Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συγκλονιστική στιγμή, στο 55' του αγώνα ΟΦΗ-Παναιτωλικός (1-2), με τον Κώστα Γιανούλη να γίνεται αλλαγή και να ολοκληρώνει την ποδοσφαιρική του καριέρα.
Οι συμπαίκτες του, ο κόσμος όρθιος, χειροκρότησε τον έμπειρο αμυντικό, που έμεινε 5,5 χρόνια στον ΟΦΗ.
Ο ίδιος συγκινημένος, ανταπέδωσε το χειροκρότημα του κόσμου.
Σε δηλώσεις του, στην Cosmote Tv, ανέφερε ότι “δεν υπάρχουν λέξεις, μόνο χαρά, ευγνωμοσύνη για ότι κατάφερα στην ζωή μου. Ήταν ένα όνειρο από παιδί, ήθελα να παίξω μπάλα και τα κατάφερα. Είχα μεγάλη στήριξη από την οικογένεια μου, το ευχαριστώ είναι λίγο, να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΟΦΗ. Ο ΟΦΗ είναι στην καρδιά μου, είναι τιμή μου που φόρεσα την φανέλα και το περιβραχιόνιο του και είμαι ευγνώμων”.
Τον Κώστα Γιαννούλη, έσπευσε να συγχαρεί και ο προπονητής του Παναιτωλικού, Γιάννης Πετράκης.
Δυστυχώς, το αντίο του Κώστα Γιαννούλη, δεν συνοδεύτηκε με νίκη, καθώς ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 1-2 στο τελευταίο παιχνίδι της σεζόν.
Ο Παναιτωλικός με γκολ των Καρέλη και Μπουζούκη πήρε τη νίκη, στο αδιάφορο παιχνίδι. Το γκολ του ΟΦΗ ο νεαρός Αποστολάκης.
Η οικογένεια του Κώστα Γιαννούλη και τα παιδιά του, ήταν στο γήπεδο, με φανέλες δικές του, για το αντίο του, στα γήπεδα.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ με ανακοίνωση της, απο τα μεγάφωνα, ανέφερε για τον Κώστα Γιαννούλη:
"Φίλες και φίλοι του ΟΦΗ,
Ας σηκωθούμε όλοι όρθιοι για να δώσουμε το πιο δυνατό μας χειροκρότημα στον αρχηγό μας.
Σήμερα ο Κώστας Γιαννούλης βάζει τέλος σε μια σπουδαία ποδοσφαιρική καριέρα με 417 αγώνες, ενώ φόρεσε και τη φανέλα με το εθνόσημο στο στήθος.
Ο ΟΦΗ είναι η ομάδα με τις περισσότερες συμμετοχές στην καριέρα του. Συνολικά 115 φορές τίμησε τη φανέλα της ομάδας μας!
Κώστα σ' ευχαριστούμε για όσα πρόσφερες στον ΟΦΗ. Στις δύσκολες και στις εύκολες στιγμές! Η Κρήτη και ο ΟΦΗ θα είναι πάντα η οικογένειά σου!".
Πίκρα, οργή, αλλά και υπερηφάνεια, για τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Πίκρα, γιατί ο πρωταθλητής ΠΑΟΚ, δεν ήταν καλύτερος, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, αλλά με το γκολ της Βαρδαλή στο 50', έκανε την τέλεια "απόδραση" για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος, απέναντι σε ένα ΟΦΗ, που είχε δοκάρι στο δεύτερο ημίχρονο με την Ριμπάνσκα, ενώ ζήτησε και ένα πέναλτι στο 80' το οποίο δεν δόθηκε απο τον διαιτητή, μέσα σε θύελλα διαμαρτυριών. Αν σε κάποια απο τις δυο φάσεις, ο ΟΦΗ ισοφάριζε, είχε το μομέντουμ ακόμα και για την ανατροπή.
Οργή γιατί, ο διαιτητής Μόσχου απο το Λασίθι, χάλασε το παιχνίδι και πήγε να κλέψει τη δόξα των κοριτσιών. Τελικά έγινε ο αρνητικός πρωταγωνιστής. Αποχώρησε με αποδοκιμασίες απο το γήπεδο.
Δεν είναι μόνο το πέναλτι, που φωνάζει ο ΟΦΗ, είναι η γενικότερη διαιτησία του, η ανοχή στις καθυστερήσεις στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά και το γεγονός ότι παίχθηκε πολύ λίγος έξτρα χρόνος, καθώς μόνο στη φάση του πέναλτι, είχαμε δεκάλεπτη διακοπή του παιχνίδιού.
Υπερηφάνεια, γιατί τα κορίτσια του ΟΦΗ, φέτος κατάφεραν πολλά, αλλά στο πιο μεγάλο παιχνίδι της νεότερης ιστορίας τους, είχαν τραυματία (διάστρεμμα) την Ριμπάνσκα, η οποία δεν ξεκίνησε στο παιχνίδι και όταν έσφιξε τα δόντια και μπήκε με δεμένο πόδι στο δεύτερο ημίχρονο, πήγε να πάρει μόνη το ματς.
Η Σλοβάκα στράικερ, έκανε άνω-κάτω την άμυνα του ΠΑΟΚ, αλλά στάθηκε άτυχη στην φάση του δοκαριού, καθώς αν γινόταν σε εκείνο το σημείο το 1-1, ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος και υπήρχε ακόμη πολύ ώρα αγώνα.
Δυστυχώς το παιχνίδι τελείωσε με φωνές, απο πλευράς ΟΦΗ για την διαιτησία του Μόσχου, ενώ νωρίτερα στην φάση του πέναλτι είχε αποβληθεί με κόκκινη κάρτα ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Παντζαρίδης, ο οποίος μπήκε στο γήπεδο, σε έξαλλη κατάσταση, για να διαμαρτυρηθεί στον διαιτητή.
Ο ΟΦΗ έχει σοβαρά παράπονα, για την διαιτησία του Μόσχου, ο οποίος είχε αφήσει με παράπονα τον ΟΦΗ και στο παιχνίδι πρωταθλήματος, στο οποίο ο ΟΦΗ είχε χάσει ξανα 0-1 απο τον ΠΑΟΚ και υπήρχε ένα καραμπινάτο πέναλτι που δεν δόθηκε, όπως επιβεβαίωσε ο τηλεοπτικός φακός.
Όταν κόπασε ο θόρυβος με την διαιτησία, τα κορίτσια του ΟΦΗ αποθεώθηκαν απο τον κόσμο της ομάδας, που γέμισε το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και τραγούδησε συνθήματα, μαζί τους, σε μια ένδειξη επιβράβευσης, για την πολύ καλή φετινή χρονιά του ΟΦΗ, που είναι δεύτερος στο πρωτάθλημα και έφτασε μέχρι τους 4 του Κυπέλλου Ελλάδος.
Σε ανάρτηση του, με αιχμές ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ανέφερε μετά τη λήξη του αγώνα, για την μάχη που έδωσαν τα κορίτσια του ΟΦΗ:
"Νικήτριες στις καρδιές μας, τα κορίτσια του ΟΦΗ, πάλεψαν σε πολύ αντίξοες συνθήκες (όσοι είδαν το παιχνίδι καταλαβαίνουν) απέναντι στον ΠΑΟΚ και γνώρισαν την ήττα με 1-0 στο Βαρδινογιαννειο Αθλητικό Κέντρο, χάνοντας έτσι την ευκαιρία, να προκριθούν στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος ποδοσφαίρου γυναικών.
Ψηλά το κεφάλι κορίτσια!
Θα τα καταφέρουμε, κάποια άλλη στιγμή!
Τα όνειρα σας, δεν μπορεί, να τα κλέψει κανείς!
Συγχαρητήρια στον κόσμο μας, για την φανταστική ατμόσφαιρα!
Θα συνεχίσουμε, όλοι μαζί, να τραγουδάμε για τον ΟΦΗ μας!"
Στον άλλο ημιτελικό Κυπέλλου η ΑΕΚ, κέρδισε με 4-0 την Ολυμπιάδα Υμηττού και έτσι ΠΑΟΚ-ΑΕΚ θα διεκδικήσουν στις 22 Μαίου το Κύπελλο Ελλάδος, σε γήπεδο, που θα ανακοινώσει η ΕΠΟ.
ΟΦΗ (Κώστας Παντζαρίδης): Γκάρτνερ, Σηφάκη, Κυδωνάκη, Κουκουλάκη, Δρακογιαννάκη, Ζέρβα, Πέιου, Ραπάνη, Καλαμπέροβα, Πατερνά, Μπριάνα
ΠΑΟΚ Morris (Θαλής Θεοδωρίδης): Νόιχαους, Κοσκερίδου, Γκούνη, Κιουρεξίδου (85' Κατσάνου), Μήτκου, Στράντζαλη, Χαλατσογιάννη, Βαρδαλή (85' Αργυρίου), Γιαννακά, Χέλμβαλ (85' Αχμέντοβα), Παπαδοπούλου (98' Σιδηροπούλου).
Δείτε παρακάτω το τραγούδι των φιλάθλων με τα κορίτσια του ΟΦΗ μετά τη λήξη.
Στα χέρια του Γιάννη Καλμαζίδη, βρίσκεται πλέον ο σχεδιασμός της ομάδας μας, για τη νέα σεζόν στην Volley League.
Ο νέος προπονητής του ΟΦΗ, είναι σε καθημερινή επικοινωνία με τον πρόεδρο Γιάννη Δανδάλη και τον τεχνικό διευθυντή Δημήτρη Ζλατιλίδη, για το χτίσιμο της ομάδας για τη νέα σεζόν.
Ο πολύπειρος κεντρικός (42, 2μ05) Ανδρέας Ανδρεάδης, ήταν η πρώτη κίνηση και έπονται οι υπόλοιπες.
Ο ΟΦΗ είναι σε αναζήτηση Ελλήνων και ξένων παικτών, ενώ ήδη έχει γίνει μια συζήτηση με τους παίκτες που ανέβασαν την ομάδα στην Volley League, για τους οποίους η πρόθεση της ομάδας, είναι να μείνει ο βασικός κορμός.
Ωστόσο, οι τελικές αποφάσεις ανήκουν στον Γιάννη Καλμαζίδη, ο οποίος θα αξιολογήσει το ρόστερ και θα αποφασίσει.
"Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι, για την συμφωνία μας, με τον Γιάννη Καλμαζίδη, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Είναι τιμή μας, που θα συνεργαστούμε με ένα προπονητή τόσο μεγάλης αξίας και επιπέδου.
Με πρωταθλήματα, Κύπελλα, Λιγκ Καπ και μεγάλες εμπειρίες, σε Ελλάδα και Ευρώπη.
Τον καλωσορίζουμε και πάλι στον ΟΦΗ μας και πιστεύουμε ότι μαζί του, θα ζήσουμε τις στιγμές που ονειρευόμαστε" αναφέρει στην ανακοίνωση του το ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ