Κάλεσμα στον κόσμο του ΟΦΗ, να στηρίξει την ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών, στον ιστορικό νοκ-άουτ ημιτελικό Κυπέλλου της Τετάρτης (15/5, 4μμ), με τον ΠΑΟΚ, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, απευθύνει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ και η ομάδα που θα κερδίσει, θα προκριθεί στον τελικό.
"Αυτή, η ιστορική ευκαιρία, να καμαρώσουμε τα κορίτσια μας, σε ένα τελικό Κυπέλλου, δεν πρέπει να χαθεί!" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Την Τετάρτη (15/5, 4μμ), όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, στο μεγάλο ραντεβού, των κοριτσιών του ΟΦΗ, με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ, με φόντο την πρόκριση στον τελικό, του Κυπέλλου Ελλάδος!
Αυτή, η ιστορική ευκαιρία, να καμαρώσουμε τα κορίτσια μας, σε ένα τελικό Κυπέλλου, δεν πρέπει να χαθεί!
Καλούμε τον κόσμο του ΟΦΗ, να σταθεί δίπλα στην ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών, του συλλόγου που μας έχει χαρίσει μεγάλες χαρές και θα τα δώσει όλα, για την μεγαλύτερη στιγμή, στην ιστορία της!
Κορίτσια, πιστέψτε το! Μπορείτε! Το αξίζετε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρωτάθλημα τελείωσε και οι αποχωρήσεις, ξεκίνησαν για τον ΟΦΗ, της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Η αρχή γίνεται με στελέχη του staff της ομάδας, ενώ θα ακολουθήσουν αποχωρήσεις και ανανεώσεις, παικτών που γίνονται με εισήγηση, του Τραίανού Δέλλα.
Ο Βούλγαρος επικεφαλής του τμήματος Scouting, Ivan Slavov, είχε ουσιαστικά "τελειώσει" μετά το διαζύγιο με τον Βάλντας Νταμπράουσκας, καθώς είχε έρθει στον ΟΦΗ με δική του εισήγηση.
Ο Slavov, δεν θα είναι στον ΟΦΗ της εποχής Δέλλα, καθώς η κρητική ομάδα, έχει ήδη συμφωνήσει με άλλον τεχνικό διευθυντή, ο οποίος θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες.
To όνομα του Νίκου Νταμπίζα, έπαιξε πολύ στη δημοσιότητα, αλλά ο ίδιος σε συνέντευξη του στην τηλεόραση CRETA και τον Βασίλη Σκουντή, διέψευσε, οποιαδήποτε επαφή.
Σε δήλωση του, ο Ivan Slavov, ο οποίος σύμφωνα με τα Βουλγαρικά ΜΜΕ, θα συνεχίσει στην ΤΣΣΚΑ Σόφιας, αναφέρει για τη συνεργασία του με τον ΟΦΗ, ότι “θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Ήταν χαρά και τιμή για μένα η παρουσία μου στην Κρήτη και στην κορυφαία ομάδα του νησιού, η οποία λειτουργεί σε υψηλά επίπεδα οργάνωσης. Στο διάστημα παραμονής μου στο Ηράκλειο έκανα μόνο φίλους και δέθηκα συναισθηματικά με την ομάδα, γι’ αυτό και θα συνεχίσω να είμαι υποστηρικτής της”
Στο μεταξύ, παρελθόν αποτελεί και ένα μέλος, του τεχνικού επιτελείου.
Ο Sports Scientist, Γιώργος Ερμείδης, δεν θα είναι στον ΟΦΗ της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Οι ανακοινώσεις της ΠΑΕ ΟΦΗ για τα δυο διαζύγια:
*Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον επικεφαλής του τμήματος Scouting, Ivan Slavov, ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα μας το Νοέμβριο του 2022.
Ivan, ευχαριστούμε για την προσφορά σου και σου ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα σου.
Με την ολοκλήρωση της συνεργασίας ο Ivan Slavov τόνισε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
“Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε τον τελευταίο 1,5 χρόνο. Ήταν χαρά και τιμή για μένα η παρουσία μου στην Κρήτη και στην κορυφαία ομάδα του νησιού, η οποία λειτουργεί σε υψηλά επίπεδα οργάνωσης. Στο διάστημα παραμονής μου στο Ηράκλειο έκανα μόνο φίλους και δέθηκα συναισθηματικά με την ομάδα, γι’ αυτό και θα συνεχίσω να είμαι υποστηρικτής της”.
*Oλοκληρώθηκε η συνεργασία maw με τον Sports Scientist, Γιώργο Ερμείδη, ο οποίος ήταν στο τεχνικό τιμ από τον Ιούνιο του 2021 και τον ευχαριστούμε πολύ για την εξαιρετική συνεργασία που είχαμε τα τελευταία χρόνια.
Ηχηρό μήνυμα κατά της βίας, σε βάρος, των γυναικών, έστειλαν τα κορίτσια του ΟΦΗ και των Σειρήνων Γρεβενών, στο μεταξύ τους παιχνίδι που έγινε στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο.
"ΟΛΕΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ, ΑΝ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΜΙΑ" ανέφερε το σύνθημα στις φανέλες των κοριτσιών στην αναμέτρηση.
Την καμπάνια κατά της βίας των γυναικών, συντόνισε ο ΠΣΑΠΠ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αμειβομένων Ποδοσφαιριστών και Ποδοσφαιριστριών), σε όλα τα γήπεδα, της Α' Εθνικής Ποδοσφαίρου Γυναικών και της 24ης αγωνιστικής, που διεξήχθη στις 27-28 Απριλίoυ.
Στην επίσημη σελίδα του, ο ΠΣΑΠΠ, ανέφερε για την ενέργεια αυτή:
"Αγωνιστήκαμε.... χωρίς φόβo.
Αγωνιστήκαμε με τη σκέψη πως... κάθε λεπτό σχεδόν κάθε μέρα θρηνούμε μια κόρη αδερφή και μητέρα.
Αγωνιστήκαμε... ώστε να τρέμει όποιος χέρι τολμά και σηκώνει.
Αγωνιστήκαμε και είπαμε πως... δικαίωμα δεν έχεις στο σώμα μου επάνω.
Αγωνιστήκαμε για να καταλάβουν όλοι πως... δεν είναι αγάπη ο πόνος και η βία.
ΟΛΕΣ ΑΠΑΝΤΑΜΕ, ΑΝ ΑΓΓΙΞΕΙΣ ΜΙΑ.
Α' Εθνική Ποδοσφαίρου Γυναικών, 24η αγωνιστική, 27-28 Απριλίoυ".