karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τα κορίτσια του ΟΦΗ έγραψαν ιστορία, καθώς έφτασαν στις 8 καλύτερες ομάδες της χώρας, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20, που διεξήχθη στο κλειστό της Μεταμόρφωσης στην Αθήνα, ωστόσο, το φινάλε τους άφησε γλυκόπικρη γεύση, καθώς έφτασαν μια ανάσα απο την πρόκριση στους "4", αλλά ηττήθηκαν με 3-2 στο ται-μπρέικ απο τις Αμαζόνες, μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι με τρομερές ανατροπές (25-23, 32-30, 19-25, 20-25, 17-15) και έχασαν την ευκαιρία, να συνεχίσουν το όμορφο ταξίδι τους, στο Φάιναλ Φορ.

Η προσπάθεια των κοριτσιών του ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τις Αμαζόνες ήταν συγκινητική.

Αν και βρέθηκαν να χάνουν, με  2-0 σετ, ισοφάρισαν σε 2-2.

Αλλά και στο ται-μπρέικ, χρειάστηκε να κάνουν μια σπουδαία ανατροπή και απο 8-0 που έχαναν, ισοφάρισαν σε 13-13 , αλλά τελικά έχασαν  με 17-15.

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, που βρέθηκε στο πλευρό των κοριτσιών του ΟΦΗ, στον ιστορικό προημιτελικό, μοίρασε μπράβο στις αθλήτριες του ΟΦΗ και μίλησε με συγκινητικά λόγια,  για την ψυχή που έδειξαν και την εικόνα που παρουσίασαν σε όλο το τουρνουά.

Οπως ανέφερε ο Γιάννης Δανδάλης "τους αξίζουν πολλά μπράβο. Είμαι περήφανος για τα κορίτσια μας και την προσπάθεια που έκαναν. Για μένα είναι οι νικήτριες του τουρνουά. Και δεν το λέω μόνο εγώ, το λένε όλοι όσοι παρακολουθούν, τη δουλειά που γίνεται στον ΟΦΗ. Ολη η Ελλάδα, μιλάει για αυτές και τα μηνύματα που δεχόμαστε, είναι πραγματικά πολύ συγκινητικά και τους αξίζουν συγχαρητήρια", ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΦΗ, που δεν έκρυψε την ενόχληση του, για κάποιες διαιτητικές αποφάσεις, ειδικά στο πρώτο σετ του αγώνα.

Οπως ανέφερε ο Γιάννης Δανδάλης "ποτέ δεν μιλάω για τους διαιτητές. Οφείλω όμως να πω, ότι έγιναν πολύ σοβαρά λάθη, απο τους διαιτητές, στο πρώτο σετ. Θα έλεγα ότι το πρώτο σετ, κρίθηκε απο λάθη των διαιτητών και μάλιστα σε κρίσιμα σημεία, μετά το 20. Προσωπικά, μέτρησα τρία σοβαρά λάθη. Δεν μιλάω για δόλο,για να μην παρεξηγηθώ. Μιλάω για λάθη. Δυστυχώς ήταν σε βάρος μας".

Ο Γιάννης Δανδάλης, μιλάει με περηφάνια για τη φουρνιά αυτή των κοριτσιών του ΟΦΗ.

"Δεν θέλω να αδικήσω καμία ομάδα, απο όσα χρόνια βρίσκομαι στον ΟΦΗ. Αλλά αυτή η ομάδα, είναι η αγαπημένη μου ομάδα. Εχουν πετύχει τόσα πολλά. Είναι κορίτσια απο την Κρήτη, έχουν τρομερό ταλέντο και θα μας χαρίσουν στο μέλλον και άλλες μεγάλες επιτυχίες. Θέλω να έχουν ψηλά το κεφάλι και τα καλύτερα είναι μπροστά τους". 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Οχι δάκρυα για τις κοριτσάρες του ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για το μεγάλο παιχνίδι της Εθνικής με το Καζακστάν, αλλά και για το κλίμα που επικρατεί στην ομάδα, ενόψει του κρίσιμου αγώνα με φόντο την πρόκριση στα τελικά του Euro 2024 που θα γίνει το καλοκαίρι στα γήπεδα της Γερμανίας, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο πρόεδρος του Γαλανόλευκου Φάρου, Νίκος Φλέκκας.
Ο πρόεδρος του Φάρου, επισκέφθηκε το ξενοδοχείο της Εθνικής και μίλησε με τους παίκτες, μεταφέροντας το κλίμα που επικρατεί ενόψει του πρώτου αγώνα με το Καζακστάν (Πέμπτη 21/3, 9.45μμ) στην OPAP ARENA.
Το κίνητρο για τους παίκτες, ώστε να βρεθούν στο γήπεδο είναι πολύ μεγάλο. Μην ξεχνάμε ότι κανείς απο τη σημερινή ομάδα της Εθνικής, δεν έχει πάει σε τελική φάση EURO ή Μουντιάλ, (πλην του Τζαβέλλα, ο οποίος κρεμάει τα παπούτσια του), ανέφερε ο Νίκος Φλέκκας που θεωρεί ότι η Εθνική μας, θα είναι παρούσα στο μεγάλο ποδοσφαιρικό ραντεβού του καλοκαιριού στα γήπεδα της Γερμανίας.
Αυτή είναι η 4η φορά που η Εθνική διεκδικεί πρόκριση μέσω μπαράζ, ανέφερε ο πρόεδρος του Φάρου και αναφέρθηκε στα παιχνίδια του 2009 που με γκολ του Σαλπιγγίδη η Εθνική πήγε στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής.
Το 2013 με γκολ του Μήτρογλου και του Σαλπιγγίδη, η Εθνική κέρδισε τη Ρουμανία και πήγε στο Μουντιάλ της Βραζιλίας.
Αλλά και το 20017 όταν η Εθνική αποκλείστηκε απο την Κροατία, η οποία έφτασε μέχρι τον τελικό στο Μουντιάλ του 2018, στη Ρωσία.
Η Ελλάδα πάει για πρώτη φορά σε μπαράζ, για να διεκδικήσει πρόκριση σε EURO.
Ο Νίκος Φλέκκας, είπε ότι τα 4 σεντερ φορ της Εθνικής (Γιακουμάκης, Παυλίδης, Ιωαννίδης, Τζόλης και Δουβίκας), είναι τα καλύτερα στην Ευρώπη, ενώ χαρακτήρισε έγκλημα το γεγονός ότι ο Φορτούνης δεν βρίσκεται στην Εθνική ομάδα.
Για τον  Πογέτ είπε ότι θα είναι σωστό να μείνει στην Εθνική, αν πάρει την πρόκριση στα τελικά του EURO.
Ενώ τα προγνωστικά του είναι ότι, η Εθνική θα κερδίσει 3-1 ή 2-0 το Καζακστάν και εκτιμάει ότι η Εθνική θα παίξει την πρόκριση στο EURO  με το Λουξεμβούργο και ότι τη Γεωργία!
Το γήπεδο της ΑΕΚ θα είναι γεμάτο και ο πρόεδρος του Φάρου, είπε ένα μεγάλο μπράβο προς την ΕΠΟ, που αυτή τη φορά άνοιξε το πέταλο.
Ο ίδιος εκτιμάει ότι θα είναι πραγματικά sold out το παιχνίδι και ανέφερε την συζήτηση που είχε με τον CEO της ΕΠΟ, Ιάκωβο Φιλιππούση για το θέμα αυτό.
Δεν παρέλειψε πάντως, να εκφράσει το παράπονό του, για το γεγονός, ότι η κερκίδα του Φάρου θα είναι διασκορπισμένη, καθώς δεν δόθηκαν απο την ΕΠΟ, μαζικά εισιτήρια όπως της είχε ζητηθεί, αλλά κλείστηκαν όλα μέσω ίντερνετ απο φιλάθλους του Φάρου, που θα είναι παρόντες στο παιχνίδι.
 
Ακούστε παρακάτω τη συνέντευξη του Νίκου Φλέκκα στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Θλίψη σκόρπισε στην αθλητική κοινωνία του Ηρακλείου, ο χαμός του πρώην διαιτητή ποδοσφαίρου και τελευταία παρατηρητή διαιτησίας Χρήστου Χανιωτάκη, σε ηλικία μόλις 51 ετών.

Ο Χρήστος, άφησε πίσω τρία παιδιά και τη σύζυγο του, να παλέψουν με το πένθος τους και την μεγάλη τους αυτή απώλεια.

Οσοι τον γνώριζαν, ήξεραν την μάχη που έδινε.

Ο Χρήστος, ήταν εκείνος που σφύριζε τη λήξη στους αγώνες που διατήτευε, αλλά αυτή τη φορά, η καταρραμένη αρρώστια, ήταν εκείνη που σφύριξε τη λήξη και έστειλε αυτό το νέο άνθρωπο και οικογενειάρχη στα ...αποδυτήρια του ουρανού.

Σφύριξε ο Χάρος και έληξε ο Χρήστος!

Τον Χρήστο Χανιωτάκη, τον γνώριζα απο την εποχή που σφύριζε στα γήπεδα.

Η διαιτησία, ήταν το πάθος του και την υπηρέτησε μέχρι το τέλος της ζωής του.

Σφύριξε, μέχρι την Δ' Εθνική και την Γ' Εθνική ως βοηθός διαιτητή.

Τα τοπικά πρωταθλήματα, ήταν όμως το φόρτε του.

Εκεί καθιερώθηκε, έκανε φίλους, έχτισε το διαιτητικό του προφίλ.

Τελευταία, ήταν παρατηρητής διαιτησίας και εθνικός εκπαιδευτής.

Στην συλλυπητήρια ανακοίνωση της, η ΕΠΣΗρακλείου, με την οποία συνεργαζόταν μέχρι το τέλος, επισημαίνει για τον Χρήστο Χανιωτάκη ότι "αφήνει πίσω του ένα ανεκτίμητο έργο στον χώρο της διαιτησίας, αποτελώντας επί δύο και πλέον δεκαετίες έναν από τους κορυφαίους διαιτητές ενώ τα τελευταία χρόνια συνέχιζε την προσφορά του στην διαιτησία ως αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας ΕΠΣΗ, παρατηρητής διαιτησίας και εθνικός εκπαιδευτής. Επίσης είχε ενεργή παρουσία ως γραμματειακός συνεργάτης της ΕΠΣΗ και είχε καθημερινή επικοινωνία με όλα τα σωματεία ενώ ήταν και στην οργανωτική Επιτροπή του Παιδικού Πρωταθλήματος της ΕΠΣΗ, με σημαντική συνεισφορά στην ανάπτυξη των υποδομών".

O αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης και πρώην διαιτητής ποδοσφαίρου, επισημαίνει με ανάρτηση του και μια φωτογραφία με τον Χρήστο Χανιωτάκη, ως διαιτητές και οι δυο μέσα στο γήπεδο, ότι "πρόωρα αποχαιρετούμε για το μεγάλο ταξίδι τον Αγαπητό μας Χρήστο. Φτωχές οι λέξεις για στιγμές τραγικές. Αμέτρητα "γιατί" σ' αυτό το κατευόδιο. Παρακαταθήκη για την Οικογένεια σου,τα παιδιά σου και για όλους εμάς, η Πορεία σου που χαρακτηρίστηκε από Προσφορά και Μόχθο, μα πάνω απ' όλα Ήθος, ισχυρ ό αίσθημα Δικαιοσύνης, βαθιά Πιστεύω και Ιδανικά. Καλό ταξίδι στο ΦΩΣ των ουρανών Φίλε μας".

Ο πρώην πρόεδρος του συνδέσμου διαιτητών Ηρακλείου Μιχάλης Γαρεφαλάκης και ταμίας της Ενωσης Διαιτητών Ποδοσφαίρου Ελλάδος ΕΔΠΕ-ΟΔΠΕ, τονίζει για τον Χρήστο Χανιωτάκη, ότι "ήταν ένα αγνό παιδί με ήθος και αγάπη στον συνάνθρωπό του.
Τον γνώρισα στον χώρο της διαιτησίας, απο την πρώτη στιγμή γίναμε φίλοι, με στήριξε και τον στήριξα, ήταν το δικό μου παιδί, πάντα με το χαμογέλο και τον σεβασμό προς όλους μας. Ως εν ενεργεία διαιτητής, βοήθησε τα μεγιστά με ήθος και σεβασμό. Αγωνίστηκε στη Δ' Εθνική και σαν βοηθός στη Γ' Εθνική".
Ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ Νίκος Τζώρτζογλου, αναφέρει για τον παλαίμαχο διαιτητή, ότι "ημέρα θλίψης και πένθους είναι η σημερινή για την ΕΠΣΗ, την διαιτησία και το ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο. Αποχαιρετούμε με πόνο καρδιάς έναν σπουδαίο νεο άνθρωπο, έναν άξιο συνεργάτη, έναν μοναδικό φίλο, τον αγαπημένο μας Χρήστο Χανιωτάκη. Ο Χρήστος Χανιωτάκης αφήνει πίσω του ένα ανεκτίμητο έργο στον χώρο της διαιτησίας, αποτελώντας επί δύο και πλέον δεκαετίες έναν από τους κορυφαίους διαιτητές ενώ τα τελευταία χρόνια συνέχιζε την προσφορά του στην διαιτησία ως αναπληρωτής πρόεδρος της Επιτροπής Διαιτησίας ΕΠΣΗ, παρατηρητής διαιτησίας και εθνικός εκπαιδευτής. Καλό ταξίδι στο ΦΩΣ Φίλε Χρήστο… Σε ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες…".

Συλλυπητήριες ανακοινώσεις, έχουν εκδώσει το σύνολο των ποδοσφαιρικών σωματείων του Ηρακλείου, σε ένδειξη εκτίμησης προς το πρόσωπο του εκλιπόντα εκφράζοντας τη θλίψη τους, για τον πρόωρο χαμό του.

Οπως και συνάδελφοι του, διαιτητές, με τους οποίους συνυπήρχε στα γήπεδα.

Η κηδεία του παλαίμαχου διαιτητή, θα τελεστεί στη γενέτειρα του, στις Δαφνές, την Παρασκευή και ώρα 13:00 στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου.

Αυτό θα είναι, το τελευταίο σφύριγμα, του Χρήστου Χανιωτάκη.

Καλό Παράδεισο...

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi