«Θα παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ» τονίζει ο Ιμπαν Ράντι. Ο διεθνής με την Ισημερινή Γουινέα μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα neakriti.gr τονιζει ότι «πρέπει να είμαστε στην κορυφή και θα παλέψουμε για αυτό με όλες μας τις δυνάμεις. Δε θα είναι εύκολο, αλλά μέσα από τη σκληρή δουλειά θα τα καταφέρουμε. Γνωρίζουμε τι πρέπει να κάνουμε. Πολύ δουλειά και συγκέντρωση για το στόχο μας, που είναι η άνοδος στην Σούπερ Λίγκα. Θα δώσουμε τα πάντα για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε».
Γα τις συνθήκες που έχει βρει στον ΟΦΗ, ο Ράντι, επισημαίνει ότι «τα πράγματα στον ΟΦΗ είναι όπως τα περίμενα. Ήρθα σε μια από τις καλύτερες ομάδες. Αυτό που μένει τώρα είναι να δουλέψουμε σκληρά για να έρθουν οι νίκες. Μου αρέσει πολύ το περιβάλλον στον ΟΦΗ και η πόλη του Ηρακλείου. Αισθάνομαι καλά. Ήρθα να δουλέψω και είναι υπέροχο ότι βρήκα μια οικογένεια και εξαιρετικούς ανθρώπους. Όλοι μαζί βαδίζουμε στον ίδιο δρόμο. Αυτό που επιθυμώ είναι να έχουμε καλά παιχνίδια και να χαιρόμαστε τις επιτυχίες. Όσο για την πόλη, νιώθω πολύ όμορφα που ζω εδώ και οι άνθρωποι είναι εξαιρετικοί».
Για την μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη της Football League ο Ράντι επισημαίνει πως «Δεν είναι καλό για τους ποδοσφαιριστές, να υπάρχει τόσο μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη του πρωταθλήματος. Κανονικά η προετοιμασία διαρκεί 45 μέρες μάξιμουμ και έχουμε ήδη περάσει κατά πολύ αυτό το όριο. Για όλες τις ομάδες υπάρχει αυτή η δυσκολία. Πρέπει να το δεχθούμε και να φροντίσουμε να είμαστε έτοιμοι όταν θα αρχίσουν τα παιχνίδια».
Για τον τρόπο δουλειάς του Νίκου Νιόπλια και την αγωνιστική φιλοσοφία επισημαίνει ότι «ο προπονητής μας έχει πολύ καλές ιδέες για το ποδόσφαιρο. Μας καθοδηγεί άψογα και γινόμαστε ομάδα. Έχουμε δουλέψει σε όλους τους τομείς πολύ καλά. Θέλουμε να έχουμε κατοχή της μπάλας, να είμαστε επικίνδυνοι στην επίθεση και να δημιουργούμε ευκαιρίες, μέσα από τη συνοχή μας ως σύνολο. Η νοοτροπία νικητή που υπάρχει στο εσωτερικό της ομάδας, νομίζω ότι θα μας χαρακτηρίζει από την αρχή μέχρι το τέλος»
Ο 29χρονος μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ έστειλε το μήνυμα του και στο φίλαθλο κόσμο της ομάδας.Οπως λέει «θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους μας, γιατί ενώ δεν έχουμε ακόμα πρωτάθλημα είναι συνεχώς κοντά μας. Για μας τους ποδοσφαιριστές είναι κάτι πολύ σημαντικό. Θα κάνουμε τα πάντα για να ανταποδώσουμε, με καλές στιγμές στη διάρκεια της σεζόν».
Την Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016, θα γίνει το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος, κόντρα στον Απόλλωνα Σμύρνης. Η αναμέτρηση θα γίνει στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης στις 5.15μμ όπως ενημέρωσε και επίσημα τον ΟΦΗ η Επιτροπή Κυπέλλου.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ αναφέρει:
«Η Επιτροπή Κυπέλλου Ελλάδος της ΕΠΟ ενημέρωσε και επίσημα τον ΟΦΗ, ότι την Τρίτη 25/10 στις 5.15μμ στο γήπεδο της Νέας Σμύρνης θα γίνει το παιχνίδι Απόλλων Σμύρνης-ΟΦΗ».
Να σημειωθεί ότι το παιχνίδι Απόλλων-ΟΦΗ θα είναι το πρώτο του ΟΦΗ στους ομίλους του Κυπέλλου Ελλάδος, καθώς θα ακολουθήσουν τα παιχνίδια με Παναθηναικό και Ηρακλή στο Γεντί Κουλέ. Το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναθηναικός θα γίνει 29-30/11 και 1/12. Ενώ η αναμέτρηση ΟΦΗ-Ηρακλής θα διεξαχθεί στις 13-15/12. Οι ακριβείς ημερομηνίες και οι ώρες των αγώνων αυτών θα ανακοινωθούν από την Επιτροπή Κυπέλλου της ΕΠΟ.
Σε ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι ο ΟΦΗ που περιμένει την έναρξη του πρωταθλήματος της Football league, κέρδισε τον ΑΟΧανιά με 1-0 στο Γεντί Κουλέ, σε ένα παιχνίδι που η ομάδα του Νίκου Νιόπλια, είχε και άλλες ευκαιρίες για να σκοράρει περισσότερα τέρματα.
Ο Βουό και πάλι ο σκόρερ της νίκης του ΟΦΗ. Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: