Η ήττα του ΟΦΗ απο την Κηφισιά με 1-2 στο Γεντί Κουλέ, δημιούργησε έκρυθμη κατάσταση έξω απο το γήπεδο, μετά το τέλος του αγώνα.
Αν και η αναμέτρηση, διεξήχθη χωρις κόσμο στις εξέδρες, λόγω της γνωστής απαγόρευσης μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου, φίλαθλοι του ΟΦΗ, απο την περιοχή των Καμινίων, μαζεύτηκαν έξω απο τα αποδυτήρια και περίμεναν τους παίκτες να βγούν, για να τους τα ψάλουν.
"Βγάλτε τις φανέλες και φύγετε απο εδώ!" ήταν το κεντρικό σύνθημα των εξαγριωμένων φιλάθλων, και άλλα προειδοποιητικά μηνύματα, με επίκεντρο την σωτηρία της ομάδας.
Ισχυρή αστυνομική δύναμη, συγκεντρώθηκε και απέκλεισε την πρόσβαση φιλάθλων, κοντά στην πόρτα των αποδυτηρίων, με τους παίκτες του ΟΦΗ να παραμένουν μέσα στα αποδυτήρια για αρκετή ώρα, μέχρι να εκτονωθεί η κατάσταση.
Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, είναι στα κάγκελα, απο την αποτυχημένη πορεία της ομάδας, με βάσει τους στόχους που τέθηκαν το καλοκαίρι απο τη διοίκηση.
Αποκλείστηκε απο το Κύπελλο, βγήκε εκτός απο την διεκδίκηση της εξάδας και τώρα κινδυνεύει με υποβιβασμό.
Ο ΟΦΗ εδώ και 4 μήνες, έχει σημειώσει μόλις μια νίκη στο πρωτάθλημα και είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης!
Τα βέλη του κόσμου, δεν είναι μόνο προς τους παίκτες, αλλά και προς τη διοίκηση, για τις επιλογές της, στη φετινή σεζόν.
Δείτε το παρακάτω ερασιτεχνικό video έξω απο το Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα χειρότερα δεν έχου έρθει ακόμη για τον ΟΦΗ!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η κατάσταση στον ΟΦΗ, μυρίζει μπαρούτι μετά την ντροπιαστική ήττα απο την Κηφισιά στο Γεντί Κουλέ (1-2).
Ο Ισπανός τεχνικός Πέπε Μέλ, είναι σε πολύ δύσκολη θέση, καθώς μετράει μια νίκη σε ένδεκα παιχνίδια (!), μεταξύ αυτών και τον αποκλεισμό στο Κύπελλο απο τον Παναιτωλικό.
Ο Μέλ, ήρθε να αντικαταστήσει τον Νταμπράουσκας (απολύθηκε μένοντας χωρίς νίκη, σε 6 παιχνίδια), αλλά ο Ισπανός προπονητής έχει ήδη συμπληρώσει επίδοση απόλυσης, με τον ίδιο να έχει μόνο μια νίκη (επί του Παναιτωλικού με 1-0) σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, σε 11 παιχνίδια στον πάγκο του ΟΦΗ.
Ο Μέλ ήρθε για να αλλάξει την εικόνα του ΟΦΗ, αλλά τα αποτελέσματα είναι τραγικά και ο ίδιος δείχνει ανημπορος να σταματήσει το αγωνιστικό κατήφορο της ομάδας, που έχει αναλάβει.
Με μια νίκη, 7 ήττες (!), τρείς ισοπαλίες, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, ο Ισπανός προπονητής σπάει αρνητικά ρεκόρ και αποτελεί την επιτομή της αποτυχημένης προπονητικής επιλογής.
Οταν αλλάζεις ένα προπονητή, ευελπιστείς ότι ο νέος τεχνικός θα φέρει νέο άνεμο, αλλά ο Πέπε Μέλ, δεν έφερε απολύτως τίποτα.
Ο ίδιος για το ενδεχόμενο αποχώρησης του, απο τον πάγκο του ΟΦΗ, ανέφερε μετά το ναυάγιο με την Κηφισιά ότι "αν πιστεύετε ότι το πρόβλημα είμαι εγώ, θέλω το καλύτερο για τον ΟΦΗ".
Ενώ αποκάλυψε ότι "έχουμε συνάντηση με τον κ. Λυσάνδρου και θα μιλήσουμε για την κατάσταση και το μέλλον μου".
Και συμπλήρωσε με νόημα λέγοντας, ότι "αν πιστεύει η ομάδα ότι μπορεί να γίνει κάτι καλύτερο, με κάποιον άλλον, αυτός είναι ο κόσμος του ποδοσφαίρου”.
Ο Πέπε Μελ, άφησε και αιχμές για τις μεταγραφές που έκανε ο ΟΦΗ το χειμώνα.
Οπως είπε "οι παίκτες που πρότεινα εγώ ήταν ακριβότεροι, εκείνοι που ήρθαν ήταν οικονομικότεροι".
Παραδέχθηκε όμως ότι "η αγορά του χειμώνα δεν είναι ποτέ καλή περίοδος για μεταγραφές".
Ολα δείχνουν ότι το θέμα προπονητή, απασχολεί ξανά τον ΟΦΗ, με τον Πεπε Μελ, παρ' ότι υπέγραψε εξάμηνο συμβόλαιο με το σύλλογο, να δυσκολεύεται να το ολοκληρώσει.
TA ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΕΠΕ ΜΕΛ ΣΤΟΝ ΟΦΗ
Κύπελλο
Κηφισιά-ΟΦΗ 1-1
ΟΦΗ-Παναιτωλικός 1-2
Παναιτωλικός-ΟΦΗ 3-1
Πρωτάθλημα
Αρης-ΟΦΗ 1-0
ΟΦΗ-Αστέρας 0-2
ΠΑΟΚ-ΟΦΗ 4-0
ΟΦΗ-ΛΑΜΙΑ 1-1
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ-ΟΦΗ 1-1
ΟΦΗ-ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 1-0
ΑΕΚ-ΟΦΗ 3-0
ΟΦΗ-ΚΗΦΙΣΙΑ 1-2
Δείτε παρακάτω τις αναφορές του ΠέπεΜέλ στην συνέντευξη τύπου.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αποκλείστηκε απο το Κύπελλο, έμεινε έξω απο τη διεκδίκηση για μια θέση στην εξάδα, αλλά φαίνεται ότι τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμη για τον ΟΦΗ.
Ομάδα για...λύπηση, ο ΟΦΗ, υπέστη ταπεινωτική ήττα, απο την ουραγό Κηφισιά (1-2) στο Γεντί Κουλέ και μπαίνει σε μεγάλους μπελάδες ακόμα και για την παραμονή του, στην κατηγορία!
Η Κηφισιά πανηγύρισε το πρώτο διπλό της ιστορίας της, στο Γεντί Κουλέ, απέναντι σε ένα ΟΦΗ που δίνει πλέον χαρά σε κάθε πικραμένο, λόγω της θλιβερής εικόνας του στο γήπεδο.
Δίκαιη η νίκη της Κηφισιάς, η οποία στο ντεμπούτο του Κώστα Μπράτσου, έπαιξε άψογα την κόντρα επίθεση, απέναντι στην ευάλωτη άμυνα του ΟΦΗ και με ηγέτη τον Οτζέκοβιτς που σκόραρε δυο φορές (η πρώτη με πέναλτι) πανηγύρισε μια νίκη, που την βάζει γερά στο κόλπο της σωτηρίας.
Η νίκη της Κηφισιάς, θα ήταν ακόμα πιο εύκολη, αν ο ΟΦΗ δεν σκόραρε στο 71' με ένα τυχερό γκολ του Αποστολάκη με την πλάτη (!) μετά απο κόρνερ του Νέιρα.
Ο νεαρός αριστεροπόδαρος Ρεθυμνιώτης, που πέτυχε το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του ΟΦΗ, έτρεξε πολύ στο γήπεδο και ήταν ο κορυφαίος παίκτης της ομάδας του.
Τεράστιες και οι ευθύνες του Πέπε Μέλ, που έκανε αλχημείες και δείχνει γενικά ανήμπορος να βάλει φρένο στην κατηφόρα του ΟΦΗ.
Με μια νίκη σε δέκα ματς, σε πρωτάθλημα και Κύπελλο, ο Ισπανός προπονητής στον πάγκο του ΟΦΗ, δεν είναι ο απόλυτος υπεύθυνος για αυτό το χάλι, αλλά η ομάδα επί των ημερών του, δεν έχει δείξει την παραμικρή βελτίωση και έχει και αυτός το μερίδιο που του αναλογεί.
Με 1 νίκη σε 13 παιχνίδια πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ, μυρίζει...κίνδυνο για το ποια μπορεί να είναι η κατάληξη της φετινής χρονιάς!