karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με μια νίκη σε 12 παιχνίδια με τον ΟΦΗ, ο Πέπε Μελ, όχι μονο δεν παραιτήθηκε μετά το 4-0 απο τον Ολυμπιακό στο "Καραισκάκης" αλλά σε σχετική ερώτηση για το μέλλον του, απάντησε ότι "δεν πρόκειται να τα παρατήσουμε και μπορούμε να ολοκληρώσουμε την αγωνιστική σεζόν με καλύτερα αποτελέσματα”.

Ο Ισπανός τεχνικός στην συνέντευξη τύπου, αναφέρθηκε σε τεχνικά λάθη και όχι λάθη τακτικής, στον ΟΦΗ.

Οπως είπε “συμφωνώ ότι έχουν γίνει πολλά λάθη. Είναι δύσκολο να ξεκινάμε με λάθη που μας κοστίζουν και χάνουμε. Είναι τεχνικά λάθη και όχι τακτικής και αυτό είναι δύσκολο για την ομάδα που όταν είναι σε δύσκολη κατάσταση και χάνει στο 3ο λεπτό τότε όλα γίνονται πιο δύσκολα".

Ο Μελ τόνισε ότι ο μοναδικός τρόπος για να βγεί ο ΟΦΗ απο το αγωνιστκό αδιέξοδο, στο οποίο έχει περιέλθει είναι η δουλειά. Οπως είπε “εγώ γνωρίζω μόνο μια λύση για να διορθώνονται τα προβλήματα και αυτή είναι η δουλειά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε, δεν πρόκειται να τα παρατήσουμε και μπορούμε να ολοκληρώσουμε την αγωνιστική σεζόν με καλύτερα αποτελέσματα”.

Απομένει να δούμε, ποια θα είναι η απόφαση της διοίκησης του ΟΦΗ, ενόψει του κρίσμου αγώνα με τον Πανσερραικό στο Γεντί Κουλέ.

Το αν δηλαδή, θα πάει με τον Μέλ, σε αυτό το παιχνίδι ή με κάποιον άλλο προπονητή.

Την Κυριακή, την επόμενη μέρα του αγώνα με τον Ολυμπιακό, ο Πέπε Μέλ, συναντήθηκε με τον CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ Μηνά Λυσσάνδρου και η συνεργασία του Ισπανού τεχνικού με τον ΟΦΗ, ολοκληρώθηκε.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ έχασε με 4-0 απο τον Ολυμπιακό και βλέπει τον τελικό με τον Πανσερραικό

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με το γνωστό σύστημα "όσα φάμε και όσα βάλουμε", του Πέπε Μελ, ο ΟΦΗ γνώρισε βαριά ήττα (4-0) απο τον Ολυμπιακό στο "Καραισκάκης" και πλέον βλέπει τον "τελικό" με τον Πανσερραικό, στο Γενί Κουλέ, την επόμενη Δευτέρα.

Ο Ισπανός τεχνικός, με μια νίκη σε δώδεκα παιχνίδια, στον πάγκο του ΟΦΗ, δείχνει να μην μπορεί διαχειριστεί το υλικό και την κατάσταση στον ΟΦΗ.

Δεν είναι η ήττα, απο τον Ολυμπιακό.

Ο άρρωστος σημερινός ΟΦΗ, δεν είναι σε θέση, να παίξει ανταγωνιστικά, αυτά τα παιχίδια.

Η εικόνα του ΟΦΗ, είναι αυτή, που προκαλεί μεγάλες ανησυχίες, καθώς δεν υπάρχει η παραμικρή βελτίωση, στο παιχνίδι του.

Ο ΟΦΗ ήταν ο σάκος του μποξ, για μια καλή προπόνηση του Ολυμπιακού, υπο τα βλέμματα του νέου προπονητή, του Ισπανού Μεντιλίμπαρ, ο οποίος παρακολούθησε το παιχνίδι απο την εξέδρα, ενώ στον πάγκο τους ερυθρόλευκους κοουτσάρισε ο Σιλαηδόπουλος, προπονητής της Κ19, του Ολυμπιακού.

Τέσσερα γκολ, ένα δοκάρι και ευκαιρίες απο τον Ολυμπιακό, ένα δοκάρι για τον ΟΦΗ σε φάουλ του Μπάκιτς.

Υπήρξαν στιγμές, που το  παιχνίδι ήταν μαρτύριο, για τους παίκτες του ΟΦΗ στο γήπεδο, αλλά και τους φιλάθλους του, που το παρακολουθούσαν, απο την τηλεόραση.

Τα περιθώρια στενεύουν πλεον για τον ΟΦΗ, που έχει μπροστά του, τρείς τελικούς με Πανσερραικό (μέσα), Γιάννινα και Βόλο (έξω), για να βάλει φρένο, στον αγωνιστκό του, κατήφορο.

Με τη βοήθεια του κόσμου του, τη Δευτέρα στο Γεντί Κουλέ, απέναντι στον Πανσερραικό, καθώς οι φίλαθλοι επιστρέφουν στςιε εξέδρες, ένα μεγάλο ΠΡΕΠΕΙ, υπάρχει για τη νίκη, που τόσο πολύ χρειάζεται αυτό το διάστημα, η ομάδα.

Τραγικά λάθη της άμυνας του ΟΦΗ, στο πρώτο δεκάλεπτο, με τον Μπάουμαν να κάνει δώρο στον Μασούρα το πρώτο γκολ (6') και τον Ελ Κααμπί να κάνει και πάλι απο κενό της άμυνας, του ΟΦΗ, το 2-0, στο 10'.

Με το 2-0 στην "πλάτη" μόλις απο το πρώτο δεκάλεπτο, το παιχνίδι έμοιζε να έχει τελειώσει απο νωρίς, για τον ΟΦΗ.

Με τον ΟΦΗ να παίζει πολύ ψηλά στην άμυνα, ο Ολυμπιακός έκανε ότι ήθελε στο παιχνίδι.

Ενω ο ΟΦΗ, είχε σε όλο το ματς επιθετικά, μόνο το δοκάρι του Μπάκιτς στο 79' και γενικά περιορίστηκε σε ρόλο κομπάρσου, στο παιχνίδι.

Μόλις στο 6ο λεπτό και σε μπαλιά στην πλάτη της άμυνας ο Μπάουμαν βγήκε από την εστία του προσπαθώντας να διώξει την μπάλα αλλά την έστειλε πάνω στον Μασούρα, που εκμεταλλεύτηκε την περίσταση και άνοιξε το σκορ σε άδειο τέρμα.

Τέσσερα λεπτά αργότερα, ο Φορτούνης έκανε το γύρισμα από δεξιά, οι αμυντικοί δεν κατόρθωσαν να απομακρύνουν και ο Ελ Κααμπί έγραψε από κοντά το 2-0 δίνοντας σαφές προβάδισμα νίκης στην ομάδα του, με το 13ο γκολ του (συνολικά) στα ερυθρόλευκα.
Ο Ολυμπιακός συνέχισε να «πνίγει» τον ΟΦΗ, η κατοχή έφτασε στο 73% και στο 34΄ από νέο λάθος της αμυνας του ΟΦΗ, απο λάθος πάσα του Γκαγιέγος,  η μπάλα κατέληξε έξω από την περιοχή στον Ποντένσε, που προχώρησε, πλάσαρε ψύχραιμα για το 3-0.

Στο 38΄ ο Μπάουμαν έκανε μεγάλη απόκρουση σε σουτ του Μασούρα και στην εκτέλεση του κόρνερ που ακολούθησε ο Κάρμο, με τρομερό σε δύναμη αριστερό βολέ, τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι.

Ο ΟΦΗ έγινε απειλητικός για πρώτη φορά στο 41΄, όταν ο Ισέκα δεν κατάφερε να κοντρολάρει σωστά προ του Πασχαλάκη, ο οποίος μπλόκαρε την μπάλα, ενώ στο 43΄ το σουτ του Τσικίνιο έφυγε ελάχιστα άουτ, σε ένα ημίχρονο απόλυτης κυριαρχίας των γηπεδούχων, που πέτυχαν τρία γκολ στο πρώτο ημίχρονο για πρώτη φορά στο φετινό πρωτάθλημα!

Με το 3-0 και ενόψει του αγωνα με την Φερεντσβαρος την προσεχή Πέμπτη για το Conferece League, o Ολυμπιακός, κατέβασε ταχύτητα στην επανάλληψη.

Στο 58' έφτασαν στο 4-0 με τον Φορτούνη, μετά την ασίστ του Τσικίνιο στην πλάτη της άμυνας και στην αναπήδηση της μπάλας «κρέμασε» τον Μπάουμαν.

Ο ΟΦΗ έχασε την ευκαιρία να μειώσει στο 79ο λεπτό, όταν το φάουλ του Μπάκιτς λίγο έξω από την περιοχή έστειλε την μπάλα στο δεξί δοκάρι του Πασχαλάκη, που πάντως είχε εκτιναχθεί στην πορεία της μπάλας.

Αυτή ήταν η μοναδική τελική, του ΟΦΗ στην εστία του Πασχαλάκη.

Ολυμπιακός – ΟΦΗ 4-0 (Cosmote Sport 1)
Γκολ: 6′ Μασούρας, 10′ Ελ Κααμπί, 34′ Ποντένσε, 58′ Φορτούνης

Κίτρινες κάρτες: Κάρμο – Μαρινάκης, Μπάκιτς

Ολυμπιακός (Σωτήρης Συλαϊδόπουλος): Πασχαλάκης, Ροντινέι, Ορτέγκα, Κάρμο, Μπιανκόν, Τσικίνιο, Έσε (71′ Ιμπόρα), Φορτούνης (61′ Καμπράλ), Μασούρας (77′ Ναβάρο), Ποντένσε (46′ Αλεξανδρόπουλος), Ελ Κααμπί (61′ Γιόβετιτς).

ΟΦΗ (Πέπε Μελ): Μπάουμαν, Μαρινάκης, Βούρος, Γιαννούλης (46′ Θοράρινσον), Άμπαντα, Γκλάζερ, Γκαγιέγκος (46′ Μοσκέρα), Μπάκου (81′ Ριέρα), Μπάκιτς, Αποστολάκης (61′ Χιμένεθ), Ισέκα (61′ Φελίπε).

 

Στο +5 απο τη ζώνη υποβιβασμού, βρίσκεται ο ΟΦΗ, μετά την ήττα του με 1-2 απο την Κηφισιά στο Γεντί Κουλέ.

Η κρητική ομάδα παίζει με τη φωτιά, καθώς η διαφορά με τις ομάδες, που είναι χαμηλά, μειώθηκε.

Στο -4 απο τον ΟΦΗ ο Βόλος, στο -5 ο Παναιτωλικός και η Κηφισιά.

Η παρατεταμένη αγωνιστική κρίση του ΟΦΗ, συνεχίζεται, με μια μόνο νίκη σε 13 παιχνίδια πρωταθλήματος!

Ο ΟΦΗ το προσεχές Σάββατο (10/2, 5.30), αγωνίζεται στο "Καραισκάκης" με τον Ολυμπιακό, σε ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι.

Γ. Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi