Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σε μια εποχή, που ο ΟΦΗ, θα έπρεπε να είναι συσπειρωμένος, αφ' ενός μεν για την επιστροφή των φιλάθλων στις εξέδρες, που αποτελεί απο μόνη της, την μοναδική ελπίδα ανάκαμψης του ΟΦΗ, αφ' ετέρου για τα παιχνίδια "μια κατηγορία" που θα δώσει με τρείς βασικούς αντιπάλους για τη σωτηρία (Πανσερραϊκό μέσα και Βόλο, Γιάννινα έξω), στις 5 αγωνιστικές που απομένουν πριν μπούμε την ποδοσφαιρική κωμωδία των πλει-άουτ, ο κόσμος του ΟΦΗ εμφανίζεται διχασμένος, για την υπόθεση Μπούση.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, αδικημένος απο τα υβριστικά συνθήματα που δέχεται απο εξαγριωμένους φιλάθλους, για την αποκαρδιωτική εικόνα της ομάδας, αλλά και τις επιθέσεις που δέχθηκαν συνεργάτες του, μετά το νέο φιάσκο του ΟΦΗ απο την Κηφισιά στο Γεντί Κουλέ, εξέφρασε μέσω instagram σαφή απειλή αποχώρησης απο τον ΟΦΗ, με τη φράση «Δεν ξέρεις τι πραγματικά έχεις, μέχρι να φύγει», ενώ διέγραψε ότι είχε να κάνει με τον ΟΦΗ, απο το προφίλ του.
Έτσι, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, όπως έγινε και με το σήμα (ασπίδα και σιφώνι), χωρίστηκαν ξανά, στα δυο.
Οι μεν κατηγορούν τους δε, ότι με την συμπεριφορά τους, διώχνουν τον ισχυρό οικονομικά ιδιοκτήτη, που έψαχνε χρόνια ο ΟΦΗ.
Οι δε, θεωρούν ότι η σημερινή ιδιοκτησία, έχει κουράσει 6 χρόνια και η στόχευση της, είναι μια ομάδα που απλά θα εξασφαλίζει εύκολα ή δύσκολα την παραμονή της στην κατηγορία. Θεωρούν, ότι ο ΟΦΗ θα πρέπει να αναζητήσει, μια νέα ιδιοκτησιακή λύση.
Θα σας καταθέσω την ταπεινή μου γνώμη:
Είναι πράγματι άδικο, να βρίζουν τον Μπούση. Ενας επιχειρηματίας, που δεν έχει καμία σχέση με την Κρήτη (με καταγωγή απο την Πελοπόννησο), αποφάσισε να επενδύσει στον ΟΦΗ και να δώσει όραμα, σε μια ομάδα που βασανίστηκε στη μετά Βαρδινογιάννη εποχή.
Ο Μπούσης 6 χρόνια, έχει ξοδέψει καμία δεκαριά εκατομμύρια και μπορεί αγωνιστικά η ομάδα να έχει ουσιαστικά αποτύχει, κατάφερε όμως να ξαναδώσει στον ΟΦΗ, ένα καλό όνομα στην αγορά και να δημιουργήσει ένα οργανισμό, με συνέπεια στα οικονομικά.
Αν και θεωρώ πολύ κακό το τάιμινγκ, αλλά και τον τρόπο που εκφράζει αυτή τη δυσαρέσκεια του, ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, αναγνωρίζω την πικρία του.
Είναι πράγματι άδικο, για ένα επιχειρηματία που ξόδεψε τόσα χρήματα, να υβρίζεται.
Ποιός όμως ιδιοκτήτης, δεν έχει βριστεί στην Ελλάδα;Ο Bαρδινογιάννης, ο Κόκκαλης, κατά καιρούς οι Μαρινάκης, Σαββίδης, αλλά και ο Μελισσανίδης πριν φτιάξει το νέο γήπεδο της ΑΕΚ, βρίστηκαν κανονικότατα (κάποιοι βριζονται ακόμα) απο φιλάθλους, των ομάδων τους!
Ο Μπούσης, θα ήταν εξαίρεση;
Ο ελληνοαμερικάνος επιχειρηματίας έχει προσφέρει στον ΟΦΗ. Δεν υπάρχει συζήτηση, επ' αυτού. Αν ρίξει κανείς μια ματιά, στους ισολογισμούς της ΠΑΕ, επι των ημερών του, θα καταλάβει.
Βέβαια με όχημα τον ΟΦΗ, έγινε γνωστός, σε όλη την ελληνική κοινωνία. Και αυτό, επίσης, δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Οπως και το ότι, όλο αυτό, του άρεσε.
Μακάρι, επιχειρηματικά, να μπορούσε να έχει πάρει περισσότερα πράγματα απο το νησί και για μένα είναι κρίμα, που δεν τα πήρε.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ μετά τον αποκλεισμό της ομάδας απο το Κύπελλο, που σήμανε το τέλος της χρονιάς και την σαφή αλλαγή στόχων, θα έπρεπε κατά τη γνώμη μου, να "μιλήσει" στον κόσμο της ομάδας.
Με ειλικρίνεια να μιλήσει για τη φετινή αποτυχία (κανείς δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με την επιτυχία) και να ζητήσει την συστράτευση του κόσμου, για το φινάλε της σεζόν, προκειμένου να σωθεί η ομάδα.
Γιατί αυτό είναι το μεγάλο ζητούμενο, αυτή τη στιγμή. Να σωθεί η ομάδα.
Θα έπρεπε να πεί "πάμε όλοι μαζί να σώσουμε τον ΟΦΗ στα παιχνίδια που απομένουν" και όχι ένα ιντερνετικό "φεύγω".
Είχε προηγηθεί απο τον ίδιο, μια περίοδος σχετικής απόστασης, που είχε προκαλέσει συζητήσεις στην οικογένεια του ΟΦΗ και επανήλθε με ένα "φευγάτο" μήνυμα, το οποίο όχι μόνο δεν βοηθάει στην σφοδρή αγωνιστική κρίση που περνάει ο σύλλογος, αλλά ενισχύει και την ιδιοκτησιακή αβεβαιότητα στο εσωτερικό της ομάδας.
Ποιός παίκτης, θα βάλει τα πόδια του στη φωτιά, αν "περάσει" στο εσωτερικό ότι σε μερικές εβδομάδες η σημερινή ιδιοκτησιακή κατάσταση στον ΟΦΗ, είναι στον αέρα και κανείς δεν γνωρίζει που θα εργάζεται, σε λίγο καιρό απο σήμερα.
Η πλειοψηφία των φιλάθλων του ΟΦΗ, έχει στηρίξει την εποχή Μπούση.
Ανέχθηκε επιλογές της (όπως η αλλαγή σήματος), προκειμένου να δεί καλύτερες μέρες, απο την αγαπημένη του, ομάδα.
Η φετινή χρονιά, ήταν αυτό που λέμε, το... κερασάκι στην τούρτα.
Ο πήχης απο την ίδια την διοίκηση, ανέβηκε ψηλά το καλοκαίρι και η πορεία της ομάδας στο ξεκίνημα, έδειχνε ότι κάτι καλό θα γίνει.
Δυστυχώς όμως, η χρονιά χάθηκε και πλέον η ομάδα, θα παλέψει ξανά στο γκρουπ της σωτηρίας.
Ο κόσμος του ΟΦΗ για μια ακόμη φορά, θα πρέπει να σφίξει τα χείλη του, να βάλει όπλα και παλάσκες στην πλάτη, για τα "πολεμικά" παιχνίδια που έρχονται.
Kαι κάτι ακόμη: Στην ανεμπουμπούλα, λένε, ότι ο λύκος χαίρεται.
Ετσι και κάποιοι ανταγωνιστές, που βλέπουν την σημερινή αναταραχή του ΟΦΗ, ελπίζουν ότι θα ευνοηθούν και θα τον ρίξουν, στα τάρταρα.
Ολοι αυτοί, αρχής γενομένης απο το παιχνίδι με τον Πανσερραικό, στο πρώτο ματς, με κόσμο μετά την απαγόρευση, πρέπει να πάρουν την απάντηση τους.
Και αν με το καλό, η χρονιά κλείσει ομαλά, τότε μπορεί ο κ. Μπούσης με ηρεμία και καλύτερη επιχειρηματική δυνατότητα, να επανεξετάσει την στάση του, στο αν θα μείνει ή θα πουλήσει.
Είναι δικαίωμα του, να αποφασίσει τι θα κάνει και ο κόσμος του ΟΦΗ θα πρέπει να το σεβαστεί.
Κανείς δεν θα χαθεί. Ο Μπούσης θα συνεχίσει την επιχειρηματική του ανάπτυξη, όπως ο ίδιος νομίζει καλύτερα.
Αλλά και ο ΟΦΗ, δεν χάνεται. Μια παροιμία λέει ότι ο βρεγμένος, τη βροχή, δεν την φοβάται.
Αν η απόφαση του, κ. Μπούση, είναι να αποχωρήσει, ο μέγας λαός του ΟΦΗ, θα πρέπει να τον ευχαριστήσει για αυτά που πρόσφερε, στο σύλλογο και να ευχηθεί, μια καλύτερη επόμενη μέρα για την ομάδα.
Η διχόνοια, όπως και η αχαριστία, δεν είναι καλοί σύμβουλοι.
Στους χειμερινούς αγώνες κολύμβησης Νοτίου Ελλάδος, που θα γίνουν στην πισίνα του ΟΑΚΑ (9-11/2), θα συμμετάσχει το κολυμβητικό τμήμα του ΟΦΗ.
Οι κολυμβητές του ΟΦΗ, έχουν προετοιμαστεί για αυτούς τους αγώνες και έχουν ως στόχο, να κάνουν την καλύτερη δυνατή παρουσία.
Οπως επισημαίνει ο επικεφαλής προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Ζελεσκίδης "είναι η δεύτερη μεγαλύτερη διοργάνωση μετά το Πανελλήνιο πρωτάθλημα. Περιμένω το καλύτερο απο τα παιδιά μας. Εχουμε κάνει καλή προετοιμασία και πηγαίνουμε για να χαρούμε τους αγώνες και να φέρουμε επιτυχίες".
Αναλυτικά οι συμμετοχές του ΟΦΗ, στους αγώνες:
ΑΓΟΡΙΑ
• 50m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΑΛΑΤΣΑΤΙΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (2010)
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (2010)
ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2010)
• 100m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΑΛΑΤΣΑΤΙΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (2010)
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (2010)
ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2010)
• 200m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΑΛΑΤΣΑΤΙΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (2010)
• 50m. ΥΠΤΙΟ:
ΙΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (2010)
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (2010)
• 100m. ΥΠΤΙΟ:
ΙΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (2010)
• 200m. ΥΠΤΙΟ:
ΙΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (2010)
• 50m. ΠΡΟΣΘΙΟ:
ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2010)
• ΣΚΥΤΑΛΟΔΡΟΜΙΑ 4Χ100m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΙΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (2010)
ΑΛΑΤΣΑΤΙΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΣ (2010)
ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (2010)
ΒΛΑΧΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (2010)
ΚΟΡΙΤΣΙΑ
• 50m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΒΙΛΜΑ (2011)
ΤΣΙΚΑΝΔΥΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (2011)
• 100m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΒΙΛΜΑ (2011)
ΤΣΙΚΑΝΔΥΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (2011)
• 200m. ΕΛΕΥΘΕΡΟ:
ΤΣΙΚΑΝΔΥΛΑΚΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ (2011)
• 50m. ΥΠΤΙΟ:
ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΒΙΛΜΑ (2011)
Τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, πέφτουν στην πισίνα, για το πρωτάθλημα της Α2 γυναικών, που ξεκινάει, με στόχο να παραμείνουν στην κατηγορία και να συνεχίσουν να αποτελούν παραδοσιακή δύναμη, σε αυτήν.
Πρώτος αντίπαλος ,την Κυριακή 11/2 στις 4.30μμ στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, ο ΝΟΡεθύμνου
Με αρκετά νέα πρόσωπα στο ρόστερ, στόχος του ΟΦΗ είναι ξεκάθαρα η παραμονή και ότι καλύτερο προκύψει, όπως επισημαίνει ο προπονητής (και) των κοριτσιών του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
Οπως τονίζει "δεν θα είναι εύκολη χρονιά. Είναι μια δύσκολη κατηγορία. Αρκετές ομάδες, ψάχνουν το κάτι παραπάνω. Στόχος μας είναι η παραμονή στην κατηγορία. Πιστεύω ότι έχουμε την εμπειρία, να τα καταφέρουμε. Εχουμε πολλά νέα πρόσωπα και θα χρειαστούμε λίγο χρόνο, ώστε να φτάσει η ομάδα στις πραγματικές της δυνατότητες" επισημαίνει ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Η Α2 γυναικών είναι χωρισμένη σε δυο ομίλους των τεσσάρων ομάδων, απο τους οποίους οι δυο πρώτοι θα πάνε για πλέι-οφ, ώστε να διεκδικήσουν την άνοδο και οι οι άλλοι δυο, θα πάνε στα πλέι-'άουτ, για την παραμονή.
Οι δυο πρώτοι ανεβαίνουν κατηγορία και οι δυο τελευταίοι υποβιβάζονται.
ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΦΗ
Διαπουλή Λύδια 2005 Τερματοφύλακας
Λεοντσίνη Ξένη 1988 Τερματοφύλακας
Καλλέργη Ειρήνη 2006 Τερματοφύλακας
Παλληκαράκη Μαρία 1991 αμυντικός
Κοκκινάκη Ηλιάνα 2000 αμυντικός
Καράβού Κωνσταντίνα Παναγιώτα 1996 αμυντικός
Σολανάκη Αντωνία 1987 φουνταριστός
Κώστογλου Μαρία 2006 φουνταριστός
Σαββάκη Μαρία 2009 φουνταριστός
Μανουσάκη Αναστασία 1993 περιφερειακός
Ασκερίδου Γεωργία 2001 περιφερειακός
Ζερονιαν Μαρία Χριστίνα 1998 περιφερειακός
Μπίσμπα Καλλιόπη 1988 περιφερειακός
Κώστογλου Ραφαηλία 2007 περιφερειακός
Γιανναδάκη Αντωνία 2008 περιφερειακός
Μεταξά Μαρίνα 2010 περιφερειακός
Πιταροκοίλη Ρούσσα 2011 περιφερειακός
Αλεξανδρή Ειρήνη 2008 περιφερειακός
Νταβιγλάνη Κυριακή 2007 περιφερειακός
Παπαναστασίου Ανθία 1998 περιφερειακός
Valyi Fanny περιφερειακός
Ροβυθάκη Ευτυχία 2012 περιφερειακός
Βελεγράκη Ειρήνη 2012 περιφερειακός