Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την Κυριακή 31/3, θα μπεί στην μάχη των πλει-οφ ανόδου ο ΟΦΗ, με αντίπαλο τον Αρη.
Το πρώτο παιχνίδι, θα γίνει στις 31/3, στις 4μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Θα ακολουθήσει το δεύτερο παιχνίδι, στο κλειστό της Μίκρας στη Θεσσαλονίκη, την Τετάρτη 3/4, στις 5μμ.
Και αν χρειαστεί τρίτο παιχνίδι, αυτό θα γίνει, ξανά στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Κυριακή 7 Απριλίου (4μμ)
Η πρόκριση είναι στις δυο νίκες, με τον ΟΦΗ, να έχει το πλεονέκτημα της έδρας.
Η ομάδα που θα επικρατήσει θα αντιμετωπίσει το νικητή του ζευγαριού Πανιώνιος-Ηρακλής με την ομάδα της Νέας Σμύρνης, να έχει το πλεονέκτημα έδρας (στις δυο νίκες).
Οι νικητές των ζευγαριών ΟΦΗ-Αρης και Πανιώνιος-Ηρακλής, θα αναμετρηθούν για μια θέση στην Volley League, την οποία θα κατακτήσει η ομάδα που θα κάνει δυο νίκες.
Αν είναι ο ΟΦΗ στα τελικά, θα έχει εκείνος ως δεύτερος, απο την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, το πλεονέκτημα έδρας.
Αναλυτικά ο ορισμός των αγώνων Play Off 2-5 του πρωταθλήματος της PRE LEAGUE Ανδρών μεταξύ των ομάδων ΟΦΗ-Αρης:
1) ΟΦΗ-ΑΣ ΆΡΗΣ: Θα διεξαχθεί την Κυριακή 31/3/2024 και ώρα 16.00 στο Κλειστό Γυμναστήριο
Βαρδινογιάννειο ΑΚ.
2) ΑΣ ΆΡΗΣ-ΟΦΗ: Θα διεξαχθεί την Τετάρτη 3/4/2024 και ώρα 17.00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Μίκρας.
3) ΟΦΗ-ΑΣ ΆΡΗΣ (αν χρειαστεί): Θα διεξαχθεί την Κυριακή 7/4/2024 και ώρα 16.00 στο Κλειστό Γυμναστήριο Βαρδινογιάννειο ΑΚ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ντεμπούτο στο Κύπελλο Ελλάδος γυναικών 2023-24, που διεξάγεται για πρώτη φορά, κάνει η ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών του ΟΦΗ, που αγωνίζεται την Τετάρτη (20/3, 4μμ) στο Ρέθυμνο, με αντίπαλο την Επισκοπή.
Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ και θα γίνει στο γήπεδο Θεόδωρος Ι. Βαρδινογιάννης, στην Επισκοπή.
Με βάση την κλήρωση και το σύστημα διεξαγωγής, ο ΟΦΗ σε περίπτωση πρόκρισης θα αντιμετωπίσει στην επόμενη φάση το νικητή της αναμέτρησης ΣΤΙΛΒΗ ΧΑΝΙΩΝ – ΚΑΜΙΣ. ΡΑΠΑΝΙΑΝΩΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝ.
Η ομάδα που θα προκριθεί απο τις δυο πρώτες φάσεις, με βάση την κλήρωση που έχει γίνει και το σύστημα διεξαγωγής, θα συνεχίσει στους "8" της διοργάνωσης.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ μετά την σπουδαία πορεία στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής γυναικών, όπου είναι στην δεύτερη θέση, θα διεκδικήσουν την διάκριση και στο Κύπελλο Ελλάδος.
Τον αγώνα Επισκοπή Ρεθύμνου-ΟΦΗ, θα σφυρίξει η Βράγκου Ευαγγελία (Χανίων), Α' βοηθός Βράγκου Αικατερίνη (Χανίων), Β' βοηθός Καντεράκη Παρασκευή (Χανίων).
Στο Κύπελλο Ελλάδος Γυναικών, που διεξάγεται για πρώτη φορά συμμετέχουν τα παρακάτω Γυναικεία Σωματεία:
1) ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΟ, 2) ΑΕΚ, 3) ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ, 4) ΑΡΗΣ ΑΣ, 5) ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, 6) ΑΧΑΡΝΑΪΚΟΣ ΑΟ, 7)
ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΘΡΑΚΗΣ ΑΜΠΟ, 8) ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΓΠΟ, 9) ΔΙΑΓΟΡΑΣ ΡΑΧΩΝ ΑΓΣ, 10)
ΔΟΞΑ 2016 ΠΣ, 11) ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΟ, 12) ΘΕΟΝΗ ΤΡΙΚΑΛΑ 2011 ΑΟ, 13) ΚΑΛΛΟΝΗΣ
ΑΠΓΜΣ, 14) ΚΑΜΙΣ. ΡΑΠΑΝΙΑΝΩΝ ΠΟΣΕΙΔΩΝ, 15) ΚΩΑΚΟΣ ΦΙΛΙΝΟΣ ΑΟ, 16)
ΛΕΟΝΤΙΚΟΣ, 17) ΝΕΟΙ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, 18) ΝΗΡΗΙΔΕΣ ΦΘΙΑΣ ΑΣ, 19) ΟΔΥΣΣΕΑΣ
ΜΟΣΧΑΤΟΥ, 20) ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ ΥΜΗΤΤΟΥ ΑΣ, 21) ΟΦΗ, 22) ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΑΟ, 23)
ΠΑΟΚ, 24) ΠΑΣ ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, 25) ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ, 26) ΠΑΣ ΛΑΜΙΑ
1964, 27) ΠΟΝΤΙΑΚΟΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ ΑΟ, 28) ΠΟΝΤΙΩΝ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, 29)
ΣΚΙΟΥΡΟΙ, 30) ΣΟΥΦΛΙ 2018 ΠΟ, 31) ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΥΘΙΩΝ, 32) ΣΤΙΛΒΗ ΧΑΝΙΩΝ,
33) ΦΛΑΜΙΝΓΚΟ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ, 34) ΦΩΣΤΗΡ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ.
Γ.Κορτς
Η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου, εκπροσώπησε την Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου, στην μεγάλη εκδήλωση του Ναυτικού Ομίλου Χανίων, για την βράβευση των αθλητών, αθλητριών και των προπονητών τους, για τις επιδόσεις και τις διακρίσεις που σημείωσαν το 2023.
Η εκδήλωση είχε μεγάλη επιτυχία και διεξήχθη στον συνεδριακό χώρο της ΑΝΕΚ LINES, στα Χανιά.
Η Μαρία Βασιλείου συνεχάρη την πρόεδρο του ΕΑΚ Χανίων Σοφία Τσισμενάκη, για τις επιτυχίες των Χανιωτών αθλητών, αλλά και τα στελέχη του ΝΟΧανίων, για τον σπουδαίο ρόλο που διαδραματίζει στα Χανιά.
"Θα ήθελα να συγχαρώ τους διοργανωτές, για την πραγματικά εντυπωσιακή και δυναμική εκδήλωση, αλλά και τους αθλητές και προπονητές του ΝΟΧανίων για τις επιδόσεις τους. Σαν ΕΑΚ Ηρακλείου, τους μεταφέραμε τα συγχαρητήρια μας και τις ευχές μας, για μια δυναμική παρουσία και τη νέα σεζόν. Οι Κρητικοί Αθλητές και οι σύλλογοι του νησιού κρατούν πολύ ψηλά τη σημαία του αθλητισμού σε όλη τη χώρα" ανέφερε σε δήλωση της η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου.
Στην φωτογραφία, η αναπληρώτρια αντιπρόεδρος του ΕΑΚΗ, Μαρία Βασιλείου, με την πρόεδρο του ΕΑΚ Χανίων Σοφία Τσισμενάκη.