karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Θλίψη σκόρπισε στην κοινωνία του Ηρακλείου, αλλά και την οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του αγνού Ομιλίτη Μιχάλη Μαμαλάκη, ο οποίος έφυγε για το μεγάλο ταξίδι σε ηλικία 79 ετών.

Μέχρι και την τελευταία μέρα της ζωής του, ο ΟΦΗ, ήταν ένα απο τα πιο βασικά θέματα της καθημερινότητας του.

Ο κυρ-Μιχάλης, είχε συστηθεί εδώ και χρόνια, στο κοινό του Ηρακλείου, μέσα απο τις παρεμβάσεις του, σε ραδιόφωνα της πόλης, αλλά και σε Αθηναϊκά, για να μιλάει με πάθος για την μεγάλη του καψούρα, τον ΟΦΗ.

Υπήρξε κολλητός φίλος του αείμνηστου Νίκου Αλέφαντου, την εποχή του θρυλικού προπονητή, στην κρητική ομάδα και πάντα τον μνημόνευε.

Οπως και του Νίκου Αναστόπουλου, τον οποίο θεωρούσε μετά τον Αλέφαντο, τον κορυφαίο προπονητή, που πέρασε απο τον ΟΦΗ.

Με τον "Ανάστο" ο κυρ-Μιχάλης είχε επικοινωνία, μέχρι και τα τελευταία του, για να ανταλλάζουν απόψεις για τον ΟΦΗ.

Αλλά και με δημοσιογράφους της πόλης, τους οποίους έπαιρνε και εκτός "αέρα" για να συζητήσουν θέματα της ομάδας.

Κανείς (μας), δεν χαλούσε χατίρι στον πάντα ευγενή κυρ-Μιχάλη Μαμαλάκη.

Για μένα, υπήρξε ένας απο τους πιο πιστούς μου ακροατές.

Είναι χαρακτηριστικό, ότι αν έλειπα απο κάποια εκπομπή μου, επειδή αρρώστησα, ή μου έτυχε κάτι και έπρεπε να απουσιάσω, με έπαιρνε τηλέφωνο, για να δεί τι συμβαίνει!

Θυμάμαι σε διαλείμματα ραδιοφωνικών μου εκπομπών, να με παίρνει για να μου επισημάνει τις θέσεις του, για το θέμα που σχολίαζα.

Τις περισσότερες φορές, συμφωνούσα μαζί του, αλλά δεν του έδινα θάρρος, γιατί παθιαζόταν πολύ και επιχειρούσα, εντέχνως, να ρίξω τους τόνους και να τον ηρεμώ.

Στην τελευταία μας, επικοινωνία, μου έλεγε πόσο του κόστισε η πρόσφατη απώλεια, της συζύγου του.

Δεν άντεξε, χωρίς αυτήν.

Είναι κάποιοι άνθρωποι, που όταν χάσουν το άλλο τους μισό, της συντροφιά της ζωής τους, δεν έχουν κίνητρο και θέλουν να ακολουθήσουν.

Αυτό έκανε, και ο κυρ-Μιχάλης.

Ενας φινετσάτος άνθρωπος, που θα μας λείψει.

Θα τον θυμάμαι έξω απο το γήπεδο του ΟΦΗ ή σε μεγάλες στιγμές της ομάδας, είτε θετικές είτε αρνητικές, καλοντυμένο με το γυαλί rayban και το κατάλευκο μαλί του, να δίνει και αυτός τη μάχη του, στις επάλξεις, για την αγαπημένη του ομάδα.

Με τιμούσε πάντα, με τα λόγια του. Μου έλεγε πάντα για τα...ελληνικά μου, που του αρέσουν, το θάρρος της γνώμης μου και το ήθος μου.

Καλό παράδεισο, κύριε Μιχάλη.

Εκεί ψηλά με τον Αλέφαντο, είμαι βέβαιος, ότι θα κάνετε δυνατά παρεάκια, για να συζητάτε για τον ΟΦΗ.

 

Στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Εφήβων-Νεανίδων πυγμαχίας, που θα γίνει στην Πάτρα 8-11 Φεβρουαρίου, θα συμμετάσχουν οι πυγμάχοι του ΟΦΗ, με στόχο τη διάκριση.

Ο ΟΦΗ θα συμμετάσχει στους αγώνες, που θα γίνουν στο Δημοτικό Γυμναστήριο «Παναγίας Αλεξιώτισσας», Πάτρα με τρείς αθλητές.

ΕΦΗΒΟΙ:
-ΜΟΝΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ (2007) στην κατηγορία των 71kg.
-ΒΕΡΙΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (2007) στην κατηγορία των 75kg.

 ΝΕΑΝΙΔΕΣ:
-ΒΕΡΓΕΤΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (2007) στην κατηγορία των 54kg.

Τους πυγμάχους του ΟΦΗ συνοδεύει στην Πάτρα, ο προπονητής Γρηγόρης Φανουργάκης. Οπως ανέφερε, για το στόχο των πυγμάχων του ΟΦΗ, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα "πάμε στους αγώνες για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η Μαρία Βεργετάκη, είναι σε μια πολύ καλή κατάσταση παρόλο που έχει χάσει 3 κιλά για να αγωνιστεί στην κατηγορία των 54 κιλών. Οι έφηβοι μας, δεν έχουν εμπειρία, αλλά έχουν προπονηθεί σκληρά τον τελευταίο διάστημα και είμαι βέβαιος ότι θα παρουσιάσουν τις μαχητικές τους ικανότητες. Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον έφορο μας, Μιχάλη Μανιουδάκη, που είναι δίπλα στην προσπάθεια που κάνει η πυγμαχική ομάδα του ΟΦΗ και μας στηρίζει με όλες του, τις δυνάμεις".

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα ακόμη βήμα, για την επιστροφή του στην Volley League, έκανε ο ΟΦΗ, που κέρδισε εύκολα τον Πανερυθραϊκό με 3-0 σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, για την 12η αγωνιστική της Pre League Ανδρών.

Αυτή ήταν η 11η νίκη, σε 12 αγώνες, του ΟΦΗ, που συνεχίζει στην πρώτη θέση.

Σοβαρή εμφάνιση απο τον ΟΦΗ, που δεν άφησε περιθώρια αντίδρασης, στον ουραγό του πρωταθλήματος.

Είναι χαρακτηριστικό ότι, ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, δεν πήρε ούτε ένα τάιμ-άουτ στα τρία σετ, ενδεικτικό της ικανοποίησης του, απο την εικόνα των παικτών του.

Ο ΟΦΗ και στα τρία σετ, είχε διαφορά ασφαλείας, πολλές φορές και με ντάμπλ-σκορ και τα καθάρισε εύκολα.

Ο ΟΦΗ, απο τον οποίο δεν υστέρησε κανείς, είχε ξανά σε μεγάλη μέρα την τριάδα Μιχαίλοβιτς-Μάκινεν-Ρουμελιωτάκη, αλλά πήρε θετική εικόνα και απο τον Καφαντάρη.

Απο τον Πανερρυθραικό, ο αριστερόχειρας διαγώνιος Μάρκου, έκανε αρκετές φορές σταθερή την παρουσία ου στο παιχνίδι, με τα εξαιρετικά χτυπήματα του.

Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 12-6 με άσο του Καφαντάρη, ο οποίος ξεκίνησε βασικός και είχε πολύ καλή παρουσία στο παιχνίδι.

Με μλπόκ του ίδιου παίκτη, ο ΟΦΗ, πέρασε με 20-10 και παρά μια στιγμιαία αδράνεια και ένα 8-3 σερί της Ερυθραίας, ο ΟΦΗ πήρε εύσκολα το σετ με 25-16.

Στο δεύτερο σετ, ο ΟΦΗ ξεκίνησε με 7-2 με άσο του Μιχαίλοβιτς, 12-4 με μπλοκ του Καφαντάρη και 17-7 με πόντο του Καγιαλή.

Ο Πανερρυθραικός με ηγέτη το Μάρκου, έκανε ενα σερί 7-2 και πλησίασε σε 19-14, αλλά ο ΟΦΗ δεν τρόμαξε ποτέ και έκλεισε το σετ με 25-18 με μπλόκ του Καφαντάρη.

Στο τρίτο σετ, ο ΟΦΗ ξεκίνησε με 10-6, με μπλόκ του Καρατζά και με τρείς άσους στο σερβίς του Ρουμελιωτάκη, ξέφυγε με 16-8 και 20-12, για να κλείσει τελικά το σετ με 25-14 και το παιχνίδι με 3-0, με πόντους απο τους Μπαρντακτζιάν και Κουκιά,  που ήρθαν απο τον πάγκο, μέσα σε κλίμα αποθέωσης απο τους συμπαίκτες τους!

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης, ανέφερε για τη νίκη και την εφάνιση της ομάδας του, ότι  "κάναμε μια σοβαρή εμφάνιση, Είπα στα παιδιά, ότι δεν έχουμε πλέον περιθώρια για απώλεια άλλων βαθμών. Θέλουμε την πρώτη θέση και πρέπει να είμαστε σε υψηλό επίπεδο σε όλα τα παιχνίδια. Πράγματι δεν πήρα τάιμ-άουτ, γιατί ήμουν ευχαριστημένος απο την εικόνα μας και δεν χρειάστηκε. Τώρα έχουμε το ρεπό μας και θα προετοιμαστούμε για τα ντέρμπι με Αρη και Ηρακλή".

Ο προπονητής του Πανερυθραϊκού, Γιώργος Ουτζής, ανέφερε ότι  "συγχαρητήρια στον ΟΦΗ για την επένδυση που έχει κάνει. Παίζει καλύτερα και απο τον πρώτο γύρο, ενώ έχει ενισχυθεί. Εμείς παλεύουμε για τη σωτηρία μας".

Διαιτητές: Tραχαλάκη, Αγγελίδης.

Παρατηρητής: Κοκοτσάκης.

Τα σετ: 25-16, 25-18, 25-14.

ΟΦΗ (Νίκος Αντωνιάδης): Mάκινεν, Ρουσόπουλος, Μιχελάκης  (λ), Μιχαίλοβιτς , Καγιαλής, Ρουμελιωτάκης/  Καρατζάς, Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Κόκκινος.

Πανερυθραϊκός (Γιώργος Ουτζής): Δοροβατάς, Παπαδόπουλος, Δημητούλης, Μπάος, Καβαρίνος, Μάρκου, Τασάκος, Ταραμίγκος, Δορδοκίδης, Καρύκας, Αχιλλεόπουλος.

Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi