Η μεγάλη στοιχηματική εταιρεία Stoiximan.gr θα είναι ο χορηγός της φανέλας του ΟΦΗ στην αγωνιστική περίοδο 2016-17.
Η συνεργασια με την Stoiximan.gr παρουσιάστηκε στην εκδήλωση της παρουσίασης του ΟΦΗ, που έγινε την Πέμπτη (6/10) στο «Τalos Plaza».
Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας φανέλας του ΟΦΗ, μαζί με τονΔιευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Stoiximan, Πάνο Κωνσταντόπουλο, ο οποίος βρέθηκε στην εκδήλωση για αυτό το σκοπό.
Η συmφωνία του ΟΦΗ με την Stoiximan.gr ήταν μια υπόθεση για την οποία κινήθηκε προσωπικά ο προεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης, ο οποίος πάντως ευχαρίστησε για την συμβολή που είχε στην επότευξη της συμφωνία τον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ, πρώην δήμαρχο Ηρακλείου και πρώην υπουργό αθλητισμού Γιάννη Κουράκη, o oποίος ήταν και «παρών» στην εκδήλωση.
Οπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ «ένας πολύ καλός φίλος ο κ. Κουράκης, ο οποίος μάλιστα βρίσκεται εδώ μαζί μας με βοήθησε πολύ σε αυτή τη συμφωνία και τον ευχαριστώ«. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο οποίος αποφεύγει τα μεγάλα λόγια, υπογράμμισε ότι «ξεκινάμε την προσπάθεια για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που πρέπει να βρίσκεται».
Για την χορηγία με τη Stoiximan.gr τόνισε ότι « o ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα, αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι. Αυτές οι μεγάλες χορηγίες είναι για μας θείο δώρο».
Οσο για την φετινή χρονιά, ανέφερε πως «μας περιμένει πολυ δουλειά για να ανέβουμε κατηγορία».
Με τη σειρά του ο εκπρόσωπος της Stoiximan.gr Πάνος Κωσταντόπουλος, ανέφερε πως
«Η ιστορία του ΟΦΗ και ο λαός του , και κυρίως ότι δεν ξεχνάει τους ανθρώπους του, ήταν οι βασικοί λόγοι που μας έκαναν να κλείσουμε την συμφωνία με τον ΟΦΗ. Η χορηγία είναι για δύο χρόνια και πιστεύω να κρατήσει περισσότερο. Σαν εταιρία στηρίζουμε Ολυμπιονίκες και Εθνικές ομάδες και προσπαθούμε να στηρίξουμε και τον Ερασιτεχνικό Αθλητισμό».
Στη συνέχεια ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 έκανε τα αποκαλυπτήρια των νέων εμφανίσεων του ΟΦΗ μαζί με τον κ. Κωνσταντόπουλο με την βασική φανέλα του ΟΦΗ με την μαύρη με την κάθετη ρίγα να κερδίζει το μεγαλύτερο χειροκρότημα.
Υπάρχει ακόμη μια μαύρη (προπόνησης), μια άσπρη και μια πορτοκαλί, την οποία θα φοράει ο ΟΦΗ μόνο στην περίπτωση, που ο αντίπαλος έχει τα ίδια χρώματα με την κρητική ομάδα.
Στην φωτογραφία ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Γιάννης Πολεμαρχάκης με τον διευθυντή ε τον Διευθυντή Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας της Stoiximan, Πάνος Κωνσταντόπουλο, στα αποκαλυπτήρια της νέας φανέλας του ΟΦΗ.
Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοίνωσε την υπογραφή συμφωνητικού με την εταιρεία «Ανάπτυξη Αθλητισμού Ηρακλείου Α.Ε. ΟΤΑ» για τη χρήση του Παγκρητίου Σταδίου την αγωνιστική περίοδο 2016-17. Η συμφωνία, η οποία είχε ουσιαστικά επιτευχθεί τον Αύγουστο, ολοκληρώθηκε και τυπικά την περασμένη εβδομάδα, μετά τη διευθέτηση ορισμένων λεπτομερειών.
«Ο Εργοτέλης θα είναι συνεπής στις υποχρεώσεις του» αναφέρει στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης, ρίχνοντας ευθύνες στην πρωην ΠΑΕ Εργοτέλης για τις οφειλές που άφησε στο Παγκρήτιο στάδιο, από τη χρήση του.
H ανακοίνωση του Εργοτέλη αναφέρει:
"Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνητικού με την εταιρεία «Ανάπτυξη Αθλητισμού Ηρακλείου Α.Ε. ΟΤΑ» για τη χρήση του Παγκρητίου Σταδίου την αγωνιστική περίοδο 2016-17. Η συμφωνία, η οποία είχε ουσιαστικά επιτευχθεί τον Αύγουστο, ολοκληρώθηκε και τυπικά την περασμένη εβδομάδα, μετά τη διευθέτηση ορισμένων λεπτομερειών.
Πρόκειται για μια πολύ «αυστηρή» σύμβαση για τον Εργοτέλη, δικαιολογημένα λόγω της ασυνέπειας της ΠΑΕ τα προηγούμενα χρόνια, η οποία προβλέπει πληρωμή σε μηνιαία βάση, με ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΗ για τους δύο πρώτους μήνες, καθώς και άμεση απαγόρευση χρήσης σε περίπτωση καθυστέρησης στην πληρωμή έστω και ενός μηνός. Αναλάβαμε επίσης την υποχρέωση να καλύψουμε την οφειλή του τμήματος μπάσκετ του Συλλόγου, ενώ η σύμβαση φέρει την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΓΓΥΗΣΗ του Προέδρου μας, Γιώργου Βρέντζου, κάτι το οποίο δεν νομίζουμε να έχει συμβεί ποτέ άλλοτε σε παρόμοιες συμβάσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα.
Πρόκειται για μια «σκληρή» αλλά δίκαια σύμβαση, η οποία επιτρέπει στην ποδοσφαιρική ομάδα του Εργοτέλη να προπονηθεί και να αγωνιστεί σε ένα στάδιο αντάξιο των στόχων και φιλοδοξιών του, με ένα κόστος ελκυστικό για τα δεδομένα του Παγκρητίου, αν και πολύ υψηλό για τα δεδομένα της Γ' Εθνικής Κατηγορίας.
Θέλουμε να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ θερμά την «Ανάπτυξη Αθλητισμού Ηρακλείου Α.Ε. ΟΤΑ», ειδικότερα τον Διευθύνοντα Σύμβουλο Κώστα Βαρδαβά αλλά και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ, για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν και την ευκαιρία που μας έδωσαν, έστω και με πολύ αυστηρούς όρους και προϋποθέσεις, να αποδείξουμε ότι ο Εργοτέλης έχει μπει σε μια νέα εποχή, όπου η επανάκτηση του ηθικού πλεονεκτήματος και της οικονομικής φερεγγυότητας αποτελεί βασικό μας μέλημα. Ευχαριστούμε επίσης τον Διευθυντή του Παγκρητίου Σταδίου, Δημήτρη Τσιράκο, για την άψογη έως τώρα συνεργασία.
Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ επίσης στον Δήμαρχο Ηρακλείου, Βασίλη Λαμπρινό, για τη θετική στάση και συμβολή του στην επίτευξη της συμφωνίας. Ο Δήμαρχος απέδειξε, για ακόμα μια φορά, πως σε ό,τι αφορά τα συμφέροντα της πόλης και των δημοτών είναι αυστηρός αλλά δίκαιος.
Νιώθουμε την υποχρέωση να απευθύνουμε μια μεγάλη και ειλικρινή ΣΥΓΝΩΜΗ στους δημότες του Ηρακλείου για την οικονομική ασυνέπεια της ΠΑΕ Εργοτέλης τα προηγούμενα χρόνια. Ως ΓΣ Εργοτέλης, δηλαδή ως ερασιτεχνικό σωματείο, δεν έχουμε ούτε τη νομική ευθύνη αλλά ούτε την οικονομική δυνατότητα να καλύψουμε τη σημαντική οφειλή της ΠΑΕ Εργοτέλης, δηλαδή της επαγγελματικής ανώνυμης εταιρείας, η οποία βέβαια καλό θα είναι να μη ξεχνάμε ότι έχει καταβάλει σε διάφορους φορείς συνολικά για τη χρήση του Παγκρητίου πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ. Αυτό για το οποίο δεσμευόμαστε είναι ότι από εδώ και στο εξής, όποια νομική μορφή κι αν έχουμε, Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ".
31 ομάδες εξασφάλισαν το εισιτήριο για την επόμενη φάση του Κυπέλλου ΕΠΣΗ. Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης. Πρόκειται για τις παρακάτω:
Ελλάνιος Δαίδαλος, Νέοι Εργοτέλη, Ηρακλής Ν., Ηρόδοτος, Δίας, ΑΟΤ, Γόρτυς, Ραύκος, Κόρακας, Πόρος, Τριτωνία, Ρωμανός, Αστέρας Μ., Αγία Βαρβάρα, Μαραθώνας, Μοίρες, Αλμυρός, ΟΦΑ, Γιούχτας, Ζαρός, ΟΦΗ '94, Διαγόρας, Δόξα Γαλιάς, Ομόνοια, Χερσόνησος, ΠΑΟΚ, Ανθεστίων, ΕΓΟΗ, Κ19 ΟΦΗ, Μοχός και Νέοι Ηροδότου (είχαν πάρει το... εισιτήριο από την κλήρωση, χωρίς αγώνα).
Στ α παιχνίδια της Τετάρτης ΠΑΟΚ, Ανθεστίων, ΕΓΟΗ και ΟΦΗ Κ19 πήραν την πρόκριση με εκτός έδρας νίκες κόντρα σε Ασίτες, Ανάληψη, Μινωική και Κεραυνό (στην παράταση), ενώ ο Μοχός νίκησε στην έδρα του τις Γούβες.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
Ασίτες-ΠΑΟΚ 2-7
Ανάληψη-Ανθεστίων 2-3
Μινωική-ΕΓΟΗ 1-2
Κεραυνός-Κ19 ΟΦΗ 0-1 (παράταση)
Μοχός-Γούβες 3-0