 ΕΠΣΗ, δυναμική κίνηση για τον Γιούχτα, ο οποίος απέκτησε τον Γιάννη Ζανελάρη, ο οποίος αποχώρησε απο τον Ερμή Ζωνιανών και πέρσι έκανε πολύ καλή χρονιά με τον ΠΑΟΚρουσώνα στην Γ' Εθνική. Μια κίνηση που επιβεβαιώνει τους πρωταγωνιστικούς στόχους που θέλει να έχει η ομάδα των Αρχανών στην Α1 ΕΠΣΗ, όπου κοντράρεται με τον Ηρόδοτο για τον τίτλο.
Ο Ζανελάρης έκανε πράγματα και θαύματα πέρσι με τον ΠΑΟΚρουσώνα στην Γ' Εθνική, ενώ οι περισσότεροι θυμούνται την γκολάρα, που έβαλε στην μεγάλη νίκη του ΠΑΟΚ επι του Φωστήρα στον Κρουσώνα!
Τέλος, σε μια ακόμη είδηση απο το τοπικό ποδόσφαιρο, παρελθόν αποτελεί απο την ομάδα του ΟΦΑρκαλοχωρίου ο Μανόλης Συντιχάκης.
Γενική καθαριότητα στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία των ανθρώπων του ΟΦΗ, αλλά και την συνδρομή μηχανημάτων και συνεργείου απο την υπηρεσία καθαριότητας του Δήμου Ηρακλείου.
Συγκριμένα, η μηχανοκίνητη σκούπα του Δήμου «σκούπισε» όλο το αθλητικό κέντρο και τους δρόμους, έγινε περισυλλογή σκουπιδιών, ειδικά σε σημεία που δεν ήταν τόσο εμφανή, κοπή χόρτων στα παρτέρια, αλλά και δέντρων του αθλητικού κέντρου.
«Οπως συνέβη πέρσι το καλοκαίρι, όπου το Βαρδινογιάνειο αθλητικό κέντρο του ΟΦΗ δέχθηκε σοβαρές παρεμβάσεις, έτσι και φέτος, στόχος των ανθρώπων του ΟΦΗ, είναι να λάμπει και να διατηρείται μέσα στο χρόνο, ως το στολίδι που διαθέτει ο σύλλογος, το οποίο και πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού» αναφέρει η ανακοίνωση του ΟΦΗ.
Να σημειωθεί ότι με ανακοίνωση της η διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστεί «τον δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό, τον αντιδήμαρχο καθαριότητας Χάρη Μαμουλάκη, αλλά και τον υπέυθυνο καθαριότητας του δήμου Μιχάλη Καρασάββα, για την διάθεση των μηχανημάτων και του συνεργείου καθαριότητας του δήμου Ηρακλείο, για τις εργασίες στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο».
Aρωμα...ΟΦΗ την Δευτέρα (3/10) στο 13ο Γενικό Λυκείο στην περιοχή «Τάλως» του Ηρακλείου!
Αντιπροσωπεία παικτών του ΟΦΗ, βρέθηκε στο λύκειο και μοίρασε αναμνηστικά δώρα και αυτόγραφα στους μαθητές. Την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ αποτελούσαν οι ποδοσφαιριστές Ανέστης Νάστος, Γιάννης Δερμιτζάκης και Μανόλης Μπολάκης, ενώ εκ μέρους της διοίκησης του ΟΦΗ βρέθηκε απο την επιτροπή δημοσίων σχέσεων της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ο Νίκος Ανδριαδάκης.
Οι παίκτες του ΟΦΗ κάθισαν με τους μαθητές και αντάλλαξαν απόψεις για την φετινή ομάδα, το πρωτάθλημα της Football league και τους στόχους του ΟΦΗ.
Οι μαθητές χάρηκαν πολύ απο την επίσκεψη των παικτών του ΟΦΗ στο σχολείο τους, ενώ οι μαθητές του σχολείου, θα είναι καλεσμένοι σε κάπoιο απο τα προσεχή εντός έδρας παιχνίδια του ΟΦΗ.
Oi καθηγητές και οι μαθητές με τη σειρά τους ευχαρίστησαν την αντιπροσωπεία του ΟΦΗ για την επίσκεψη και ευχήθηκαν στον ΟΦΗ, επιστροφή στην Σούπερ Λίγκ.
Απο πλευράς ΟΦΗ θα συνεχιστούν και το επόμενο διάστημα οι επισκέψεις σε σχολεία της πόλης, στις οποίες θα μοιράζονται αναμνηστικά της ομάδας και εισιτήρια για τους εντός έδρας αγώνες της ομάδας.
Παρακάτω δείτε φωτογραφίες απο την επίσκεψη των ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ στο 13 Γενικο Λύκειο Ηρακλείου.