Το Εθνικό Αθλητικό Κέντρο Ηρακλείου (ΕΑΚΗ) τιμήθηκε στα Χανιά, απο το ΝΟΧανίων για τη συνεισφορά του, στη διεξαγωγή του διεθνή αγώνα κολύμβησης "Βενιζέλεια", που έγιναν στα Χανιά, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης, τον Δήμο Χανίων και την Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος.
Τα "Βενιζέλεια", αποτελούν ένα από τα κορυφαία μίτινγκ της χώρας, στο οποίο συμμετείχαν 350 αθλητές, από 26 σωματεία από την Κρήτη, την υπόλοιπη Ελλάδα και την Κύπρο.
Την τιμητική πλακέτα, παρέλαβαν για για λογαριασμό του ΕΑΚΗ, ο πρόεδρος Μένανδρος Παντελλίδης και ο αντιπρόεδρος, Μάνος Χουρδάκης.
"Ευχαριστούμε το ΝΟ Χανιων για την τιμή. Στόχος μας είναι η προσφορά στον αθλητισμό και η στήριξη όλων των αθλητικών γεγονότων, που συμβάλλουν προς αυτήν την κατεύθυνση. Συγχαρητήρια στο ΝΟΧ και το ΕΑΚ Χανίων, αλλά και όσους συνέβαλαν σε αυτήν την υπέροχη διοργάνωση" ανέφερε ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Μένανδρος Παντελλίδης.
Στο μεταξύ, όλα τα μέλη του Εθνικού Αθλητικού Κέντρου Ηρακλείου (ΕΑΚΗ), συμμετείχαν το Σαββατοκύριακο, σε αθλητικές δράσεις και εκδηλώσεις, με φόντο τον αθλητισμό.
Η αναπληρώτρια πρόεδρος του ΕΑΚΗ Εύη Σημαιάκη, η Γραμματέας του ΕΑΚΗ Νατάσα Μπουρνάζου και η αναπληρώτρια Ταμίας του ΕΑΚΗ Ρία Καψάλη, παραβρέθηκαν στους τελικούς του Πανελλήνιου πρωταθλήματος μηχανικών, που έγιναν στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Μάλιστα είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν με τους θρύλους του Ελληνικού μπάσκετ Παναγιώτη Φασούλα και Κώστα Παταβούκα, που βρέθηκαν στην Κρήτη, για αυτό το σκοπό.
Ακόμη, η Εύη Σημαιάκη, ήταν παρούσα στους διασυλλογικούς αγώνες Κ18 Ανδρών-Γυναικών, που έγιναν στο στάδιο Ελευθερίας.
Τέλος, το μέλος του Δ.Σ. του ΕΑΚΗ Εφη Πασπαλάκη και οι κυρίες Μπουρνάζου-Καψάλη, παραβρέθηκαν στην αναμέτρηση του ΑΣΚΑ Ηράκλειο με τον Παναθηναϊκό, στο κλειστό Αλικαρνασσού, στο πλαίσιο της δέκατης και τελευταίας αγωνιστικής της Α1 μπάσκετ με αμαξίδιο.
"Οπου μπορούμε να προσφέρουμε για το καλό του αθλητισμού, θα είμαστε εκεί" αναφέρει στην ανακοίνωση του, το ΕΑΚΗ.
Τα ταλεντάκια της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ξεχώρισαν στο δυνατό τριήμερο τουρνουά ποδοσφαίρου για αναπτυξιακές ηλικίες AEGEO CUP 2024.
Οι μικροί άσσοι του ΟΦΗ, κέρδισαν τρείς πρωτιές στις ηλικιακές κατηγορίες Κ10 (2014), Κ10 (2014-15) και Κ9 (2015) και έδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει.
Ο επικεφαλής προπονητής, της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Βασίλης Μαραγκάκης, ανέφερε ότι: "Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, απο τα ταλεντάκια μας. Ευχαριστούμε τους γονείς που εμπιστεύονται τα παιδιά στο σύλλογο μας. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω και τα παιδιά, αλλά και τους γονείς για το αθλητικό πνεύμα και την υποδειγματική συμπεριφορά, που έδειξαν στους αγώνες. Επίσης, θέλω να συγχαρώ και να ευχαριστήσω τον κύριο Κώστα Καλπακίδη για την ευγενική πρόσκληση και τους διοργανωτές συνολικά, για το εξαιρετικό τουρνουά, που έδωσε την ευκαιρία στους αθλητές, για εμπειρίες και δυνατά παιχνίδια".
Η Ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, την επόμενη Πέμπτη 9 Μαΐου μετά από πρόσκληση της ΠΑΕ ΟΦΗ θα δώσει το παρόν στο ΒΑΚ με πέντε τμήματα, Κ13 (2011) - Κ11 (2013) - 2012 -Κ9 (2015) - 2014 για φιλικά παιχνίδια με τα τμήματα της Elite Ακαδημίας της ΠΑΕ ΟΦΗ (Αθήνας - Ρεθύμνου - Χανίων).
Την ίδια ημέρα (Πέμπτη), τρία τμήματα, της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κ14 (2010) - Κ12 (2012) - Κ10 (2014), θα αναχωρήσουν για το Ρέθυμνο, όπου θα συμμετάσχουν για τρεις ημέρες (9-10-11 Μαΐου) στο δυνατό τουρνουά με ομάδες απο όλη την Ελλάδα, RETHYMNO EASTER CUP 2024.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η Ακαδημία ποδοσφαίρου με ανακοίνωση τους, εύχεται σε όλους τους αθλητές και τους γονείς, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είδε τη ζωντανή μορφή του Αγίου Ραφαήλ και έβαλε στοίχημα ζωής, να κατασκευάσει μια εκκλησία, για να τιμήσει τον Αγιο του.
Ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Ζερβάκης, μέσα απο αυτό το προσωπικό του βίωμα και με όπλο την τέχνη του, αφού πιάνουν τα χέρια του (ηλεκτρολόγος στο επάγγελμα, αλλα πολυτεχνίτης), αλλά και τη βοήθεια φίλων του, κατάφερε να ολοκληρώσει το τάμα του στον Αγιο και τη Δευτέρα του Πάσχα, να κάνει τα θυρανοίξια της υπέροχης εκκλησίας του Αγίου Ραφαήλ, που κατασκεύασε στο Τεφέλι.
Συγκινημένος ο ίδιος και η οικογένεια του, υποδέχθηκαν τους φίλους τους, σε αυτή τη μεγάλη στιγμή για την οικογένεια Ζερβάκη, προκειμένου να εγκαινιάσουν το εκκλησάκι του Αγίου Ραφαήλ.
Τον τίμησε αρκετός κόσμος, με την παρουσία του.
Μεταξύ αυτών, ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Λευτέρης Αυγενάκης, ο δήμαρχος Αστερουσίων Μανώλης Κοκοσάλης, οι συνάδελφοι του, απο το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, χωριανοί, φίλοι και συνεργάτες.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, τονίζει ότι "Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παρέστη σύσσωμο, στα θυρανοίξια του ιερού ναού, του Αγίου Ραφαήλ στο Τεφέλι.
Η εκκλησία, κατασκευάστηκε απο τον Γενικό Αρχηγό του συλλόγου Κώστα Ζερβάκη και φίλους του, μετά απο προσωπικό του βίωμα που είχε ο ίδιος και όλοι οι παρευρισκόμενοι του ευχήθηκαν να είναι γερός και να τιμά τον Αγιο του.
Με δήλωση του, ο Κώστας Ζερβάκης, ευχαρίστησε όσους παρευρέθηκαν στα εγκαίνια της εκκλησίας.
Όπως ανέφερε "ευχαριστώ όλο τον κόσμο που μας βοήθησε να κάνουμε αυτό το όμορφο εκκλησάκι υπερ υγείας.
Ευχαριστούμε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους, σε αυτήν την σημαντική στιγμή για μένα και την οικογένεια μου και εύχομαι σε όλους να έχουν την ευλογία του Αγίου Ραφαήλ".
Στον καλό φίλο Κώστα Ζερβάκη και την οικογένεια του, ευχόμαστε να έχουν την ευλογία του Αγίου.



